Citat:
Ursprungligen postat av
pretty-spry
Hon är så rädd för fanskapet att hon inte vågar sova ensam, sedan, hux flux, gör hon en kovändning och låter honom sova över??!
Och brodern ser honom, dessutom. Men brodern och föräldrarna gör ändå ingenting för att stoppa detta snea förhållande, inte ens när de märker att galningen smyger runt inne på deras egen tomt??
Helt galet.
Man ska inte underskatta det psykologiska grepp sådana karlar har när de fått fäste hos en kvinna. Ena dagen är man livrädd och nästa så är man dökär och hoppas att allt ska bli underbart igen. Det är en psykologisk process som kan ses som obegriplig ut för omgivningen. Gränserna om vad som är normalt och inte normalt suddas sakta men säkert ut. Sedan verkar Tova vara en xpert på att skydda sin förövare mot omgivningen, främst familjen, då hon inte vill berätta vad hon blivit utsatt för. Jag kan bara spekulera i att hon fortfarande har någon förhoppning om att Billy ska bli "snäll och kärleksfull" igen och vill då inte bränna hans broar överallt.
Så jävla förlegat att ens se dessa inlägg som "men huur kan hon ens vara med honom om hon va så jävla rädd". Ta en liten lätt googling på ämnet om du/ni inte har någon som helst kunskap om det. Själv har jag jobbat med utsatta kvinnor och barn i sex års tid och kan säga utifrån min erfarenhet att detta beteende Tova har är INTE ovanligt, speciellt inte bland yngre tjejer.