Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-07, 01:19
Bannlyst
Köpte av gambianerna i sthlm, som sålde 1g för 800kr men som tydligen var 0,5g.. Är dom bara dumma i huvudet eller blåser dom med flit? Fick både nummer etc av honom så känns lite som att dom inte fattat vinkeln med att ett gram ska var ett gram, eller så antar dom att folk som köper inte har våg..

Fick nu tag i ny leverantör via nätet KORS I TAKET säger jag första gången det händer! Sämsta kranarna på nätet annars men det här kokainet var ju sjukt bra! Dom hade både standard kola för 900kr och standard+ för 1200kr och det standard+ batchen var helt galen! Och då har jag testat många många batcher kola i mina senaste år!

Så jag är grymt nöjd nu för alla jävla piss kranar i detta land bankar sönder kokainet annars normalt sett.
Citera
2015-10-09, 23:49
Medlem
Polis gjorde ett tillslag mot ett gäng i gbg, det dom sålde va utbankat med

Narkotika 1: Kokain (II)
Övrigt påvisat: Lidokain, Koffein, Tetramisol
Citera
2015-10-10, 02:18
Medlem
ludwaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMoltisanti
En snabb fråga.. Är det bra eller dåligt att ta kokain i samband med Ecstacy? Kan man ta kola någon timma innan man droppar E eller ska man avstå kola helt och hållet?

Inga problem har gjort det många gånger förut, se bara till att du har koll på mängden du tar på båda substanser. Peace
Citera
2015-10-10, 02:26
Medlem
ludwaisters avatar
Skillnad på kvalitet kokain?

Har tagit ladd då och då ett tag nu och har kommit i kontakt med alla olika typer av blandningar, allt från "80% rent kola" till det vanliga utblandade skitet man får i storstäder.

Hur känner man skillnad på bra ladd och dåligt? De "80%" jag tagit har suttit i betydligt längre och gett en mer mellow rus, lite mer som tjack, medan de mer billiga och dåligt (utblandat) sitter alltid i kortare och känns mindre som tjack.
Senast redigerad av ludwaister 2015-10-10 kl. 02:55.
Citera
2015-10-10, 04:54
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Köpte av gambianerna i sthlm, som sålde 1g för 800kr men som tydligen var 0,5g.. Är dom bara dumma i huvudet eller blåser dom med flit?

Tyvärr längesen det där grammet slutade vara ett gram och i stället blev en "gubbe". Gissar att många som ringer sin kran 02:45 inte har den bästa kollen utan är nöjd med vad h*n får. Det är en gniden bransch och lätt att blåsa folk!
Citera
2015-10-10, 22:58
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwaister
Inga problem har gjort det många gånger förut, se bara till att du har koll på mängden du tar på båda substanser. Peace
Jag tänkte mig mer att ta kola innan jag tar det andra.. Har du koll på vad för mängd som är "okej" och mindre bra, så jag vet vad jag kan förhålla mig till. Har förstått att kola tar bort ruset på mdma? Och att det inte är bra att utsöndra dopaminet samtidigt som serotoninet?
Citera
2015-10-11, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMoltisanti
Jag tänkte mig mer att ta kola innan jag tar det andra.. Har du koll på vad för mängd som är "okej" och mindre bra, så jag vet vad jag kan förhålla mig till. Har förstått att kola tar bort ruset på mdma? Och att det inte är bra att utsöndra dopaminet samtidigt som serotoninet?

drog lätt 0.5g direkt igår....1h senare ett halvt piller, inga problem
Citera
2015-10-11, 16:30
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwaister
Har tagit ladd då och då ett tag nu och har kommit i kontakt med alla olika typer av blandningar, allt från "80% rent kola" till det vanliga utblandade skitet man får i storstäder.

Hur känner man skillnad på bra ladd och dåligt? De "80%" jag tagit har suttit i betydligt längre och gett en mer mellow rus, lite mer som tjack, medan de mer billiga och dåligt (utblandat) sitter alltid i kortare och känns mindre som tjack.

Ja lite som du säger. Nu har jag inte mätt själv renheten, men de gångerna man kört dunder har det inte varit nå tvivel på renheten om man säger så.

Tex. Kör du standard eller lite bättre så undrar du alltid lite tveksamt hmm är det verkligen bra eller inte. Man är lite osäker typ. Man är laddad, men inte tillräckligt. Det varar kortare tid och man tar mer.

När man kommer över dunder då har man inte den där undrandes känslan. Man bara vet. En stor jävla smile på fejjan och dessutom är man automatiskt försiktigare med linorna. De blir direkt mindre och färre. Du känner inget som stör ruset tex. Ingen ängslig känsla, inga skakningar eller överdriven stissighet (om du inte överdrivit) osv. Allt är bara i sin ordning och allt är möjligt, inte på ett "shit va hög jag är" sätt utan mer kontrollerat. Sen spårar det så klart ur mot slutet då man blir helt vrickad och allmänt äcklig mot alla runtomkring sig hahaha
Citera
2015-10-16, 19:33
Medlem
Varför blir man så jävla snyggare i spegeln på kola? Är det för man ser sina drag på det positiva sättet ist för negativt?

Seriöst jag hoppar från en 6-7 till 8-9 i utseende imo.

Man får ju typ fram snyggare blick, mer intensiv och typ spänner pannan märker jag.

Men rent psykologiskt också, vad är det som ändras? Är det så man ser ut hela tiden eller? Intressant som fan ju

EDIT: Även märkt att på bild blir man snyggare, har fastnat på en del vimmelbilder och shit vilken utstrålning man får
Citera
2015-10-16, 19:36
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Varför blir man så jävla snyggare i spegeln på kola? Är det för man ser sina drag på det positiva sättet ist för negativt?

Seriöst jag hoppar från en 6-7 till 8-9 i utseende imo.

Man får ju typ fram snyggare blick, mer intensiv och typ spänner pannan märker jag.

Men rent psykologiskt också, vad är det som ändras? Är det så man ser ut hela tiden eller? Intressant som fan ju

EDIT: Även märkt att på bild blir man snyggare, har fastnat på en del vimmelbilder och shit vilken utstrålning man får

Haha! Ditt svettkola fungerade märker jag
Citera
2015-10-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Haha! Ditt svettkola fungerade märker jag
Hahah.. Skojja inte Jesus. Fuck jag är snygg. Undrar bara om man alltid ser så här bra ut? alltid haft svårt för o ta komplimanger men har inte direkt haft problem med brudar. Iofs har man väl blivit äldre o biffigare också men ändå?

Bottom line is, I fucking love cocaine. Damn good shit.
Citera
2015-10-19, 00:05
Medlem
Tropicmadnesss avatar
När du tagit ditt sista streck för drygt 1.5 månad sedan och kollar på serien Narcos och dricker bärs, började genast bläddra bland kontakter i telefonen trots att jag inte hade lust att gå ut den kvällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in