Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 05:52
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Om hon var simlärare så är det ju en skaplig risk att hon har fått komma i kontakt med ensamkommande "barn" som säkerligen inte kan ta ett nej.
Jag tror du har nåt där! Det ser inte bra ut. Ung snygg tjej som har kontakt med negrer, hazarer och araber är en livsfarlig kombo! Tyvärr är nog risken för att hon råkat ut för såna avskum väldigt stor.
Hoppas verkligen jag har fel.....
Senast redigerad av negrofoben 2017-05-15 kl. 05:55.
Citera
2017-05-15, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Jag tror du har nåt där! Det ser inte bra ut. Ung snygg tjej som har kontakt med negrer, hazarer och araber är en livsfarlig kombo! Tyvärr är nog risken för att hon råkat ut för såna avskum väldigt stor.
Hoppas verkligen jag har fel.....

Ja simlärare för 7-10åringar lär ju vara livsfarligt!!
Citera
2017-05-15, 06:17
Medlem
underhands avatar
Snart kommer uppgifter om att några är anhållna för människorov ... Det ser inte bra ut. Stackars familj.
Citera
2017-05-15, 06:18
Moderator
Chantres avatar
Sålde en massa grejor någon tid innan försvinnandet. Behöver pengar för att åka någonstans?

https://www.facebook.com/tova.moberg
Citera
2017-05-15, 06:51
Medlem
Hittade detta på hennes pappas fb:
Tack Madde, det här går inte åt rätt håll. 3st anhållna för människorov går ut i pressen snart.......
Citera
2017-05-15, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Om hon var simlärare så är det ju en skaplig risk att hon har fått komma i kontakt med ensamkommande "barn" som säkerligen inte kan ta ett nej.

Finns risk för detta ja... är det ensamkommande får man undra hur aktivisterna ska beskriva hur synd det är om våldtäktsmannen.

EDIT: Pappan är utbildad i "mångkulturellt ledarskap"... ironi?
Senast redigerad av tuschpennarosa 2017-05-15 kl. 07:04.
Citera
2017-05-15, 06:59
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvarkorvar27
Hittade detta på hennes pappas fb:
Tack Madde, det här går inte åt rätt håll. 3st anhållna för människorov går ut i pressen snart.......

Såg det med nu. Intressant, har hon några fiender?

Nej, då går det inte åt rätt håll...
Citera
2017-05-15, 07:00
Medlem
Tervulls avatar
Är nog en ny Lisa Holm. Kidnappad av en icke svensk ☹️😭
Citera
2017-05-15, 07:02
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zycoze
Studenterna här omkring har haft sitt mösspåtagningsfirande och har karnevalen till veckan så mycket möjligt att en fest spårat.

Okej! Hon sågs senast vid midnatt läste jag i ngn länk men inte var någonstans. man kan väl gissa att det var Hudiksvall då.
Kan hon missat sista bussen? När går nästa buss efter midnatt?
Känns lite som du kan ha rätt, hon kanske var full och missade sista bussen samt typ sölat bort telefon etc.
Citera
2017-05-15, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Jag tror han/hon syftar på att dom nyanländas favoritställe nr 1 är badhuset. Det kvittar ta mig fan vilken tid på dygnet man är där, det är alltid en flock nyanlända där.

Ja antingen inne eller utanför både vid ingången och trappen/scenen,, Sen är det ju bara ett stenkast till Timmerstocken,,
Citera
2017-05-15, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuschpennarosa
Du har då inte varit på badhus senaste 2 åren? Eller levt med huvudet under en sten?

Det är simskola för barn som hålls på skolbadhus hon jobbar med. Är från hudik och vet mer än dig så knip.
Citera
2017-05-15, 07:28
Moderator
Meijis avatar
Expressen skriver:

"Tova sågs senast av sina vänner i Hudiksvallstrakten vid midnatt".

Varför skriver man bara "Hudiksvallstrakten"? Rimligen vet vännerna VAR de såg henne "i Hudiksvallstrakten".

Expressen skriver vidare: "Det som försvårar sökandet efter Tova är att polisen i nuläget inte har något sökområde."

Borde inte sökområdet utgå från den plats, där vännerna såg henne?

EDIT

http://www.expressen.se/nyheter/19-ariga-tova-ar-forsvunnen/
Senast redigerad av Meiji 2017-05-15 kl. 07:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in