Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-16, 03:36
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallrosasmurf
Ojdå, man kan ju ha alla möjliga skumma vänners vänner på nyllet. Har själv delat vänner med mördare där förr.

fanns en bild på sidan där han taggat b och 3 andra. kanske den tredje finns bland dessa 3.
Citera
2017-05-16, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Ett tips till sammanfattningen - släng även in dessa länkar till facebookprofilerna, utifall att användarnamnen ändras:
Tovas och Jimmys verkar inte fungera längre.
Citera
2017-05-16, 03:41
Medlem
twoeggss avatar
Vad skulle ett tänkbart motiv kunna vara? Hade hon dött av överdos så känns det rätt långsökt att de skulle gömma kroppen, men konstigare saker har väl skett.
Citera
2017-05-16, 03:43
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur

testa /Bumbo94
Citera
2017-05-16, 03:45
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur

De ska fungera nu!

Allmän fundering - har verkligen inte denna tredje MGM Fr*drik H*dman en facebookprofil eller nån annan profil på sociala medier?
Citera
2017-05-16, 03:45
Medlem
knallrosasmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
fanns en bild på sidan där han taggat b och 3 andra. kanske den tredje finns bland dessa 3.

Ja kanske.
Citera
2017-05-16, 03:47
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Vad skulle ett tänkbart motiv kunna vara?

Svartsjuka, som folk har pratat om innan.
Citera
2017-05-16, 03:48
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Vad skulle ett tänkbart motiv kunna vara? Hade hon dött av överdos så känns det rätt långsökt att de skulle gömma kroppen, men konstigare saker har väl skett.

Det som jag försöker förstå är vad fan grabbarna gjorde ute på sjön med båt redan klockan 17 tiden. Ett vittne som heter Ulf har sett en båt med tre män i köra båt från fastigheten som är avspärrad och dom har betett sig väldigt märkligt på sjön. Stängt av motorn kring nån vik ett tag och sedan startat och åkt iväg fort som satan igen. Redan kring 17. Hon hörde ju av sig långt efter denna tiden till en väninna och så att allt var OK.

Jäkligt märkligt.

Edit; stavfel.
Citera
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expoace
Det har fungerat förr att gm skyller på varandra i vårat avlånga land och sedan gått fria då det tex inte kunnat bevisas vem som utdelade det avgörande slaget. Kan så även ske i detta fall måtro?

Finns risk för det
Citera
Bannlyst
Eftersom pappan skriver "Någon har tagit hennes liv" så antar jag att han har mer info än vad polisen vill gå ut med!

Texten tyder på att hon blivit mördad!
Citera
2017-05-16, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
testa /Bumbo94
Då fungerar det Tack!
Citera
2017-05-16, 03:50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Som förälder hade nog min första reaktion varit att letat upp en snara och gjort slut på mig själv. Fan heller att jag tänker genomleva den sorgen. Om mitt barn är i himlen så vill jag också vara där.

Han kanske har flera barn?
Till topic: Beavis and Butthead/Ronny och Ragge har alltså mördat/tagit livet av Beavis'/Ragges ex-flickvän. Beavis and Butthead har ett förflutet som knarkare. Jag har läst cirka 30 sidor av tråden, men inte kommit så mycket längre, antagligen för att det är sent på natten och huvudet är tröttare än vanligt. Någon här som har mer info om dessa två stolpskott? Kanske personkännedom? Gått på samma skola etc.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in