2011-12-26, 11:32
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Han förnekade därmed inte en av sina obskyra böjelser. (Så genant! ) Den mannen undviker inte direkt ett tillfälle att accentuera ett patogent pretentiöst karaktärsdrag.

Över huvud taget är Rheborg en allt annat än intressant "stjärna".

För mig är han så ointressant att t.o.m. programmet som sådant blir alltför ointressant,
d.v.s. så till den grad missfärgat att det är svårt att se programmet som helhet ...

*

Tack för att the one and only Johan Rabeaus är med!
Missade du vad Kim berättade om Börje A ? Johan gjorde bara en liten parodi.
Citera
2011-12-26, 12:22
  #890
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tycker Kim och Johan Rabaeus gled undan Rheborgs fråga angående om de varit ett par. De intygade båda att på 60- och 70-talen hade alla sex med alla på teatern och de var båda där. Givetvis har de säkert haft sex både en och två gånger men det är väl kanske något de håller tyst om.

Middagens höjdpunkt så långt är Louise urringning. Riktigt schyssta lökar för sin ålder har hon.

Jag tycker det ser ut som implantat. Inte svårt att ha schyssta lökar oavsett ålder då..
Citera
2011-12-26, 12:30
  #891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Han förnekade därmed inte en av sina obskyra böjelser. (Så genant! ) Den mannen undviker inte direkt ett tillfälle att accentuera ett patogent pretentiöst karaktärsdrag.

Över huvud taget är Rheborg en allt annat än intressant "stjärna".

För mig är han så ointressant att t.o.m. programmet som sådant blir alltför ointressant,
d.v.s. så till den grad missfärgat att det är svårt att se programmet som helhet ...

*

Tack för att the one and only Johan Rabeaus är med!

Tja om du ser hela programmet så förstår du det roliga, Rheborg är förövrigt en hjälte. Har gjort jävla massa bra och roliga grejer genom åren .
Citera
2011-12-26, 13:53
  #892
Medlem
--68--s avatar
Kim Anderzons utvik??
Hon verkar ju helt pantad, hon sa något i stil med att "jag kallade mig för Kerstin så att ingen skulle känna igen mig".
Vilken idiot, han är faktiskt döpt till Kerstin Kristina Birgitta Andersson född 19430320 det tycks hon helt ha glömt...

Hon nämnde också något som att inom pistolteatern fick ingen sticka ut, vi tyckte att allt skulle förändras och att arbetarklass var något fint, varför byter då kärringen stavningen på sitt efternamn och lägger till förnamnet Kim om hon inte vill avvika från mängden, på det är det också idiotvarning.
Även dottern Anna Catharina Andersson 19640429 har lagt till förnamnet Tintin, , Tintin är ju för bövelen en tecknad journalist som är man.

Man kan även ifrågasätta varför en som är helröd och vänstervriden överhuvudtaget kan tacka ja till en produktion som stjärnorna på slottet.
Den här raggningen av Börje Ahlstedt som hon föll pladask för säger en hel del om henne som person, dvs en som gör vad som helst för att få chansen att komma fram i rampljuset, hon tänkte säkert åka snålskjuts på piss-Börje.
Citera
2011-12-26, 16:29
  #893
Medlem
peder_asts avatar
är det bara jag som blir nyfiken på vem som är anderzons och lindarws gemensamme älskare. jag trodde att om nu lindarw själv inte vill avslöja det är väl flashback stället där det grävs fram. fast den diskussionen kanske passar bättre i skvaller-delen?

för övrigt var det ju underbart när lindarw sitter och kommenterar det där om att räta ut tungan med ett finger i häcken. "ja, så mycket som jag har haft uppe i röven måste min tunga vara perfekt då i så fall".
Citera
2011-12-26, 16:33
  #894
Medlem
--68--s avatar
Visst är det väl pinsamt när Johan Rheborg sätter upp familjefotot på väggen och säger "det här fotot togs i Santa Monica". Vilken jävla tönt.

Han borde ha lagt av när han var på toppen dvs när han spelade karaktären "Börje" i bullens tittarfilm i slutet av 1980-talet för ca 20 år sedan.
Citera
2011-12-26, 17:07
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Missade du vad Kim berättade om Börje A ? Johan gjorde bara en liten parodi.
Ingenting är missat. Du kan ju också själv se vad t.ex. en av landets mest erfarna tv-recensenter, Jan-Olov Andersson, skrev efter gårdagens program:
Citat:
Och när han tog fram pressklipp om sig själv, blev det mest bara konstigt, med tanke på att de tidigare hade suttit och skrattat åt hur en ung Börje Ahlstedt hade försökt imponera på en ung Kim Anderzon på samma sätt.
Artikeln här.
Citera
2011-12-26, 17:17
  #896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --68--
Visst är det väl pinsamt när Johan Rheborg sätter upp familjefotot på väggen och säger "det här fotot togs i Santa Monica". Vilken jävla tönt.

Han borde ha lagt av när han var på toppen dvs när han spelade karaktären "Börje" i bullens tittarfilm i slutet av 1980-talet för ca 20 år sedan.
Jag delar din uppfattning här.
Rheborg har ofantligt stora komplex. Nu när han då för första gången är med i den här typen av stort och personlighetsspeglande (på flera sätt) tv-program: ja då blir det just extra tydligt vilken bristutgörande och karaktärsfattig person och människa han är.
Och då har bara ett program gått – som inte ens var hans delprogram.
Vänta bara tills Johan Rheborg själv är huvudperson i Stjärnorna på slottet: upphöjt till tio ...
Citera
2011-12-26, 17:17
  #897
Medlem
Bambinoos avatar
Synd att inte fler ser Ironin i saker och ting...
Citera
2011-12-26, 17:18
  #898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambinoo
Synd att inte fler ser Ironin i saker och ting...
Var någonstans var "ironin" i gårdagens program, menar du?
Citera
2011-12-26, 17:20
  #899
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Ingenting är missat. Du kan ju också själv se vad t.ex. en av landets mest erfarna tv-recensenter, Jan-Olov Andersson, skrev efter gårdagens program:
Artikeln här.

Jag sätter i och för sig inget större värde på JOA, men här visade han på sin fullständiga inkompetens.

Kul att Rheborg i samma tidnings poll leder populäriteten hos läsarna.
__________________
Senast redigerad av HerrGickhan 2011-12-26 kl. 17:22.
Citera
2011-12-26, 17:24
  #900
Medlem
Bambinoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Var någonstans var "ironin" i gårdagens program, menar du?

Vad Ironi är för dig är en sak, men för mig tyckte jag bara det var roligt och ironiskt när han tog fram pressklipp på sig själv...Skulle snarare ha lättat upp en stämning vilket jag såg att det gjorde runt bordet.. Även att folk hade tagit med sig foton på familjemedlemmar som de hade i en liten ram vid sängen, och Johan då tar fram en stor tavla och hänger upp..Spelar såklart fin när han säger fotot är taget i Santa Monica. Johan verkar vara väldigt egen som person. Antingen gillar man han eller hatar han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in