Intressant är att blockandet tycks ha fortlöpt under natten efter att det uppdagades och börjades diskuteras.
https://twitter.com/PssiP/status/864261475334017024
Här kan vi läsa om folk som blir blockade kort efter att de ifrågasatt blockandet:
Det verkar alltså uppenbart att det är Vians egna lista som numera automatiskt går rakt in i Svenska Institutets. Antingen är det så att hon suttit uppe i natt och blockat allt som misshagar henne eller om hon använder ett script som rullar på och blockerar löpande.
https://twitter.com/PssiP/status/864261475334017024
Här kan vi läsa om folk som blir blockade kort efter att de ifrågasatt blockandet:
Citat:
Patrik Pössi @PssiP 11h11 hours ago
BIG PING! Israels ambassadör blockad från @sweden kontot
@Cornubot @bjorklundjan @SvD @dagensnyheter @pwolodarski
BIG PING! Israels ambassadör blockad från @sweden kontot
@Cornubot @bjorklundjan @SvD @dagensnyheter @pwolodarski
Citat:
Patrik Pössi @PssiP
Replying to @LillemorFlod @hallonsa and
Parodin kan inte bli tydligare, nu blev jag blockad från @sweden
Replying to @LillemorFlod @hallonsa and
Parodin kan inte bli tydligare, nu blev jag blockad från @sweden
Citat:
Medic @medicinarn 10h10 hours ago
Replying to @PssiP @hallonsa and
Jag är märkligt nog inte blockad av @sweden ännu? Antagligen bara en tidsfråga....är nästan lite besviken....lol 🤣
2 replies 2 retweets 2 likes
Replying to @PssiP @hallonsa and
Jag är märkligt nog inte blockad av @sweden ännu? Antagligen bara en tidsfråga....är nästan lite besviken....lol 🤣
2 replies 2 retweets 2 likes
Citat:
Vapenkontroll @Vapenkontroll
Replying to @medicinarn @PssiP and
Testa tagga @Slacktivisten så går det nog vägen. 👌❄️
Replying to @medicinarn @PssiP and
Testa tagga @Slacktivisten så går det nog vägen. 👌❄️
Citat:
Medic @medicinarn 9h9 hours ago
Replying to @Vapenkontroll @PssiP and
Där blev jag blockad av @sweden också. Tada! 😂
Det här är bara så konstigt: förstår de verkligen inte hur monumentalt de skämmer ut sig?
Replying to @Vapenkontroll @PssiP and
Där blev jag blockad av @sweden också. Tada! 😂
Det här är bara så konstigt: förstår de verkligen inte hur monumentalt de skämmer ut sig?
Det verkar alltså uppenbart att det är Vians egna lista som numera automatiskt går rakt in i Svenska Institutets. Antingen är det så att hon suttit uppe i natt och blockat allt som misshagar henne eller om hon använder ett script som rullar på och blockerar löpande.
Ärligt talat, det var ingen särskilt smart idé att bjuda in knasvänstern med deras kommunistiska, totalitära ideologi.