Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-12-15, 18:17
Bannlyst
Pallar inte med alkohol på nyår så tänkte testa nåt nytt godis. Räcker 1 gram för 6 timmars festande? eller är det för lite om man vill hålla rusen så länge?
Citera
2016-12-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Pallar inte med alkohol på nyår så tänkte testa nåt nytt godis. Räcker 1 gram för 6 timmars festande? eller är det för lite om man vill hålla rusen så länge?

Är du helt färsk räcker 1G och blir över om du får tag i bra grejer, men en bra kombo är ju med alkohol, salongsberusad räcker.
Citera
2016-12-16, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Är du helt färsk räcker 1G och blir över om du får tag i bra grejer, men en bra kombo är ju med alkohol, salongsberusad räcker.

Den sägs vara 89% ren. Hur många linor ska ja dela de på och snortar man en hel lina på en gång?
Senast redigerad av wandw 2016-12-16 kl. 02:13.
Citera
2016-12-16, 03:03
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Den sägs vara 89% ren. Hur många linor ska ja dela de på och snortar man en hel lina på en gång?
Säger han som säljer det ja. Ali baba som säljer begagnade bilar lovar jämt att hans rishögar är bästa bilen. Gör en 10 linor. Varför skulle du inte ta hela? Om du bara skulle ta halva så hade du fått svaret "20 linor" istället.
Citera
2016-12-16, 16:24
Medlem
Citat:

Haha och det tror du på? Det säger väl alla att dom kränger bästa skiten runt 70-90"procentigt också var det 9 kvar efter alla mellanhänder som bankat ut skiten, ajja vilket fall är det av någorlunda kvalitet så gör som killen ovanför posta.
Citera
2016-12-16, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Säger han som säljer det ja. Ali baba som säljer begagnade bilar lovar jämt att hans rishögar är bästa bilen. Gör en 10 linor. Varför skulle du inte ta hela? Om du bara skulle ta halva så hade du fått svaret "20 linor" istället.

Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Haha och det tror du på? Det säger väl alla att dom kränger bästa skiten runt 70-90"procentigt också var det 9 kvar efter alla mellanhänder som bankat ut skiten, ajja vilket fall är det av någorlunda kvalitet så gör som killen ovanför posta.

Det är en säljare från FS, colan är bolivian och fått massa bra omdöme. Vet ej vart ni köper era.
Citera
2016-12-16, 19:02
Medlem
Citat:
Det är en säljare från FS, colan är bolivian och fått massa bra omdöme. Vet ej vart ni köper era.

Det gör du rätt i betydligt bättre än streetan, en bra vendors håller bra kvalla men om det är 89 procent är mindre troligt, vilket fall så klarar du dig på 1G. 2 festkvällar klarar jag mig på men då är inte jag torsk heller man ska inte dra i onödan. Kör hårt
Citera
2016-12-17, 12:15
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:

Tror jag vet vilken du syftar på.. har hört och läst bra omdömen om det laddet, men i slutändan så är det ju bara du själv som avgör om du tyckte det var bra eller inte. Tveksamt dock att det håller 89%
Citera
2016-12-17, 14:45
Medlem
Citat:

Beroende på var plantorna växer får de som bekant olika sammansättning av alkalodier, och slutprodukten får lite olika egenskaper pga detta. Att jag drar upp detta beror främst på att boliviansk snö tenderar att vara något stissigare än det peruanska många är vana vid, och långt stimmigare än colombianskt.
Citera
2016-12-20, 05:00
Medlem
00sjus avatar
Vad är det snabbaste sättet att dra en lina på toan? vill att det ska gå så fort som möjligt.
Citera
2016-12-20, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Vad är det snabbaste sättet att dra en lina på toan? vill att det ska gå så fort som möjligt.

Nyckel?
Citera
2016-12-20, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju

Om någon har något kreativt så vill jag också ta del av det

Men se alltid till att du har krossat allt innan du går ut så du har fint pulver i påsen, sedan brukar jag lägga i utrymmet mellan tummen och pekfingret ovanpå en utsträckt hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in