Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 15:45
  #73
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afghan-frisyr
Det är så jäkla snygg frisyr, förstås!

Ditt nick, registreringsdatum och din avatar ligger verkligen rätt i tiden.

Vore kul att se hur det ser ut med de äldre hazarerna (och då menar jag de riktigt gamla, hemmastannande gubbarna på 60+). Ser de också ut som One Direction-gossarna?
Citera
2017-05-17, 15:48
  #74
Medlem
valleros avatar
Svaret på hela tråden är: De vill se så unga ut som möjligt.

Det är en förlängning av vår rådande migrationspolitik, som i princip aldrig ifrågasätter påstådd identitet, ålder, egentlig härkomst eller flyktinglegitimitet. Man nästan frammanar fusk.

Där ett lyckat åldersfusk samtidigt innebär en guldsits in i ett system där man kravlöst och övergeneröst ges enorma fördelar. What could possibly go wrong?
Citera
2017-05-17, 17:25
  #75
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Svaret på hela tråden är: De vill se så unga ut som möjligt.

Det är en förlängning av vår rådande migrationspolitik, som i princip aldrig ifrågasätter påstådd identitet, ålder, egentlig härkomst eller flyktinglegitimitet. Man nästan frammanar fusk.

Där ett lyckat åldersfusk samtidigt innebär en guldsits in i ett system där man kravlöst och övergeneröst ges enorma fördelar. What could possibly go wrong?

Instämmer, de vill se unga ut.

I tillägg tror jag även de vill se lite längre ut och därför rakar de på sidorna och låter det uppepå stå rakt upp. De vill inte se små ut bredvid svenskar och de vill locka tjejer om de kan.

Slutligen finns det några ensamkommande baaarn som börjar bli tunnhåriga. #onlyinsweden

http://www.friatider.se/flyktinbarn-...ldersharavfall
Citera
2017-05-17, 20:20
  #76
Medlem
Kadeks avatar
Tycker det är bra att de är måna om sitt utseende. Ser inget negativt i det. Turkar är ju generellt sett mer utseendefixerade än svenskar. Om det beror på mindervärdeskomplex eller att de har en bättre smak än genomsnittssvennson vet jag inte. Aldrig sett en mjukisbyxa när jag turistat i turkländer.
Citera
2017-05-18, 10:05
  #77
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Bilden längst ner på den här sidan illustrerar ganska bra vad jag menar:

https://tidningensyre.se/2017/nummer...a-fa-en-chans/

Är det med tillhörande onebrow, eller var det bara en bonus på just detta specifika exemplar? https://tidningensyre.se/wp-content/...asin1-copy.jpg
Citera
2017-05-18, 10:14
  #78
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAz
Tror det är deras "sugar mama" som behandlar dom lite som en levande Ken-docka. De ska kläs upp, tighta jeans, smink och"tuffa" frisyrer av senaste snitt. Förmodligen går dom till riktigt fina salonger och klipps av kändisfrisörer som t.ex. Jean Piere Barda, de får de allra senaste frisyrerna, sådana som ingen annan varken sett eller hört talas om.

"Afghan-frilla" är ju redan ett begrepp lika känt som "Hockeyfrilla", "Pott-frilla" eller "Dala-page".
Faktum är att jag hört, och som jag också tror på, är att de klipper varandra, för att de är uppväxta med att göra så

Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Inga konstigheter, de (få) dagar jag är ledig och har tid över så lägger jag också lite extra tid på frisyren.

Betänk då att Hazar-männen har all tid i världen då de har en butler till alla tråkiga vardagsgöromål.
- Mat handlar och lagar anställd personalen åt dom.
- Disken tar anställd personal hand om.
- Städning tar anställd personal hand om.
- Skola/hittepå-jobb, får de göra i egen takt och m.h.a. handledare såklart.

Så några timmar varje dag framför spegeln med vax o gelé går alltid att avvara.
Soft så det förslår, och du betalar.
Jag förstår att du gör det med tanke på din profilbild (https://static01.nyt.com/images/2007...09count600.jpg)
Citera
2017-05-18, 10:31
  #79
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Instämmer, de vill se unga ut.

I tillägg tror jag även de vill se lite längre ut och därför rakar de på sidorna och låter det uppepå stå rakt upp. De vill inte se små ut bredvid svenskar och de vill locka tjejer om de kan.

Slutligen finns det några ensamkommande baaarn som börjar bli tunnhåriga. #onlyinsweden

http://www.friatider.se/flyktinbarn-...ldersharavfall
Hävda att man är 16, ha en kroppsbyggnad som en 10 åring, frisyr som en 80 tals syntare och samtidigt tvingas kånka omkring på ett ansikte som skulle kunna tillhöra en 40 årig nedpundad kärring, något har gått väldigt fel här.
__________________
Senast redigerad av E-R-N-S-T 2017-05-18 kl. 10:35.
Citera
2017-05-22, 13:21
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Det där med att de rakar sig på sidorna kan ju ha att göra med att där kommer de gråa hårstråna först.

Nej, jag tror det är något kulturellt. Även tjejerna kan vara väldigt kortklippta på ena eller båda sidorna. Jag vet några som är det. De är inte gråhåriga utan snarare nånstans 11-14.
Citera
2017-05-22, 15:29
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ditt nick, registreringsdatum och din avatar ligger verkligen rätt i tiden.

Vore kul att se hur det ser ut med de äldre hazarerna (och då menar jag de riktigt gamla, hemmastannande gubbarna på 60+). Ser de också ut som One Direction-gossarna?

Hehe, allt för att vara trendig

Att notera är att min avatar föreställer en "21årig" ensamkommande, att han är både rynkig och gråhårig beror bara på att flykten från Iran genom 20 säkra länder var så påfrestande.
Citera
2017-07-10, 09:29
  #82
Medlem
Asklords avatar
Många av dessa snyltmänniskor gillar fotboll. Så ser dom en utseendefixerad fotbollskändis med en frisyr t.ex. Ronaldo. Så vill dom ha en likadan. För han är så lyckad.
Det i kombination med det som skrivits tidigare om att se yngre ut.
Citera
2017-07-12, 18:42
  #83
Medlem
NoTruces avatar
Här har vi en utmärkt möjlighet till integration: Låt hazarerna PRAOa på VeckoRevyn! Där kan de vara med i hårspecialer. Så får du det vågigaste håret, Kabul Killer Kuts osv. Kan även se ett samarbete med tillverkare av diverse anti aging-krämer. Här finns enorm kunskap att inhämta i hur man håller sig ung och fräsch.
Citera
2017-07-17, 15:19
  #84
Medlem
carminaburanas avatar
Det är verkligen sjukt, de ser exakt likadana ut allihopa, som om de alla läst samma tidning om hur västerländskt mode ska vara från slutet av 00, och sen kör de benhårt på det. Inaveln måste vara sjukt hög därborta, de ser alla likadan ut med, nån sorts ahalvasiatisk ap art.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback