Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-03-24, 04:00
Medlem
Är lite orolig här. Sitter och drar ladd med min käreste och han blev rätt nyligen lite lila/lätt blå om läpparna och han är väldigt seg/trött. Han har tagit typ 1,2 g sedan 19.00 och druckit 9 starköl. Vad händer? Påväg till Od? Kan ju säga att jag har tagit mer ladd än honom (både i mängd och "linvis") och inte fått dessa lila läpparna, har heller inte druckit någon alkohol. Kan det ha med alkoholen att göra? Övrigt mår han bra!
Citera
2018-03-24, 04:09
Medlem
haideres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwiftykitty
Är lite orolig här. Sitter och drar ladd med min käreste och han blev rätt nyligen lite lila/lätt blå om läpparna och han är väldigt seg/trött. Han har tagit typ 1,2 g sedan 19.00 och druckit 9 starköl. Vad händer? Påväg till Od? Kan ju säga att jag har tagit mer ladd än honom (både i mängd och "linvis") och inte fått dessa lila läpparna, har heller inte druckit någon alkohol. Kan det ha med alkoholen att göra? Övrigt mår han bra!

Det är lugnt tror jag iallafall, låt honom bli trött & somna så ska det nog vara lugnt.
Citera
2018-03-26, 18:08
Medlem
getbusys avatar
Löste extremt bra å rent kola idag i södra Sverige. Verkar som kartellerna skeppar till Sverige obehindrat 😀
Citera
2018-03-28, 02:18
Medlem
RyanBroslings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Löste extremt bra å rent kola idag i södra Sverige. Verkar som kartellerna skeppar till Sverige obehindrat 😀

Samma här fast västra. Glittrar fint och blir oljigt om fingertopparna när man gnuggar det varmt, rent skarpt och jämt rus!
Citera
2018-04-01, 23:38
Bannlyst
Åhhh fy helvette undrar hur mycket man ska banka det här med?

Fan ligger typ och skakar efter ett par snokar.
Stenar och bara ett par dragna men är helt.
Ej från Sverige men nyleverarat till någon som lillebrorsan inte ville skulle ha Haha: )

Va fan ,vad tror ni procen ren ligger på är van vid aby
Senast redigerad av DiegoCosta 2018-04-01 kl. 23:43.
Citera
2018-04-01, 23:41
Bannlyst
Stenjävlarna ligger på typ 50g inte ens jag var redo
Citera
2018-04-02, 00:39
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Konsistensen på ladd tycker jag borde diskuteras. Glittrande knallvita porösa stenar som smular ihop sig poröst så fort man mosar lite med ett kort över, och man känner hur det "krispar" sig lite ungefär som socker gör. (Ni som fått sönderbankat "dextrotjack" vet vad jag talar om för känsla) helt "genomvitt" smakar ungefär som ladd, åt bensinhållet men ändå en annan ton av beska och svider knappt alls. Rinner som fan dock. man får hålla upp snoret hela tiden för att rinna rakt ner.
Ger en kick i form av hård jävla puls men saknar det riktiga välmåendet. Skärpan finns inte där på samma sät...
Detta är inte ladd folk.
Förmodligen Synthacaine/Dimethocaine/"Supermix"!
Kan vi fyllla på med svar hur RIKTIG ladd ska Smaka, Eftersmak, Beska, Färg, Utseende, Konsistens och hur det beteer sig när man behandlar det?
Mycket "internetladd" därute... Lackar ur
Ladd enligt min bok, har en speciell djup smak som sträcker sig långt bak så att det ekar i strupen som en ånga och genom näsan. Svider till men pulvret väl lent när det är mosat och klart. Bedövar ganska snabbt och sen stannar det, det växer inte vidare ner till armbågen lixom. Och avtar innan linan avtagit i effekt. Stenarna, små klumparna bland pulver, är oftast hårda som sten (nästan då) och flyger gärna åt alla håll om man inte skyddar sidorna.

Jag tror just att ladd är nog det svåraste att beskriva

Men jag brukar oftast säga att känner du en bra positiv känsla utan en massa störningsmoment som skakningar rysningar och tjackdick utan en ren, bara enkel och rent rus i ca 40-50min så är det förmodligen ladd och är inte så värst bankat

Enklast är väl att säga att när du fått i dig bra ladd utan en massa skit i så vet du bara det. Det ska inte finnas någon tvivel om det. Liksom det är ju själva poängen. Kokset ska egentligen bara boosta dina positiva egenskaper som självsäkerhet positivitet och glädje. Allt annat är ointressant

Du vet när du har fått i dig bra ladd. Så är det bara
Börjar du under ruset undra och misstänka och analysera så är det förmodligen bankat
Citera
2018-04-02, 22:55
Medlem
Provade att skjuta kokain för ett tag sedan och helvete vad det slog till! Kändes som en helt annan drog. Lär aldrig kunna snorta kokain igen nu när jag vet hur det är att injicera det.
Citera
2018-04-02, 23:40
Medlem
Tja! hyr mycket kokain är farligt under en viss tid för livsfara?*

Exempel är det farligt att snorta i sig 1gram kokain under 3-4 timmar ? Eller kan man stoppa i sig 1gram under 1-2 timmar?

Eller krävs det högre och större doser ?
Är nyfiken

*

*Citera+**Citera
Citera
2018-04-06, 01:55
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta

Ej från Sverige men nyleverarat till någon som lillebrorsan inte ville skulle ha Haha: )

Det finns ju 90%+ uppe hos er nu så måste nästan vara den.
Citera
2018-04-06, 02:06
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Provade att skjuta kokain för ett tag sedan och helvete vad det slog till! Kändes som en helt annan drog. Lär aldrig kunna snorta kokain igen nu när jag vet hur det är att injicera det.
Jag avskyr kokain, tycker det är den mest överskattade drog som finns! Men att slå i sig kokain ger en av de bästa kickar jag har fått!

Testa att blanda kokain och amfetamin i samma lösning så ska du få se på fan!
Citera
2018-04-07, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Konsistensen på ladd tycker jag borde diskuteras. Glittrande knallvita porösa stenar som smular ihop sig poröst så fort man mosar lite med ett kort över, och man känner hur det "krispar" sig lite ungefär som socker gör. (Ni som fått sönderbankat "dextrotjack" vet vad jag talar om för känsla) helt "genomvitt" smakar ungefär som ladd, åt bensinhållet men ändå en annan ton av beska och svider knappt alls. Rinner som fan dock. man får hålla upp snoret hela tiden för att rinna rakt ner.
Ger en kick i form av hård jävla puls men saknar det riktiga välmåendet. Skärpan finns inte där på samma sät...
Detta är inte ladd folk.
Förmodligen Synthacaine/Dimethocaine/"Supermix"!
Kan vi fyllla på med svar hur RIKTIG ladd ska Smaka, Eftersmak, Beska, Färg, Utseende, Konsistens och hur det beteer sig när man behandlar det?
Mycket "internetladd" därute... Lackar ur
Ladd enligt min bok, har en speciell djup smak som sträcker sig långt bak så att det ekar i strupen som en ånga och genom näsan. Svider till men pulvret väl lent när det är mosat och klart. Bedövar ganska snabbt och sen stannar det, det växer inte vidare ner till armbågen lixom. Och avtar innan linan avtagit i effekt. Stenarna, små klumparna bland pulver, är oftast hårda som sten (nästan då) och flyger gärna åt alla håll om man inte skyddar sidorna.

Personligen gillar jag diesel-laddet, eller ja, iallafall smaken. Inte många andrar som brukar föredra det. Mina kära vänner handlar det mesta ladd från Darknet, men även lokal kran, en skev polare köpte även på clearnet en gång.

Det från clernet va ju katastrofalt, stackarn fick använda HAMMARE för att lyckas krossa stenen. Vi borde väl iallafall kunna enas om att ladd ska vara mjukt. Vill du se hur riktigt ladd ser ut så är det ju bara att ladda ner valfri dokumentär om Pablito.

Alla har ju alltid dunder, även om du ser på det att det är högst mediokert. Riktigt bra ladd är riktigt "fint" och ska väl olja sig om man gnider det mellan fingrarna om jag fattat det hela rätt. Min krets är dock inte brats och föredrar att ha dom stackars kornen i näsan istället för mellan fingrarna.

Som du själv beskriver det är det helt sjukt hur mycket det faktiskt bankas med. Vid en snabb titt i en FUP från Helsingborg kan man snabbt konstatera följande: Synthacaine, Dimethocaine, "Supermix", Lidokain, Levamisol, Koffein, Noskapin, Papaverin, Paracetamol, 6-acetylmorfin, Acetylkodein, Fenacetin, Prokain (Undersökning utförd av Polisen/SKL/NF)

Uppmätt renhet i vissa kakor var så låg som 12& medans andra var HELT rena och uppgick till över 90%. Detta från ett och samma beslag vid ett smugglingsförsök. Är någon mer intresserad så PM.

Detta är ju självklart helt oförsvarbart, att det sedan bankas lite till här i Sverige, om inte 100% är helt sjukt. Kul att betala 1000:- för ett gram 6% kokain, inte jätteva? Men i det fallet du köper 1 gram med 6% renhet så kan det likaväl vara riktigt fint, smaka rätt och bedöva rätt. Man blandar ju i både ett medel för att ge det mer glans, medel för konsistensen, medel för bedövningen, ja alla jävla medel som går. Sen bankas det ju redan av vissa kartellen med en liten del efedrin i Sydamerika.

Men så länge dessa enorma pengar ligger i det så lär det fortsätta såhär, förstår inte att folk går med på priserna och bara accepterar en skitprodukt. Köper man dålig mjölk för 7:- går folk minsann tillbaka. Men om laddet är dåligt köper folk bara mer.

Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
Tja! hyr mycket kokain är farligt under en viss tid för livsfara?*

Exempel är det farligt att snorta i sig 1gram kokain under 3-4 timmar ? Eller kan man stoppa i sig 1gram under 1-2 timmar?

Eller krävs det högre och större doser ?
Är nyfiken

*

*Citera+**Citera

Kokain är väl inte generellt "livsfarligt" ur just den synpunkten även om man gärna vill framhäva det som så.

Du lär bli tröt och må dåligt innan du fått i dig mängden för en ordentlig OD.

Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta

Fast, vänta lite nu, inte för att vara sån, jag kanske helt enkelt bara testat dåligt ladd, men vill hävda att jag testat rätt bra grejer. Att ligga och skaka i sängen är väl inget jättebra betyg på JUST ladd. Inte i mina ögon. Känns som du fått ett ladd med riktigt bra amf. i.

Sen kommer ju min andra fråga, VARFÖR i hela friden ska du banka ett RIKTIGT BRA ladd? Det är ju inget du springer på var och varannan dag i Sverige. Dessutom krävs det ju mycket mindre linor än av standard, pissladd, vilket väl måste vara att se som positivt? Mindre rinn i snok, mindre skit där inne med mera.

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag avskyr kokain, tycker det är den mest överskattade drog som finns! Men att slå i sig kokain ger en av de bästa kickar jag har fått!

Testa att blanda kokain och amfetamin i samma lösning så ska du få se på fan!

Nu kanske det redan framkommit, men jag tycker ladd är en riktigt "tråkig" skitdrog som är något kopiöst överprisad. Sen visst, man tänker ibland på att det hade varit schyst o ta lite. Men sen tänker man lite på priset och kommer på att man ångrar sig.

Jag är dock genuint intresserad av någon som faktiskt är "ladd-frälst" eller "ladd-torsk" som det finns otaligt av i det här landet, vad motiverar 2000:- per helg minst för bara ladd som man inte ens vet om det är bra? Hur motiverar ni att sitta och torrladda hemma helt ensamma? Eller som vissar, laddar i veckor och bränner kopiösa mängder pengar på bara ladd?

Kokain är för mig en överklassdrog, den är till för folk som vill boosta festen lite extra, men utan att det märks nämnvärt, dom vill kunna dra hem och släta över sitt one night stand och sedan somna gott. För oss vanliga dödliga är ju andra droger betydligt mer prisvärda, dessutom mer "bang for the buck".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in