Citat:
Ursprungligen postat av
CoopCola
Tror ni jag är ett troll så snälla skriv inte!
Så här ligger det till. Jag skulle testa ladd för andra gången i mitt liv. Första var för ett par år sedan och det var riktigt skidladd, drack o snortade utan effekt.
I helgen köpte jag och en god vän varsin påse på ca 0.8 från olika kranar. Den ena påsen var bara pulver medan den andra hade fler småstenar i sig. Min polare drack men inte jag.
Vi tar ca 0.2 var ifrån påsen utan sten, min polare som har druckit känner av lite men jag känner inget. Domnar av i käften dock när jag gnuggat på tandköttet.
Iaf så fortsätter vi och den sämre påsen trönnar vi på och går över till den andra. Min kompis, som är van laddare och är typ sallongs, tycker att det är helt ok.
Sen går vi på påsen med stenar vi måste krossa och jag tänker att nu måste det fan hända något. Börjar med 0.2ish i varjw borre. Sen fyller jag på med 0.1-0.2 linor tills det är slut, väntar 5-30min med linorna.
Sen händer det konstiga.. Typ en 20-30min efter sista linan blir jag skittrött. Börjar typ nodda (!), tillslut kan jag ej hålla mig vaken o går till sängs. Somnar skitsnabbt (brukar annars ta imovane/stilnoct jag får från läkare) och sover typ 12h utan att vakna. Minns ej när jag sov så bra sist..
Igår mitt på dagen drack jag metadon 110mg och sen när jag gick upp vid ca 05.00 så dricker jag en lika stor flarra. Min polare tycker jag ska testa ta kola då han/hon gillar opi kola. Så jag drar i mig typ 0.4mg och vad tror ni händer 30 min senare..? Jag blir skittrött och håller på o somna. Försökte googla för att se om någon upplevt samma men hittar ej..
Har ni hört någon vara med om detta? Jag äter inga övriga mediciner eller så. Min polare tyckte det var bra, speciellt påsen jag hade med mig med stenar.
Så vafan kan vara fel? Hur kan man bli trött av ladd? Förstår att det ej gav ngn effekt iom att jag inte tagit alkohol, men börja nodda??!!
edit: de få gångerna jag har tagit tjack har jag reagerat som folk som har adhd, alltså blivit lyhn i skallen, mer fokus etc. Men olika rc-cs funkar kanon såsom mephedrone, 3mmc, 4mec och allt i den stilen. Har inte adhd/add utrett men jag gjorde en annan psykiatrisk utredning och jag visade högra siffror som pekade på att jag kunde ha adhd/add, men iom den andra diagnosen jag fick så kunde man inte fastställa om jag hade adhd eller ej, men högst troligt!
Ingen jäkla aning men det du fick var inte kola, alltså det var mao utbankat med nåt skit bara. Blev du inte hög så var det inte ens nåt bra "knark" i det.
Antingen det eller att du är färsking på koks och vissa brukar säga så i början att de blir trötta osv..
För det första så ska du mer eller mindre dricka när du snortar då den kombon utsöndrar nåt ämne i kroppen som ger dig en extra boost. Men regeln är att du ska ha bra ladd, oavsett hur erfaren eller färsking så ska du känna av det utan tvekan.
din "kola" var ingen kola. det var ingen horse heller. du fick nåt skit bara med tandläkarmedel.