Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 10:05
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/fastighet-avsparrad-polishundar-soker
Det tycks vara ute på landet och inte i tätort, av bilderna att döma.

Efterfest som spårade ur? Hoppas detta får snabbt avslut nu.
Citera
2017-05-15, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Huset de spärrade av bor en gubbe och hans son. Sonen är vän med BO på facebook. Svenskt namn!

Så inga invandrare, ni som trodde kan gå och gråta!

/Kommisarieabbe
Skönt faktiskt! Men ut med namn för fan..
Citera
2017-05-15, 10:06
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Huset de spärrade av bor en gubbe och hans son. Sonen är vän med BO på facebook. Svenskt namn!

/Kommisarieabbe

It ain't over till it's over, wait and see
Citera
2017-05-15, 10:07
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag vet inte riktigt varför, men jag undrar om hon inte är/var lite "udda"? Det är något med utseendet (mimiken på bilderna) plus det faktum att hon är/var simmare som ger mig den känslan.

Man kan ju spekulera i om hon är en sk. "late bloomer", där simningen varit hennes enda sociala sammanhang vid sidan av skolan, men att hon kanske ändrat bekantskapskrets radikalt senaste tiden, till lite vildare polare? Jag håller det inte alls för uteslutet att hon kan ha hängt med ensamkommande.

Att döma av hennes vänner på facebook så verkar det vara en helylletjej. En stor majoritet är kvinnor, och flera stycken med ganska så ansvarstyngda arbeten.

Jag är enig om att det kan handla om asylsökande som gärningsmän, men jag tycker det är lite svårt att peka henne som en form av problemtjej.

Det vore intressant att om det finns någon från hennes trakt som kan tillföra något till tråden?
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwis123
Det finns en Facebook grupp "vem kör ikväll i Hudiksvall"

Är du med? Har hon skrivit och fått några kommentarer?
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
It ain't over till it's over, wait and see

Fast finns väl inget som tyder på att dessa 2 är skyldiga på något sätt, dom kan ju ha sett något.
Citera
2017-05-15, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty

Nej men veta bara den gruppen finns och folk brukar skriva när dom vill ha skjuts till krogen osv
Citera
2017-05-15, 10:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Att döma av hennes vänner på facebook så verkar det vara en helylletjej. En stor majoritet är kvinnor, och flera stycken med ganska så ansvarstyngda arbeten.

Jag är enig om att det kan handla om asylsökande som gärningsmän, men jag tycker det är lite svårt att peka henne som en form av problemtjej.

Det vore intressant att om det finns någon från hennes trakt som kan tillföra något till tråden?
Jag menar inte att hon skulle vara "problemtjej", men kanske har hon inte "övat" lika mycket som andra, med sprit och killar? Precis vad som helst kan ha skett...
Citera
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Fast finns väl inget som tyder på att dessa 2 är skyldiga på något sätt

Fast avspärrningar gör man nog inte bara sådär.
Citera
Medlem
Citat:

/Kommisarieabbe

BO: https://www.facebook.com/tova.moberg
Misstänkt GM: https://www.facebook.com/*lyfa?pnref=friends.search *=B

Du sitter ju och ljuger .. grabben hyr huset och bor där med en annan kille.
Citera
2017-05-15, 10:11
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
HAHA, en hemmafest på landsbygden som spårat ur igen alltså! Precis som jag sa. Men nej just ja, håller man på med idrott så festar man ju inte eller hänger med kriminella drägg.

Du vill verkligen smutsa ner henne utan att du kunnat lägga fram något stöd för dina påståenden. Ingenting hittills tyder på annat än att hon är/var en vanlig tjej på orten. Har du något personligt intresse av att svartmåla henne?
Citera
2017-05-15, 10:13
Medlem
zycozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty

Inga konstigheter att man fyllekör i hudik så fort man fått körkort, gör nog varenda en. Läggs oftast ut på snapchat "kör ikväll", alltid någon på en fest/krogen som vet någon som kör. Vet ej om hon körde just den kvällen, men kan tänka mig att det finns en hel del drägg att skjutsa en lördag något mil ut på landsbygden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in