2013-12-30, 16:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qråcky
Missade avsnittet. Talades det något om Marias yngre pojkvän och Beltran?

Maria nämnde mest i förbifarten att hon hade en yngre pojkvän i samband med att Malena nämnde sitt förhållande med en 29åring när hon var 15.
Citera
2013-12-30, 16:10
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Maria nämnde mest i förbifarten att hon hade en yngre pojkvän i samband med att Malena nämnde sitt förhållande med en 29åring när hon var 15.
Maria verkade väl ta illa vid sig att dom andra tyckte att det var lite märkligt att Marlena hade en så pass gammal kille när hon var 15 med tanke på att hon också har en yngre kille, men jag tycker nog inte det är normalt med en 29-åring tillsammans med en 15-åring. Jag antar att Marias kille var äldre än så när dom träffades och då är det ju mer normalt.
Citera
2013-12-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Maria verkade väl ta illa vid sig att dom andra tyckte att det var lite märkligt att Marlena hade en så pass gammal kille när hon var 15 med tanke på att hon också har en yngre kille, men jag tycker nog inte det är normalt med en 29-åring tillsammans med en 15-åring. Jag antar att Marias kille var äldre än så när dom träffades och då är det ju mer normalt.

Han är väl 21 år yngre, var väl 26 när det träffades, så lite speciellt på det sättet kanske. Inte så många år äldre än hennes äldsta unge vad jag minns. Inte så vanligt att kvinnan är äldre (rätta mig om jag har fel) men samtidigt lite häftigt.
Citera
2013-12-30, 17:17
Medlem
Själv mest intresserad av huruvida Malenas kropp kommer upp till diskussion. Har väl varit en del snack om den på nätet.
Citera
2013-12-30, 19:02
Medlem
Citat:
Själv mest intresserad av huruvida Malenas kropp kommer upp till diskussion. Har väl varit en del snack om den på nätet.

Den har redan avhandlats i form av att hon berättade att på något av hennes första stora engagemang fick hon kommentarer om att hon inte såg kvinnlig ut.
Citera
2013-12-30, 19:52
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Han är väl 21 år yngre, var väl 26 när det träffades, så lite speciellt på det sättet kanske. Inte så många år äldre än hennes äldsta unge vad jag minns. Inte så vanligt att kvinnan är äldre (rätta mig om jag har fel) men samtidigt lite häftigt.

Nej, det är ovanligare. Kjerstin Dellert (Nils-Åke 17 år yngre) och Birgitta Andersson (Carl Z 17 år yngre). Carl Z dog 2005 och Birgitta lever.
Senast redigerad av HerrGickhan 2013-12-30 kl. 20:02.
Citera
2013-12-30, 20:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag tror att Leif Andrées kväll kan bli rätt rolig, han är ju en gammal punk-trummis och duktig skådespelare, och tycks vara något av en livsnjutare.
Han verkar lättsam och sympatisk. säkert en rolig jävel att umgås med. Verkar inte lika divig och gapig som en del av dramatenskådisarna som ständigt måste hävda sig och vara så jäkla svåra. Han känns naturlig på nåt sätt.
Citera
2013-12-31, 08:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Givetvis är det fel att som 29åring ragga upp en 15åring det får man tillägga, det är ju en väldigt skillnad på 14år där och mellan t.ex. att vara 26 och träffa en 40åring...

Jag tror förövrigt att Leif blir den som drar en vinstlott av sin medverkan, visst känner många till honom redan innan men han ju ändå den mest anonyme i årets "startfält" men med sin sköna stil lär han göra så folk får upp ögonen mer för honom.
Citera
2013-12-31, 08:55
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Missade avsnittet. Talades det något om Marias yngre pojkvän och Beltran?

I och med att det var Malenas dag så var fokus naturligtvis på henne. Inte omöjligt att mer kommer fram på Marias dag.
Citera
2014-01-04, 19:12
Medlem
Trumpeters avatar
Claes Månssons dag. Gillade honom jävla mycket i Lorry. Ska bli intressant att höra vad som hänt honom.
Citera
2014-01-04, 20:05
Moderator
Dr Kings avatar
Maria och Malena börjar förhöret redan vid frukosten. Återstår att se om Lasse Åberg kommer att vara mer aktiv än i förra programmet.
Citera
2014-01-04, 20:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Maria och Malena börjar förhöret redan vid frukosten. Återstår att se om Lasse Åberg kommer att vara mer aktiv än i förra programmet.
Det tror jag, hjärnblödning vs. hjärtinfarkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in