Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 18:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tovas instaprofil står som medlem i slutna gruppen..
RakBladsBarn - sjmordsbenagen

http://imgur.com/a/px9CR
Bra snokat. Det där tvivlar jag på att polisen känner till...
Citera
2017-05-15, 18:08
Medlem
"Han förnekar brott och har inte haft någonting med den påstådda gärning att göra, säger försvarsadvokat Jan Nyman, som företrädar en av de misstänkta för försvinnandet av Tova i Sörforsa."

Härligt med bygdens drygaste jävla försvarsadvokat. Samma ljushuvud som försvarar Råbo-mördaren.
Citera
2017-05-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
En någorlunda spårhund ska utan problem ta ett spår som är i äldre än några timmar. De jag tränat har inte haft några problem med ta 72 h gamla spår och då är det inte hundar som är tränade på samma vis som tjänstehundar när det kommer till personspår. Bara vanliga, helt dugliga hundar.

Så "de allra flesta hundar" du snackar om och som finns i din närhet är kassa, helt enkelt.

Du kan fråga alla av polisens hundförare och dom kommer att ge dig samma svar. Rent generellt är det så, med väldigt få undantag. Tror du/ni inte mig så fråga dom.
Citera
2017-05-15, 18:11
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
"Han förnekar brott och har inte haft någonting med den påstådda gärning att göra, säger försvarsadvokat Jan Nyman, som företrädar en av de misstänkta för försvinnandet av Tova i Sörforsa."

Härligt med bygdens drygaste jävla försvarsadvokat. Samma ljushuvud som försvarar Råbo-mördaren.

Nu e ja säkert stockdum, men ja ha vart på jobbet å inte hängt me i tråden. Men va inte tösen från Njutånger?

Helikoptern åker sakta omkring här nu iaf...
Citera
2017-05-15, 18:11
Medlem
kardashanarsels avatar
En tanke om Billy är van i skogarna där kan han ju veta om något gammalt gruvhål som är övertäckt de kanske aldrig hittar henne
Citera
2017-05-15, 18:12
Medlem
Citat:

Har någon tipsat polisen om detta?
Citera
2017-05-15, 18:13
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
Det var väl ungefär vad som hände i Trollhättan eller var det var för några år sedan.
Ett ex slog ihjäl en kvinna och hans puckade polare hjälpte till att gömma kroppen. Svenska puckon hela högen.

Där fanns dock en tyngre belastning på huvud-GM, som ju var en tungt kriminell nazist.

Men: Det vore inte första gången även folk som inte var grovt kriminella har gjort dumma saker i paniken efter ett brott. Har sen omdömet varit dubbelt nedsatt av alkohol och droger så...

Skulle inte förvåna mig om någon av killarna har snackat redan. Om inte annat så lär någon prata när de suttit inlåsta några dar och genomgått några tuffa förhör. Det är knappast någon originell gissning att detta, oavsett exakt vad som hänt och vad som blir brottsrubricering, kommer att klaras upp.
Citera
Medlem
Citat:

Vore ju riktigt bra om någon tipsar om detta till polisen
Citera
Bannlyst
Citat:

Det där är möjligtvis en ganska viktig pusselbit, bra där!

Har läst tråden lite sporadiskt bara, men tror på brott i detta fallet.
Citera
2017-05-15, 18:14
Medlem
Tervulls avatar
Tovas instagramkonto är ju privat. Dvs enbart vänner kan se profilen. Så det där med rakblad tror jag inte på!
Citera
2017-05-15, 18:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag menar en vanlig ung bybo, dessa behövs ju för att odla vår mat, skogsarbete, gå ner i gruvor, osv.
Olikt andra stadsbor så har jag inte direkt negativ bild av dessa, som måste existera i alla länder.

Det jag menade är att han inte såg asocial ut som typ Anders Eklund eller liknande fall.

Fast man kunde väl inte se på Anders Eklund heller vad han var kapabel till?
Citera
2017-05-15, 18:16
Medlem
Tervulls avatar
Finns ju inte ens någon grupp på insta som heter rakbladsbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in