Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-13, 19:11
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Tror faktiskt det var där jag blev erbjuden sist med. Om det är samma del. Men det är ju oftast nätterna dom är där. Vad tror du om chanserna att få träff under lunch timmarna ?

Aldrig, det enda gångerna du kan köpa något på dagtid är genom kontakt, kolamarknaden funkar inte som heroinmarknaden tyvärr.
Citera
2015-06-22, 18:45
Moderator
kvm3s avatar
Här diskuterar vi inte webbshoppar eller darknet-vendors.

OT raderat.

/Mod
Citera
2015-06-25, 14:23
Medlem
TJudges avatar
Visst kommer det in starka grejer i landet också..

http://www.bt.se/boras/knarkkurir-kom-till-boras-da-slog-polisen-till/
Citera
2015-06-25, 15:04
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Visst kommer det in starka grejer i landet också..

http://www.bt.se/boras/knarkkurir-kom-till-boras-da-slog-polisen-till/

Blandas gatanterat ut rejält innan det säljs. Tror inte dom säljer det obankat
Citera
2015-06-28, 13:45
Medlem
WykkedWitchs avatar
Hur ofta kan man "ladda om" och att det är någorlunda ok i tolerans och inte alltför hälsovådligt?
Jag tänker mig ett kokain race över en vecka i Amsterdam.

Vänligen kritisera inte idén som sådan mer än nödvändigt.
Citera
2015-06-29, 00:55
Medlem
WykkedWitchs avatar
Det måste finnas någon vaken som kan svara!!?

Om det är tillräckligt rent koks så är väl själva ruset den substans som överlägset maximerar könsdriften i rätt kontext?
Citera
2015-06-29, 01:08
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Hur ofta kan man "ladda om" och att det är någorlunda ok i tolerans och inte alltför hälsovådligt?
Jag tänker mig ett kokain race över en vecka i Amsterdam.

Det beror fortfarande på hur bra grejerna är. Innan jag åkte utomlands för att både jobba pch plugga så fick jag oftast skitbra grejer, tror inte jag fick nångång under 70% i renlighet. Då räckte det oftast med en lina var 50e minut.

Nu har är jag hemma sen några månader och blev sugen på ta kola och via en kompis så fixade han det till mig. Hur länge tror du det gubben räckte till bara mig själv? Knappt en timme, bedöva inte, gav ingen kolarus, rena skiten sen dess har jag inte köpt och kommer aldrig göra det heller så länge en kompis kan komma och säga här har jag dunder om du vill ha.

Som ja sa, är det skitkola kan du köra en race i månader, är det fucking bra grejer kommer du själv känna av att ruset fortfarande pågår. Aldrig varit i Amsterdam men kan tänka mig att det finns säkert skitkola där också, säkert inte lika dåligt här i Sverige men iaf.
Vänligen kritisera inte idén som sådan mer än nödvändigt.

Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Det måste finnas någon vaken som kan svara!!?

Om det är tillräckligt rent koks så är väl själva ruset den substans som överlägset maximerar könsdriften i rätt kontext?

Ja, bra kola brukar höja sexlusten. Så mycket nästan att du kommer tro att kuken kommer explodera.
Citera
2015-06-29, 01:09
Medlem
Brandaos avatar
Var får man tag på den bästa kolan i Sverige? Kommer bara i kontakt med utblandat skit.
Citera
2015-06-29, 01:29
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandao
Var får man tag på den bästa kolan i Sverige? Kommer bara i kontakt med utblandat skit.

De går inte säga så, var får man tag på bästa kolan i Sverige. Det beror på som sagt vem din langare är och hur bra du känner han. Är han den andra eller tredje i ledet som tar emot kolan kan han om vil ge dig bra kola men frågan är varför han skulle det? Langarna i Sverige har blivit skit giriga, riktiga svin som vill tjäna på damm.
Citera
2015-06-29, 13:24
Medlem
WykkedWitchs avatar
Egentligen undrade jag hur mycket du behöver öka dosen allteftersom om du sniffar kokain race.

Vid ett enstaka tillfälle men en veckas race måste vara mycket kraftigt när vi pratar om kokain.

Sen undrar jag något som möjligen d redan finns svar på där ute, men repar man sig snabbt när man helt avslutat ett kort men mycket intensiv period? Tala för dig själv så räknar jag ut hur det är för mig individuellt.
Citera
2015-06-30, 09:49
Medlem
CoopColas avatar
Tror ni jag är ett troll så snälla skriv inte!

Så här ligger det till. Jag skulle testa ladd för andra gången i mitt liv. Första var för ett par år sedan och det var riktigt skidladd, drack o snortade utan effekt.

I helgen köpte jag och en god vän varsin påse på ca 0.8 från olika kranar. Den ena påsen var bara pulver medan den andra hade fler småstenar i sig. Min polare drack men inte jag.

Vi tar ca 0.2 var ifrån påsen utan sten, min polare som har druckit känner av lite men jag känner inget. Domnar av i käften dock när jag gnuggat på tandköttet.

Iaf så fortsätter vi och den sämre påsen trönnar vi på och går över till den andra. Min kompis, som är van laddare och är typ sallongs, tycker att det är helt ok.

Sen går vi på påsen med stenar vi måste krossa och jag tänker att nu måste det fan hända något. Börjar med 0.2ish i varjw borre. Sen fyller jag på med 0.1-0.2 linor tills det är slut, väntar 5-30min med linorna.

Sen händer det konstiga.. Typ en 20-30min efter sista linan blir jag skittrött. Börjar typ nodda (!), tillslut kan jag ej hålla mig vaken o går till sängs. Somnar skitsnabbt (brukar annars ta imovane/stilnoct jag får från läkare) och sover typ 12h utan att vakna. Minns ej när jag sov så bra sist..

Igår mitt på dagen drack jag metadon 110mg och sen när jag gick upp vid ca 05.00 så dricker jag en lika stor flarra. Min polare tycker jag ska testa ta kola då han/hon gillar opi kola. Så jag drar i mig typ 0.4mg och vad tror ni händer 30 min senare..? Jag blir skittrött och håller på o somna. Försökte googla för att se om någon upplevt samma men hittar ej..

Har ni hört någon vara med om detta? Jag äter inga övriga mediciner eller så. Min polare tyckte det var bra, speciellt påsen jag hade med mig med stenar.

Så vafan kan vara fel? Hur kan man bli trött av ladd? Förstår att det ej gav ngn effekt iom att jag inte tagit alkohol, men börja nodda??!!

edit: de få gångerna jag har tagit tjack har jag reagerat som folk som har adhd, alltså blivit lyhn i skallen, mer fokus etc. Men olika rc-cs funkar kanon såsom mephedrone, 3mmc, 4mec och allt i den stilen. Har inte adhd/add utrett men jag gjorde en annan psykiatrisk utredning och jag visade högra siffror som pekade på att jag kunde ha adhd/add, men iom den andra diagnosen jag fick så kunde man inte fastställa om jag hade adhd eller ej, men högst troligt!
Citera
2015-07-01, 00:56
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Tror ni jag är ett troll så snälla skriv inte!

Så här ligger det till. Jag skulle testa ladd för andra gången i mitt liv. Första var för ett par år sedan och det var riktigt skidladd, drack o snortade utan effekt.

I helgen köpte jag och en god vän varsin påse på ca 0.8 från olika kranar. Den ena påsen var bara pulver medan den andra hade fler småstenar i sig. Min polare drack men inte jag.

Vi tar ca 0.2 var ifrån påsen utan sten, min polare som har druckit känner av lite men jag känner inget. Domnar av i käften dock när jag gnuggat på tandköttet.

Iaf så fortsätter vi och den sämre påsen trönnar vi på och går över till den andra. Min kompis, som är van laddare och är typ sallongs, tycker att det är helt ok.

Sen går vi på påsen med stenar vi måste krossa och jag tänker att nu måste det fan hända något. Börjar med 0.2ish i varjw borre. Sen fyller jag på med 0.1-0.2 linor tills det är slut, väntar 5-30min med linorna.

Sen händer det konstiga.. Typ en 20-30min efter sista linan blir jag skittrött. Börjar typ nodda (!), tillslut kan jag ej hålla mig vaken o går till sängs. Somnar skitsnabbt (brukar annars ta imovane/stilnoct jag får från läkare) och sover typ 12h utan att vakna. Minns ej när jag sov så bra sist..

Igår mitt på dagen drack jag metadon 110mg och sen när jag gick upp vid ca 05.00 så dricker jag en lika stor flarra. Min polare tycker jag ska testa ta kola då han/hon gillar opi kola. Så jag drar i mig typ 0.4mg och vad tror ni händer 30 min senare..? Jag blir skittrött och håller på o somna. Försökte googla för att se om någon upplevt samma men hittar ej..

Har ni hört någon vara med om detta? Jag äter inga övriga mediciner eller så. Min polare tyckte det var bra, speciellt påsen jag hade med mig med stenar.

Så vafan kan vara fel? Hur kan man bli trött av ladd? Förstår att det ej gav ngn effekt iom att jag inte tagit alkohol, men börja nodda??!!

edit: de få gångerna jag har tagit tjack har jag reagerat som folk som har adhd, alltså blivit lyhn i skallen, mer fokus etc. Men olika rc-cs funkar kanon såsom mephedrone, 3mmc, 4mec och allt i den stilen. Har inte adhd/add utrett men jag gjorde en annan psykiatrisk utredning och jag visade högra siffror som pekade på att jag kunde ha adhd/add, men iom den andra diagnosen jag fick så kunde man inte fastställa om jag hade adhd eller ej, men högst troligt!

Ingen jäkla aning men det du fick var inte kola, alltså det var mao utbankat med nåt skit bara. Blev du inte hög så var det inte ens nåt bra "knark" i det.

Antingen det eller att du är färsking på koks och vissa brukar säga så i början att de blir trötta osv..

För det första så ska du mer eller mindre dricka när du snortar då den kombon utsöndrar nåt ämne i kroppen som ger dig en extra boost. Men regeln är att du ska ha bra ladd, oavsett hur erfaren eller färsking så ska du känna av det utan tvekan.

din "kola" var ingen kola. det var ingen horse heller. du fick nåt skit bara med tandläkarmedel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in