Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Okej! Hon sågs senast vid midnatt läste jag i ngn länk men inte var någonstans. man kan väl gissa att det var Hudiksvall då.
Kan hon missat sista bussen? När går nästa buss efter midnatt?
Känns lite som du kan ha rätt, hon kanske var full och missade sista bussen samt typ sölat bort telefon etc.

Går två bussar efter midnatt, 00:20 och sista 02:20. Hon skulle säkert med någon av dem men att något har inträffat efter vägen eller helt enkelt missade bussen.
Citera
2017-05-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Expressen skriver:

"Tova sågs senast av sina vänner i Hudiksvallstrakten vid midnatt".

Varför skriver man bara "Hudiksvallstrakten"? Rimligen vet vännerna VAR de såg henne "i Hudiksvallstrakten".

Expressen skriver vidare: "Det som försvårar sökandet efter Tova är att polisen i nuläget inte har något sökområde."

Borde inte sökområdet utgå från den plats, där vännerna såg henne?

Förmodligen i centrum i hudik, vid krogarna som alla alla studenter i lördags. Ett stenkast från busshållplatsen så finns inte mycket att söka i det området.
Citera
2017-05-15, 07:33
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwis123
Antingen ljuger du eller så är du jävligt korkad då alla som jobbar på sjukhus vet att exakt allting du gör i journaler loggas och du har nog ingen anledning att titta i hennes.
Har ändå sagt upp mig så jag slutar jobba efter sommaren.

Ont: Detta känns som fallet på Island, har säkert träffat någon på badoo/Tinder
Citera
2017-05-15, 07:36
Medlem
TarzansFarsas avatar
Polisen har anhållit tre personer misstänkta för människorov enligt Aftonbladet. Det här börja låta riktigt illa.
Citera
2017-05-15, 07:39
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Polisen har anhållit tre personer misstänkta för människorov enligt Aftonbladet. Det här börja låta riktigt illa.
Luktar mord enligt mig.
Citera
2017-05-15, 07:43
Medlem
arbetets avatar
Nu är Expressen på också:

Citat:
Polisen söker efter 19-åriga Tova Moberg som har varit försvunnen sedan natten mellan den 13 och 14 maj.

Tova sågs senast av sina vänner i Hudiksvallstrakten vid midnatt på lördagskvällen.

Tre män i 20-års åldern har anhållits misstänkta för människorov i samband med försvinnandet.

http://www.expressen.se/nyheter/19-ariga-tova-ar-forsvunnen/
Citera
2017-05-15, 07:44
Medlem
http://www.helahalsingland.se/blaljus/tre-man-anhallna-for-manniskorov-polisen-soker-forvunna-19-aringen-med-helikopter

Nån som kan får fram vart helikoptern befinner sej ? finns inte på flightradar24
Senast redigerad av gamlingen66 2017-05-15 kl. 07:46.
Citera
2017-05-15, 07:46
Medlem
tror fan inte det är invandrare. Snarare raggare
Citera
2017-05-15, 07:46
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vågar man gissa på att tova senast sågs med just dessa grabbar sist i livet? Tror hon ligger till skogs ihjälslagen o våldtagen.

Inga spekulationer av mig ang gm mer än 3 grabbar ihop tyder på visst håll..
Citera
2017-05-15, 07:50
Medlem
TarzansFarsas avatar
Att dom tre anhållna är i 20-års åldern nästa samma ålder som BO får mig tro att BO känner dom tre misstänkta GM.
Citera
2017-05-15, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
tror fan inte det är invandrare. Snarare raggare
Vilken typ av raggare tänker du på? Bara undrar då raggare numera är kultförklarade och mer el. mindre utdöda!
Citera
2017-05-15, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det vanligaste är det, som är mest vanligt. När ingen ännu vet vad som hänt, så spekulerar folk (föga förvånande) i enlighet med vad som är mest vanligt i brottssammanhang. Lite märkligt att kalla det för "rasistiskt" att utgå från vad som är mest vanligt.

Kollade genom hennes vänlista, mest halvpundare, epabönder och drägg. Tror man ska ta en närmare titt på dessa ljushuvuden än att anta invandrare. Hudik har mer drägg än invandrare, och hon umgås med drägg så förmodligen tre snubbar i hennes egna umgänge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in