Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-27, 20:06
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
bara jag som tycker weed inte blandar sig så bra med koks haha blir mest något skumt rus varken laddad elr hög mycket fetare o röka efter

Jag älskar kombon, gärna nån bira till också
Citera
2015-09-28, 23:10
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Haha. Dextrosol druvsocker typ

Mr 80% har talat!

Dextros är egentligen direkt olämpligt då sötman är genomträngande. Magnesiumsulfat och även koffein är bittra i smaken som i sig påminner om kola. JAG (ja, MIN åsikt) påstår att det inte bankas i Sverige med lidokain (eller annan -kain), utan det görs högre upp i kedjan. Kreatin är vitt, smaklöst, vattenlösligt och kostar ~200 kr/kg. Bara att börja vispa
Citera
2015-09-29, 21:48
Medlem
RonnyKålmans avatar
Lägg ner skiten! Vi behöver inte fler giriga nötter som ska banka laddet ännu mer än redan är på gatan. Lyckligtvis brukar jag ta skiten endast när det är dunder, allt annat undviker jag. Men tycker i allmänhet att det är tråkigt vad småfifflare gör nu för tiden, bankar med levamisole och annat skräp. Förstör ditt immunförsvar och skit.

Nä, tar jag in mitt egna nån gång så kommer jag köra "corner the market" metoden, då jävlar fan ska ni se på dödsfall
Citera
2015-10-03, 16:12
Medlem
eddiepeddies avatar
Blockerar subutex kokain ruaet lite?
Citera
2015-10-04, 16:45
Medlem
De senaste gångerna jag har handlat (i stockholm) så har det hållit hög kvalité, kranen säger 75% men jag skulle nog inte ta det som en helt riktig sanning. Men att det är över 60% råder det inga tvivel om.
Tar du det och gnugga mellan fingrarna så försvinner det nästan helt och hållet på typ 1 sekund.

Ett gram räcker minst tre kvällar för mig när jag kör hårt på det. Goda tider!
Citera
2015-10-05, 19:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
De senaste gångerna jag har handlat (i stockholm) så har det hållit hög kvalité, kranen säger 75% men jag skulle nog inte ta det som en helt riktig sanning. Men att det är över 60% råder det inga tvivel om.
Tar du det och gnugga mellan fingrarna så försvinner det nästan helt och hållet på typ 1 sekund.

Ett gram räcker minst tre kvällar för mig när jag kör hårt på det. Goda tider!

Eeh jag skulle nog inte ta det som nån sanning alls

"Påstår 75% men känns definitivt över 60%"... Wtf? Hahah har du inbyggd renhetsmätare i din snok så du kan känna skillnaden på 65 och 75%? 😁

Sen när var "försvinner mellan fingrarna" ett kvalitetstecken? Haha detta är komiskt
Att det försvinner så snabbt kan lika väl handla om att det är nåt så in i helvete bankat med fluorSOCKER
Citera
2015-10-05, 20:06
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
En snabb fråga.. Är det bra eller dåligt att ta kokain i samband med Ecstacy? Kan man ta kola någon timma innan man droppar E eller ska man avstå kola helt och hållet?
Citera
2015-10-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Eeh jag skulle nog inte ta det som nån sanning alls

"Påstår 75% men känns definitivt över 60%"... Wtf? Hahah har du inbyggd renhetsmätare i din snok så du kan känna skillnaden på 65 och 75%? 😁

Sen när var "försvinner mellan fingrarna" ett kvalitetstecken? Haha detta är komiskt
Att det försvinner så snabbt kan lika väl handla om att det är nåt så in i helvete bankat med fluorSOCKER

Med tanke på att han jag köper det av är första personen i Sverige som får det så tror jag det.
75 tycker jag låter för bra jag tror mer på 60%. Varför jag tror det beror på att jag själv bankade 1 g till 3 g och dom som fick det klagade inte utan tyckte att det var bättre än standard.

Och om det skulle vara floursocker i skiten hade näsan varit paj dagen efter. Och det hade smakat socker.
Dissa den överlägsna attityden, du är inte den enda som har kriminella vänner.
Citera
2015-10-06, 17:37
Bannlyst
Citat:
Med tanke på att han jag köper det av är första personen i Sverige som får det så tror jag det.
75 tycker jag låter för bra jag tror mer på 60%. Varför jag tror det beror på att jag själv bankade 1 g till 3 g och dom som fick det klagade inte utan tyckte att det var bättre än standard.

Och om det skulle vara floursocker i skiten hade näsan varit paj dagen efter. Och det hade smakat socker.

Hur kan du vara så säker på att han är första som får det? Och hur kan du veta att han inte bankat det?

Jag vill påstå med stor säkerhet. Att den som Becknar 1gram, och samtidigt påstår att han är först att få det i Sverige. 1: är en riktig skojare. 2: lurar dig och andra att han inte bankat det.

Allt för att det ska låta bra. Och du skriver så här.

Alla som tar in större mängder bankar. Det är lite till närmaste kretsen som man låter vara.

Jag säger inte att du har fel. Men mycket talar imot det.
Citera
2015-10-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Hur kan du vara så säker på att han är första som får det? Och hur kan du veta att han inte bankat det?

Jag vill påstå med stor säkerhet. Att den som Becknar 1gram, och samtidigt påstår att han är först att få det i Sverige. 1: är en riktig skojare. 2: lurar dig och andra att han inte bankat det.

Allt för att det ska låta bra. Och du skriver så här.

Alla som tar in större mängder bankar. Det är lite till närmaste kretsen som man låter vara.

Jag säger inte att du har fel. Men mycket talar imot det.

Jag bankade 1 g till 3 g som var till 3 polare, dom betalade 500 var. Jag becknar inte egentligen utan hjälpte dom bara att fixa en kväll.
Hur jag vet att han är först? Han är en av mina bästa polare, jag litar på honom.
Plus att jag varit hemma hos honom när han tagit emot det.
Allt jag köper av honom är obankat, jag ser ju liksom vad jag får. Men om du inte tror på det så är det ditt problem.
Jag skriver ju inte här för det är coolt. Innan denna skiten kom så förstod jag inte hur folk kunde bli torska på ladd, men det förstår jag nu när jag har kört på detta.
Citera
2015-10-06, 23:32
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:

Kolla här, vet du hur mkt renheten ligger på i djungeln kanske? Vet du sen vart första bankningen sker kanske? den sker oftast innan den ens ser en hamn. Därför säger jag till dig, även om din polare får in en platta så är den plattan redan bankad. Är du med?

Detta OM inte han köper från själva farc eller annan organisation och själv ordnar frakt osv utan mellanhänder. Gör han det så är han kung, då kommer jag hålla klaffen.

Men tills dess, lita gärna på vad jag säger. Om du vill.
Citera
2015-10-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Kolla här, vet du hur mkt renheten ligger på i djungeln kanske? Vet du sen vart första bankningen sker kanske? den sker oftast innan den ens ser en hamn. Därför säger jag till dig, även om din polare får in en platta så är den plattan redan bankad. Är du med?

Detta OM inte han köper från själva farc eller annan organisation och själv ordnar frakt osv utan mellanhänder. Gör han det så är han kung, då kommer jag hålla klaffen.

Men tills dess, lita gärna på vad jag säger. Om du vill.

Innan den lämnar bolivia eller vilket land det nu kommer ifrån, skulle jag säga det ligger runt 80% och det är vad jag läst och hört i olika dokumentärer. Förstår inte vad som är så orimligt med 60%. Jag har testat det som säljs på gatan i bolivia och det som jag får nu håller högre kvalité skulle jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in