Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-12-31, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfFriendzone
Inga negativa effekter? Värre at?

Det får du nog googla på det mesta, negativa effekter är väl att om du pundar på det så går du ner i vikt som fan och att hjärtat tar stryk över tid. AT får man men jag kör bara ett par linor när jag festar, känner mig bara lite halvtrött dagen efter annars inget. Kör man längre race så kommer man ju må piss om man inte ätit och druckit under tiden.
Citera
2016-12-31, 05:22
Medlem
LordOfFriendzones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Det får du nog googla på det mesta, negativa effekter är väl att om du pundar på det så går du ner i vikt som fan och att hjärtat tar stryk över tid. AT får man men jag kör bara ett par linor när jag festar, känner mig bara lite halvtrött dagen efter annars inget. Kör man längre race så kommer man ju må piss om man inte ätit och druckit under tiden.

Borde kanske köra på det istället, kokainet ruinerar mig
Citera
2016-12-31, 07:56
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Hur gör jag för att enklast få min sten till pulver?

Vill helst undvika hammare eller mortel

En tesil har jag sett folk använda och fungerar tydligen bra. Typ fila stenen mot nätet (från "insidan/skålen") så snöar det ut fina flingor

Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Köper du på Istedgade kommer du bli blåst.

Priset för ett gram socker på Istedgade är näst intill oslagbart! Be alltid om att få prova och se till att du får samma påse med dig. Får du inte prova - gå vidare!
Citera
2016-12-31, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Hur gör jag för att enklast få min sten till pulver?

Vill helst undvika hammare eller mortel

Tryck sönder den mellan två kort, sedan rullar du en flaska eller glasburk över det till det slutar knastra.
Citera
2016-12-31, 17:07
Medlem
jag behöver lite AKUT hjälp!!

sitter på ett hotell i Stockholm för att ikväll fira nyår, som många andra här så är jag en av dem som inte vill gå och köpa kola på gatan. Jag vet att det är dålig planering!! Men nu till saken, det är så att jag har en kran här uppe som alltid levererat bra horse, bra rabatt osv vid köp av 5g.

Igår beställde jag 2g kola, litade på min kran som alltid.
Men när jag kommer tillbaka från förorten till hotellet så märker jag att pulvret är brun/beige??
Jag har aldrig snortat eller sätt den kolan.. gult har jag dragit mycket i oslo och vitt är standard
men brunt?? doppade fingret och la lite grann under överläppen, kände inga domningar där..men dock i underläppen.

Livrädd att det ska va något annat, och jag är inte redo att dö för att jag trycker i mig något som jag inte vet vad det är.

Snälla om någon vet, hjälp mig!!
Citera
2017-01-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siatriok89
jag behöver lite AKUT hjälp!!

sitter på ett hotell i Stockholm för att ikväll fira nyår, som många andra här så är jag en av dem som inte vill gå och köpa kola på gatan. Jag vet att det är dålig planering!! Men nu till saken, det är så att jag har en kran här uppe som alltid levererat bra horse, bra rabatt osv vid köp av 5g.

Igår beställde jag 2g kola, litade på min kran som alltid.
Men när jag kommer tillbaka från förorten till hotellet så märker jag att pulvret är brun/beige??
Jag har aldrig snortat eller sätt den kolan.. gult har jag dragit mycket i oslo och vitt är standard
men brunt?? doppade fingret och la lite grann under överläppen, kände inga domningar där..men dock i underläppen.

Livrädd att det ska va något annat, och jag är inte redo att dö för att jag trycker i mig något som jag inte vet vad det är.

Snälla om någon vet, hjälp mig!!

Sent svar, men kanske kan hjälpa någon i framtiden.

Brunt kokain beror vanligtvis på att det smugglats i en bensintank och sedan inte rengjorts ordentligt. Absolut inget du ska skjuta, och helst inte stoppa i näsan heller. Acetontvätta det tills det blir vitt.
Citera
2017-01-02, 14:57
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Sent svar, men kanske kan hjälpa någon i framtiden.

Brunt kokain beror vanligtvis på att det smugglats i en bensintank och sedan inte rengjorts ordentligt. Absolut inget du ska skjuta, och helst inte stoppa i näsan heller. Acetontvätta det tills det blir vitt.

Låter osannolikt , varför skulle kokainet få brun färg för att det legat i en bensin tank? tror du att det ligger pulver upplöst i bensinet lr? om man nu ska smuggla på såna sätt så bör man packetera kokainet ordentligt vilket nog 98% av smugglarna faktiskt gör. Varför packetera dåligt och få en produkt som skriker av "orenheter" när det är brunt? Speciellt när det gäller en så pass dyr drog som kokain. Antingen är det Vit eller är det annat skit i blandat, kokain ska aldrig vara brunt, så länge du inte är i något land i afrika där man blandat ut skiten med krut lr liknande. I övrigt brukar bensin eller tex heptan/aceton, fotogen användas vid tillverkningen, inget av dem bör ge det en brun färg. Crack cocaine däremot vet jag med garanti kan ha beige/brun färg, men det är ju även fribas, medans gatu koks ska vara salt form.
Citera
2017-01-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfFriendzone
Borde kanske köra på det istället, kokainet ruinerar mig

Tänkte precis som dig, men som partydrog hittar du inget bättre än kola. Har själv mixtrat runt lite bland olika CS-droger i hopp om att hitta något bättre. Visst, amfetamin är lite roligt.. men euforin är ju inte i närheten av (bra) kola. Partykänslan, musiken blir ju helt underbar, taggningen... ja, allt. Tycker inte amfetamin har direkt någon av dom egenskaperna.

Plussen på affe är ju att man blir kåt som ett djur och lämpar sig när man sitter vid datorn och lirar WoW hela natten, man pajjar ju inte näsan lika totalt som man gör på kola heller.

Men om man jämför själv ruset så vinner alltid kola, det är ungefär som CS-världens heroin. Helt jävla underbart.
Citera
2017-01-02, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Låter osannolikt , varför skulle kokainet få brun färg för att det legat i en bensin tank? tror du att det ligger pulver upplöst i bensinet lr? om man nu ska smuggla på såna sätt så bör man packetera kokainet ordentligt vilket nog 98% av smugglarna faktiskt gör. Varför packetera dåligt och få en produkt som skriker av "orenheter" när det är brunt? Speciellt när det gäller en så pass dyr drog som kokain. Antingen är det Vit eller är det annat skit i blandat, kokain ska aldrig vara brunt, så länge du inte är i något land i afrika där man blandat ut skiten med krut lr liknande. I övrigt brukar bensin eller tex heptan/aceton, fotogen användas vid tillverkningen, inget av dem bör ge det en brun färg. Crack cocaine däremot vet jag med garanti kan ha beige/brun färg, men det är ju även fribas, medans gatu koks ska vara salt form.

Krutblandat kokain är fruktansvärt ovanligt, men kul att se att du googlat fenomenet Kokainet får brun färg om man slarvat med packningen eller använt fel material. Det är inte jättevanligt, särskilt inte i Skandinavien, men det händer titt som tätt.
Citera
2017-01-02, 19:17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Krutblandat kokain är fruktansvärt ovanligt, men kul att se att du googlat fenomenet Kokainet får brun färg om man slarvat med packningen eller använt fel material. Det är inte jättevanligt, särskilt inte i Skandinavien, men det händer titt som tätt.

Där ser man, aldrig stött på något som liknar det, jaja man lär sig något varje dag antar jag.
Citera
2017-01-02, 19:35
Medlem
mutemes avatar
Drog kokain som jag vet var bra. Men jag kände noll. Absolut noll. Drog i mig 0,5 på 2-3 timmar.
Citera
2017-01-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Drog kokain som jag vet var bra. Men jag kände noll. Absolut noll. Drog i mig 0,5 på 2-3 timmar.

Hur vet du att det var bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in