Citat:
Jag lagt upp filerna på en alternativ sida eftersom det är många som vill tanka ned dem och belastningen är hög på den ordinarie sajten. Klicka 2 ggr på downloadknappen.
https://www.solidfiles.com/v/aqP6G67ZRBBvn (FUP)
https://www.solidfiles.com/v/Rj73XxXM6M7Pd (Protokollet)
Lägger till i trådstarten.
/Mod
https://www.solidfiles.com/v/aqP6G67ZRBBvn (FUP)
https://www.solidfiles.com/v/Rj73XxXM6M7Pd (Protokollet)
Lägger till i trådstarten.
/Mod
Stort tack för fupen och tiden du lagt ner på att få fram den.
Citat:
Fy f-n det är en plåga att läsa förhören med Billy. Fanskapet sitter o skrattar o kommer inte ihåg någonting 
Från förhör 171004 FUP sid 2602 Fh visar resultaten från stegräknaren:
BF Mm. Men jag menar hur, hur pass bra den här grejen fungerar, den här stegräknaren
eller vad man ska säga. Vad den kan reagera på och vad den inte kan reagera på och så
vidare liksom. Jag har ju inte använt den så mycket liksom. Jag har ju kollat på den nån
gång och det är ju inte sä att jag liksom har kollat på den varje dag oj, oj nu har jag gått
tio tusen steg, (ohörbart) Utan jag har väl mest vetat att jag har haft den helt enkelt, så
det är det jag menar, hur bra den fungerar liksom. Och bara reagerar på om jag sitter så
här med telefonen och liksom eller om jag typ dansar eller förstår du vad jag menar.
Ja. Lite vad den reagerar på och vad den inte reagerar på liksom.
FL Mm. Men du Billy, menar du att du dansar under natten?
BF (småskratt) Jag vet inte som sagt, jag frågar bara. Ja, jag har inte den blekaste alltså.
Det är inget jag påstår eller, jag fråga bara. Hur, hur bra den fungerar, hur bra man kan
lita på det liksom. Det är det jag ifrågasätter helt enkelt. Mm
FL Fast nu är det, nu är det vi som ifrågasätter din historia kring den här natten Billy.
BF Ja. Men jag har som sagt inget minne.
FL (pratar samtidigt) Billy, Billy
BF Och jag vet inte när mitt minne tonas bort här heller, det kommer jag inte ihåg, så att det är.
Det som är bra med den här grabben är att han är väldigt, väldigt pratsjuk. Blir en mumsbit för åkl i rätten

Från förhör 171004 FUP sid 2602 Fh visar resultaten från stegräknaren:
BF Mm. Men jag menar hur, hur pass bra den här grejen fungerar, den här stegräknaren
eller vad man ska säga. Vad den kan reagera på och vad den inte kan reagera på och så
vidare liksom. Jag har ju inte använt den så mycket liksom. Jag har ju kollat på den nån
gång och det är ju inte sä att jag liksom har kollat på den varje dag oj, oj nu har jag gått
tio tusen steg, (ohörbart) Utan jag har väl mest vetat att jag har haft den helt enkelt, så
det är det jag menar, hur bra den fungerar liksom. Och bara reagerar på om jag sitter så
här med telefonen och liksom eller om jag typ dansar eller förstår du vad jag menar.
Ja. Lite vad den reagerar på och vad den inte reagerar på liksom.
FL Mm. Men du Billy, menar du att du dansar under natten?
BF (småskratt) Jag vet inte som sagt, jag frågar bara. Ja, jag har inte den blekaste alltså.
Det är inget jag påstår eller, jag fråga bara. Hur, hur bra den fungerar, hur bra man kan
lita på det liksom. Det är det jag ifrågasätter helt enkelt. Mm
FL Fast nu är det, nu är det vi som ifrågasätter din historia kring den här natten Billy.
BF Ja. Men jag har som sagt inget minne.
FL (pratar samtidigt) Billy, Billy
BF Och jag vet inte när mitt minne tonas bort här heller, det kommer jag inte ihåg, så att det är.
Det som är bra med den här grabben är att han är väldigt, väldigt pratsjuk. Blir en mumsbit för åkl i rätten

Det är inte särskilt smart att säga att man inte kommer ihåg någonting, brukar bli att rätten går helt på åklagarens sida då.
Senast redigerad av qirtero 2017-11-22 kl. 17:42.
Senast redigerad av qirtero 2017-11-22 kl. 17:42.
. Han kommer dock mycket väl ihåg att det INTE, absolut inte, var något tjafs mellan honom och Tova under kvällen. Trots att han på söndag morgon berättat om just det till sin halvbror. Men det samtalet har han också glömt o brorsan ljuger nog... Just ja och så kommer han ihåg att "Ludde" kom ut men tänker än så länge inte säga/avslöja vem denna "Ludde" är.