Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 14:15
  #85
Medlem
Heauxms avatar
Jag tror att det är för att de vill liksom smälta in med omgivningen och se moderna ut men också yngre. Det är ju en ganska barnslig frisyr som nästan står rakt upp. Man ser ju yngre ut med der där och ett par slitna jeans.
Citera
2017-07-20, 06:09
  #86
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Jag tror att det är för att de vill liksom smälta in med omgivningen och se moderna ut men också yngre. Det är ju en ganska barnslig frisyr som nästan står rakt upp. Man ser ju yngre ut med der där och ett par slitna jeans.

Sen kommer det sönderärrade finn-ansiktet in och förstör illusionen.
Citera
2017-07-20, 09:31
  #87
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Sen kommer det sönderärrade finn-ansiktet in och förstör illusionen.
Haha aj då! Glöm inte von Dutch t shirt med mycket bling och stora hörlurar.
Citera
2018-01-31, 01:12
  #88
Medlem
manodepressivs avatar
Jag tillhör den osäkra skara som är orolig för att ha en afghanfrisyr.

Mitt hår är betydligt kortare på sidorna än på skalpen. Något som identifierar en afghanfrisyr enligt vad jag förstått.

Försökte hitta en bild på internet för att illustrera min frisyr:

Frisyr

Vänligen,
Bengt Hjorthag
__________________
Senast redigerad av manodepressiv 2018-01-31 kl. 01:13. Anledning: Glömmer ord
Citera
2018-01-31, 11:32
  #89
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Jag tillhör den osäkra skara som är orolig för att ha en afghanfrisyr.

Mitt hår är betydligt kortare på sidorna än på skalpen. Något som identifierar en afghanfrisyr enligt vad jag förstått.

Försökte hitta en bild på internet för att illustrera min frisyr:

Frisyr

Vänligen,
Bengt Hjorthag

Du kan sova lugnt. En klassisk sidbena är en mycket gångbar herrfrisyr och liknar inte alls hazarernas smaklösa frisyrer.
Citera
2018-01-31, 15:56
  #90
Medlem
Är det deras hårprodukter som gör att de luktar så hemskt? Jag råka hamna i en flock häromdan när de faktiskt betalade för sig inne på coop. Det var bara att lämna korgen och gå ur kön, det gick fan inte andas.. En annan grej jag märkt med dom är att de uppehåller sig väldigt lång tid i omklädningsrummet på gymmet, men de duschar aldrig. Fönen går hårt, och det sprayas konstant.. Handlar allt om frisyrerna?
Citera
2018-01-31, 17:24
  #91
Medlem
Zaedrewss avatar
Alltid fina (nja men nya) frisyrer, märkeskläder och senaste mobilen. Såklart Sverige är ett drömland för dessa afghanska unga män. Angående det speciella med just de frisyrer afghanska män väljer handlar väl mest om som sagts att det handlar om att se så ung ut som möjligt tills det är fixat med PUT.
Citera
2018-02-01, 07:49
  #92
Medlem
Rodjas avatar
Här är en frisyr som är precis tvärtom den ni talar om https://www.gamereactor.se/blogs/Ela...t+har+ar+fult/

En annan typ: https://petterssonsblogg.se/tag/frisyr/

Nassestil https://www.google.se/url?sa=i&rct=j...17553979168275



Syrran kallar hazarernas frisyrer för "ensamkommandefrisyr"
__________________
Senast redigerad av Rodja 2018-02-01 kl. 07:54. Anledning: En länk funkade inte
Citera
2018-02-02, 18:39
  #93
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cestus
Man kan ju förstå att batikhäxorna blir kära i gossarna. Frisyrerna känns igen från kärringarnas egen ungdomstid.
Ja brylkräm brylkräm varje dag!

https://www.youtube.com/watch?v=onJaI8x7H-0
Dom är nostalgiska dom små liven!

"pöka e när man göre lite skönt för bruden vettu"!
__________________
Senast redigerad av Erik Öst 2018-02-02 kl. 19:12.
Citera
2018-02-18, 23:59
  #94
Medlem
Har ni några bilder på vad det är för frisyrer som ni har tyckt är konstiga enligt er?
Citera
2020-09-11, 10:15
  #95
Medlem
OG81s avatar
hahahaa klockren. jag märkte det också. Ser ut som de sätta ett skål på huvudet och rakar bara sidan. Sedan har de alltid läderjackor. Jag hörde på mitt arbete där de hade hand om hazarer tidigare att när de fick vinterjackor blev det kaoz. De ville ha läder oavsett utetemp.
Citera
2021-01-03, 15:46
  #96
Medlem
Svinuss avatar
Visst påminner det lite om "Filipinfrillan" från 90-talet?
Tycker iaf såna frisyrer skall förbjudas.
+1 till talibanerna där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback