2022-01-24, 18:01
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Så är det. Men det är det som räknas. Det kan man tycka vad man vill om.

Jepp och det var precis vad jag gjorde, nämligen tyckte. När nivån sänks till Per Andersson är det inte så långt kvar till Marika Carlsson. Det bör ju tas med i beräkningen att majoriteten svenskar förmodligen inte delar Flashbacks framträdande xenofobi.
Citera
2022-01-29, 20:46
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Per Andersson får väl sägas vara en stor stjärna? Syns överallt. Betydligt större register i vad han gjort. Går inte att jämföra med Marika. Är riktigt populär, säljer bra, och flitigt anlitad.

Hans syns mycket och därför är han en stjärna? Mycket märkligt sätt att resonera.

Detta blir nog det sämsta avsnittet av Stjärnorna på slottet sen det startade.
Citera
2022-01-29, 21:16
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Hans syns mycket och därför är han en stjärna? Mycket märkligt sätt att resonera.

Detta blir nog det sämsta avsnittet av Stjärnorna på slottet sen det startade.

Det mest intetsägande avsnittet som helt saknade djup. Obegripligt hur denna person blivit så populär. Han saknar helt och hållet finess. Det är bara infantila vulgariteter i allt han företar sig. Han är kort och gott helt ointressant.
Citera
2022-01-29, 21:17
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det mest intetsägande avsnittet som helt saknade djup. Obegripligt hur denna person blivit så populär. Han saknar helt och hållet finess. Det är bara infantila vulgariteter i allt han företar sig. Han är kort och gott helt ointressant.

Precis som man förväntade sig, ett avsnitt fullt med flams och trams som var otajmat, ogenuint och framförallt inte roligt.
Citera
2022-01-29, 21:21
Medlem
enfindams avatar
En bra säsong av "Stjärnorna på Slottet" i år, en lyckad mix av "stjärnor". Trevligt att återse Grynet Molvig som väl var den största stjärnan.
Citera
2022-01-29, 21:25
Avslutad
Så fick man med lite ADHD också, vad skönt.
Citera
2022-01-29, 21:41
Medlem
exoticspices avatar
Carola - vilken insmickrande person.
Citera
2022-01-30, 07:58
Medlem
TheCrystalShips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Jag måste säga att jag har svårt för henne, tycker att hon verkar lite inskränkt, falsk... Men hon har väl sina goda sidor, men av "Stjärnorna på slottet" är hennes personlighet den jag ogillar mest.
Citera
2022-01-30, 09:42
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Om vi tar Grotesco-gänget, tycker du tex Henrik Dorsin är det som står för finessen där?

PA har nog blivit stor för att han sticker ut och är så galen och gränslös. Gör saker som ingen att gör.
Citera
2022-01-30, 10:03
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Per Andersson får väl sägas vara en stor stjärna? Syns överallt. Betydligt större register i vad han gjort. Går inte att jämföra med Marika. Är riktigt populär, säljer bra, och flitigt anlitad.
Marika syns också överallt, men jag antar att folk på det här forumet är färgblinda och bara ser vita människor.
Citera
2022-01-30, 10:32
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tänk att hon sa att hon skulle skåla över kuken. Alltså tårtkuken.
Citera
2022-01-30, 14:14
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Marika syns också överallt, men jag antar att folk på det här forumet är färgblinda och bara ser vita människor.

Marika Lagercrantz? Hon syns inte överallt. En stjärna, ja. David förstår jag mig inte på. Anar en Dr Jekyll & Mr Hyde utanför kameran...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in