Kim Anderzons utvik??
Hon verkar ju helt pantad, hon sa något i stil med att "jag kallade mig för Kerstin så att ingen skulle känna igen mig".
Vilken idiot, han är faktiskt döpt till Kerstin Kristina Birgitta Andersson född 19430320 det tycks hon helt ha glömt...
Hon nämnde också något som att inom pistolteatern fick ingen sticka ut, vi tyckte att allt skulle förändras och att arbetarklass var något fint, varför byter då kärringen stavningen på sitt efternamn och lägger till förnamnet Kim om hon inte vill avvika från mängden, på det är det också idiotvarning.
Även dottern Anna Catharina Andersson 19640429 har lagt till förnamnet Tintin,

, Tintin är ju för bövelen en tecknad journalist som är man.
Man kan även ifrågasätta varför en som är helröd och vänstervriden överhuvudtaget kan tacka ja till en produktion som stjärnorna på slottet.
Den här raggningen av Börje Ahlstedt som hon föll pladask för säger en hel del om henne som person, dvs en som gör vad som helst för att få chansen att komma fram i rampljuset, hon tänkte säkert åka snålskjuts på piss-Börje.