Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 18:58
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag är inne där nu.
Kan du rapportera vad du ser?
Citera
2017-05-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
Helt plötsligt har en hel drös med FB-dektektiver fått för sig att det nödvändigtvis ska vara tre gärningsmän.

Tre personer är anhållna, visserligen under samma misstanke, men det tillhör ju standard att man gör så för att få lagstöd för fortsätta utredningsåtgärder.

Den kan ju mycket väl vara så att det är en ensam gärningsman + en person på skyddande av brottsling eller medhjälp, och den tredje är kanske oskyldig.

Lås er inte, vi är bara i början.

Precis.... i LisaHolmfallet grepps ju båda bröderna och frun först.....
Citera
2017-05-15, 19:00
Medlem
ubiconcordias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skrev det tidigare idag, att hon kanske är en "late bloomer", delvis på grund av simningen som tar så mycket tid.

Oavsett vad, för mig känns det som att man i den ålder har ''för många'' nära vänner att prata med (t.ex. retweeten, ''this could be us but you won't say it to my face''). Någon borde veta något, eller så har det hänt något otroligt fort.
Citera
2017-05-15, 19:00
Medlem
Ang Rakbladsbarn så verkar det inte intressantare än att Tova var vän med denna på bilddagboken 2012 och denna "rakbladsbarn" skulle göra en "rejäl radering av vänner" och bad andra lägga till ett annat konto istället. Det är alltså inte någon "grupp" eller dylikt. Utan ett enskilt konto på dåvarande bilddagboken (nu dayviews).
Citera
2017-05-15, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Kan du rapportera vad du ser?

Hittar inget från henne, det mesta andra är från 2012, så det var nog bara vanlig tonårskris hon gick igenom!
Citera
2017-05-15, 19:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubiconcordia
Oavsett vad, för mig känns det som att man i den ålder har ''för många'' nära vänner att prata med (t.ex. retweeten, ''this could be us but you won't say it to my face''). Någon borde veta något, eller så har det hänt något otroligt fort.
Eller så hade hon inte så mycket vänner utanför skola och simning. Då finns det ingen vits med att visa hela världen vad man tycker, de få man har vet redan allt. Vi får se, hoppas dom hittar henne snart...
Citera
2017-05-15, 19:02
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toastmann3n
Vore ju riktigt bra om någon tipsar om detta till polisen

Vad spelar det för polisen om TM är/var självmordsbenägen. Vad ska de med ett sådant tips till?
Citera
2017-05-15, 19:03
Medlem
Terrorfronts avatar
Helikopter över Kyrksjön nu, tidigare va dom ut mot Krutviken. Varför letas de i centrala Forsa, eller ha dom utökat ännu mer?
Citera
2017-05-15, 19:04
Medlem
NurseJackies avatar
Jag tror inte på något självmord, eller rymning. Nä det är något annat som hänt.
Citera
2017-05-15, 19:04
Medlem
Helikopter som for över Njutånger/Iggesund en stund och for nu vidare mot Forsa.
Citera
2017-05-15, 19:06
Medlem
En av männen har hörts under dagen. Jan Nyman säger att hans klient nekar till brott.
– Han förnekar att han haft något med gärningen att göra, säger advokaten Jan Nyman.
Enligt Jan Nyman har hans klient ingen koppling till försvunna Tova.
– Egentligen ingen alls. Det är ju små städer här uppe så man vet vilka folk är, men det är så mycket jag kan säga, säger Jan Nyman.

Från aftonbladet.

Men dom är ju vänner på Facebook. Så uppenbart att denne ljuger. Vem är denna advokat till?
Citera
2017-05-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdNemo
Skulle nog inte använda "hedersrelaterat" dock. Det är något heeeelt annat.

Kanske du vet nåt eller är nåt på spåren!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in