2011-01-08, 20:24
Medlem
mishimas avatar
Tycker programmet har fått en liten uppryckning med Strömstedts dag. Det här är lite roligare och mer intressant än de tidigare programmen.
Citera
2011-01-08, 20:48
Medlem
Trumpeters avatar
Japp en klar uppryckning. Historien med Christer Björkman var ny för mig. Rätt kul.
Citera
2011-01-08, 20:58
Medlem
Trumpeters avatar
Uffes dag får man inte missa. Verkar kunna bli underhållande.
Citera
2011-01-08, 20:59
Medlem
Mulas avatar
Efter Niklas tråkiga framträdande i På Spåret i går hade jag inga större förväntningar. Men det är tydligt att han känner sig mycket mer hemma i den här typen av program, det verkar passa hans personlighet mycket bättre. Det var ju klart fyndigt att köra med torgframträdande och lunch på korvmojjen.
Roligt att få höra lite anekdoter om Christer Björkman och Rocktåget också.
Hade varit roligt att få höra lite mer om GES och VM-sommaren 94 dock, det är väl det jag minns mest av hans karriär.
Ser fram emot Uffe nästa vecka, jag har hört så mycket grejer om honom att det måste bli underhållande.
Citera
2011-01-08, 21:10
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
*Nicklas Strömstyrd får reda på att TV teamet är på väg upp till hans svit, så han
slänger sig på sängen iförd enbart skrevhanduk, tömmer ur innehållet i dammsugarpåsen
ner på bringan så att det ska tas som bröstkrull

I eftertexterna står det att intervjuerna är inspelade på Djursholms Slott, alltså är det förmodligen nån som tyckt det var lite "fräckt" när han låg där.
Citera
2011-01-08, 21:15
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
I eftertexterna står det att intervjuerna är inspelade på Djursholms Slott, alltså är det förmodligen nån som tyckt det var lite "fräckt" när han låg där.

Inte alla intervjuer förstår du väl.
Du måste väl klara av att se skillnad på en intervju gjord på plats Göteborg och de som gjordes i Djursholm?
Citera
2011-01-08, 21:42
Medlem
drdracula141s avatar
Får nästan börja kalla Nicklas Strömstedt för Cancersvulsten efter detta program. Lite ironi i detta!
Citera
2011-01-09, 06:17
Medlem
Soterns avatar
Ekborg sa att Nicklas Strömstedt har humor, så var fan har han den? Jag har alltid tyckt att Nicklas Strömstedt är en torr träskalle och hade hoppats på att han skulle visa upp en annan sida i det här programmet. Men tyvärr. Han bekräftade alla mina fördomar.
Om han nu privat är rolig, varför kan han inte slappna av och bjuda lite på sig själv. Hela programidén bygger ju på det.
Inte ett leende, ingen tillstymelse till självironi eller en skämtsam kommentar. Har han stelopererat ansiktet?
Någon tråkigare, torrare och mer menlös figur än denna Nicklas Strömstedt finns inte på hela norra halvklotet. Han är så jävla torr att det föreligger risk för självantändning. Den ende som kommer i närheten av honom är väl hans farsa som också är en stel fan.
En cementblandare hade varit mer underhållande att titta på än Nicklas Strömstedt som är lika jävla tråkig som de skitlåtar han gör.
Senast redigerad av Sotern 2011-01-09 kl. 06:20.
Citera
2011-01-09, 09:41
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Verkar som Ulf ligger i hård träning för att spela jultomte i en kommande roll. Jäklar vilken mage han har lagt sig till med.

Han verkar ha en förkärlek till för stora (XXXL?) urtvättade färgglada pikettröjor som han bär med uppvikt krage, likt en champagnesprutande brat..
Citera
2011-01-09, 09:45
Medlem
timpanis avatar
Niklas har ju ett rätt stiligt ansikte, inte tu tal om det, men det syntes när han skulle simma att han hade en riktig gubbkropp med ordentlig kagge, men så är han ju 50 plus.
Citera
2011-01-09, 09:46
Medlem
Falcãos avatar
När man såg årets uppställning kändes den inte så kul och efter att ha ett tre femtedelar av årets säsong får man nog tyvärr inse att den känslan var helt riktig. Lite småtrevligt så där är det men utan tvekan den svagaste omgången av programmet så här långt.
Citera
2011-01-09, 09:49
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Niklas har ju ett rätt stiligt ansikte, inte tu tal om det, men det syntes när han skulle simma att han hade en riktig gubbkropp med ordentlig kagge, men så är han ju 50 plus.

60 plus är han väl ändå.
Nej, förlåt. Tänkte på Ulf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in