2022-01-23, 16:49
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Inte sett alla avsnitt, bara de med David L och nu Grynet.
Hon var en av många glittrande-glada-söta-sexiga tjejer som piffade upp revy- och teatervärlden på 60-talet. Med pikant norsk dialekt. Liksom Monica Z var Grynet karltokig.
Men hon har åldrats som ett ädelt vin, och jag förstår - de lite banala - överorden. Den verkliga stjärnan, no way, är förstås Carola.
Måste de manliga deltagarna förstöra programmet med att svära så förbannat?
Ger ett ömkligt intryck.
Jag tycker det är rätt värdig skara denna säsongen UTOM Marika Carlsson då som inte alls passar in
Citera
2022-01-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Ser väldigt bra ut, var hon inte fotomodell också?

Det gör hon onekligen. En av de få sortens människor som lyckas att bli gamla utan att se särskilt gamla ut. Visst kan man kanske se att hon är äldre, men att hon ska fylla 80 är det nog inte många som gissar. Och inte bara utseendet, hon är ju oförskämt pigg också!

Modell vet jag inte, sökte runt lite men hittade inget. Men det är väl inte omöjligt att hon gjort något sådant jobb i karriären med tanke på hennes yttre.
Citera
2022-01-23, 23:27
Medlem
picapicans avatar
Det måste väl snart börja sina på stjärnor? De går längre och längre ner i åldrarna. På något sätt tycker jag att de bör vara i allafall 60+ när de ställer upp.

Komiker passar inte heller riktigt in i formatet. Det ska vara lite mer "gammalmodigt" i mitt tycke.
Citera
2022-01-24, 02:34
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag tycker det är rätt värdig skara denna säsongen UTOM Marika Carlsson då som inte alls passar in
För att hon har utländskt, påbrå, för att hon är för ung eller för att folk på flashback inte vet vem hon är, eller finns det någon annan anledning jag har glömt?
Citera
2022-01-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
För att hon har utländskt, påbrå, för att hon är för ung eller för att folk på flashback inte vet vem hon är, eller finns det någon annan anledning jag har glömt?

Hon är ju långt ifrån någon stjärna. Inte A- eller B-kändis heller för den delen. På sin höjd C-kändis.
En högst medioker "komiker", med halvtaskig karriär.

Den som inte är hjärntvättad inser att hon är årets inkvoterade deltagare.
Citera
2022-01-24, 12:30
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Håller med.
Citera
2022-01-24, 13:27
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEDAM
Hon är ju långt ifrån någon stjärna. Inte A- eller B-kändis heller för den delen. På sin höjd C-kändis.
En högst medioker "komiker", med halvtaskig karriär.

Den som inte är hjärntvättad inser att hon är årets inkvoterade deltagare.

Jag måste säga att Per Andersson känns lika »inkvoterad«. David Lagercrantz är väl okej, inte minst med tanke på att fadern var Olof Lagercrantz.
Citera
2022-01-24, 14:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag måste säga att Per Andersson känns lika »inkvoterad«. David Lagercrantz är väl okej, inte minst med tanke på att fadern var Olof Lagercrantz.
Per Andersson får väl sägas vara en stor stjärna? Syns överallt. Betydligt större register i vad han gjort. Går inte att jämföra med Marika. Är riktigt populär, säljer bra, och flitigt anlitad.
Senast redigerad av Steff83 2022-01-24 kl. 14:48.
Citera
2022-01-24, 15:34
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Per Andersson får väl sägas vara en stor stjärna? Syns överallt. Betydligt större register i vad han gjort. Går inte att jämföra med Marika. Är riktigt populär, säljer bra, och flitigt anlitad.

En flamsig och tramsig lättviktare som ingår i PK-kretsen.
Citera
2022-01-24, 15:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
En flamsig och tramsig lättviktare som ingår i PK-kretsen.
Må så vara. Men han är en person som alla känner till numera. Och syns mycket.
Citera
2022-01-24, 15:41
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Må så vara. Men han är en person som alla känner till numera. Och syns mycket.

Syns för mycket.
Citera
2022-01-24, 16:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Syns för mycket.
Så är det. Men det är det som räknas. Det kan man tycka vad man vill om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in