Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-21, 20:20
  #1
Medlem
Planerar att köpa en ny telefon i juni.
Citera
2017-05-21, 20:22
  #2
Medlem
25Decembers avatar
Om du måste ha en ny telefon just i juni så får du ju köpa sjuan, annars är det ju bara vänta tills hösten och se vad du tycker då. Den äldre kommer ju säkert att sjunka i pris då med om du vill välja den.
Citera
2017-05-21, 20:22
  #3
Medlem
Alecia79s avatar
Varför ska alla vänta? Det kommer inte ens vara stor skillnad på 7:an och 8:an.
Citera
2017-05-21, 20:24
  #4
Medlem
OsamaDinMamas avatar
Köp ingen alls, det är bara siffrorna som skiljer!
Citera
2017-05-21, 20:26
  #5
Medlem
Vänta tills 8:an kommer och köp då 7:an. Den kommer gå ner i pris brutalt mycket då alla nördar väljer att köpa åttan
Citera
2017-05-21, 20:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Om du måste ha en ny telefon just i juni så får du ju köpa sjuan, annars är det ju bara vänta tills hösten och se vad du tycker då. Den äldre kommer ju säkert att sjunka i pris då med om du vill välja den.

Priserna sjunker med kanske 1tusen. Är det verkligen värt att köpa den senare?
Citera
2017-05-21, 20:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MohammedEriksson
Vänta tills 8:an kommer och köp då 7:an. Den kommer gå ner i pris brutalt mycket då alla nördar väljer att köpa åttan

Tänker om det!
Citera
2017-05-21, 20:50
  #8
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alecia79
Varför ska alla vänta? Det kommer inte ens vara stor skillnad på 7:an och 8:an.

Var inte så säker på det, i år är det 10 år sedan den första kom.
Citera
2017-05-21, 21:49
  #9
Medlem
julernsts avatar
Om du behöver en ny telefon nu så fattar jag inte varför du ska vänta i flera månader bara för att spara någon tusenlapp eller två. 7:an är en väldigt bra telefon som du kommer ha glädje av under lång tid framöver, oavsett hur bra 8:an blir. Om du köper 7:an i juni kan du ju dessutom fånga sommarens eskapader med den ruggigt kompetenta kameran.
Citera
2017-05-21, 23:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PS.
Köp en riktig telefon istället som inte är låst och begränsad och där du inte måste betala dyra pengar till ett evil corporation för varenda funktion och tjänst.

Förslag: Köp en android

Jag är trött med Android. Har en Samsung just nu. Emojis ser skit på Instagram och typ överallt! men IOS ser professionellt ut i mina ögon (har macbook pro) mm.
Citera
2017-05-22, 00:27
  #11
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrix1
Jag är trött med Android. Har en Samsung just nu. Emojis ser skit på Instagram och typ överallt! men IOS ser professionellt ut i mina ögon (har macbook pro) mm.
Nu går det ju faktiskt att ändra så man for Apples emojis på Android om man så skulle vilja. Googla. Och om det känns för avancerat kommer nästa version av Android, Android O(reo?) få helt nya emojis som ser mer ut som de iOS har.
Citera
2017-06-16, 00:20
  #12
Medlem
Behöver en ny telefon och undrar om jag ska vänta till 8:an eller köra på 7. 7:an verkar jävligt nice och sleek och jag har i nuläget en 5 . Är 7:an en tillräcklig upgrade? Hur blir priset för Iphone 7 när det kommer till abonnemang, blir dessa också billigare? Vill ha abonnemang.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback