Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 18:51
Medlem
arbetets avatar
Jaha, har vi att göra med en suicidal drama Queen, eller? Någon som har tagit sig in på forumet?: http://sjmordsbenagen.soclog.se/
Citera
2017-05-15, 18:51
Medlem
Mycket tjafsande i denna tråd. Bör finnas anhöriga som följer detta så visa lite respekt.
Ställ hellre frågan om Tova var där på förfest var de "bara" de tre killarna där. Känns inte troligt att hon åker på en förfest till tre ensamma killar.
Citera
2017-05-15, 18:52
Medlem
Ingetinternets avatar
Första posten på hennes twitter..??
Citera
2017-05-15, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jaha, har vi att göra med en suicidal drama Queen, eller? Någon som har tagit sig in på forumet?: http://sjmordsbenagen.soclog.se/

Jag är inne där nu.
Citera
2017-05-15, 18:54
Medlem
santos_devilles avatar
Ex-pojkvännen mördade Tova pga något hedersrelaterat. T.ex hon ville inte ha honom mer än vän. Något som skadade hans heder bland alpha grabbarna i byn. I huset finns två vänner till GM som hjälper honom att göra sig av med kroppen.

Men eftersom de alla är Alpha hanar till max så måste de supa sig redlöst fulla innan de släpar iväg kroppen.

Polisen kommer till huset och påträffar de tre männen och de börjat sjunga direkt. De berättar att de dumpat henne nere vid vattnet. Polisen spärrar av platsen de fått utpekat men kroppen har försvunnit, dragits iväg med strömmen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Sålde en massa grejor någon tid innan försvinnandet. Behöver pengar för att åka någonstans?

https://www.facebook.com/tova.moberg

Hon säljer i en av annonsera en scarf. Kolla kommentarerna i den.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=939357819533943&substory_inde x=8&id=100003792005938
Citera
Medlem
ubiconcordias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om det nu är så att hon blivit "emo" över en natt och går med i "ledset barn" -grupper så ser jag det som positivt, då kan hon faktiskt gjort något så vilt som att bara rymma med/till någon.

Håller nog med, men man kan väl i så fall tycka att hon borde följt lite mer av dessa grupper/konton på Twitter då hon skaffade Twitter i Mars 2017. Lite sent, men med tanke på att de i hennes ålder fokuserar mer på Snapchat/Instagram (och som tidigare nämnt, knappt Facebook). Kollar man till det hon följer på Twitter ser det enligt mig normalt ut, något enstaka humorkonto, lite kända tjejprofiler, skönhet etc. Hon har inte många följare heller. Min erfarenhet är att man antingen använder Twitter slaviskt eller så använder man det inte alls. Har vänner som sitter och retweetar allt och jag använder det t.ex aldrig (är ungefär samma ålder som T).
Citera
2017-05-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Säkert redan besvarat. Men varför leder internationella åklagarmyndigheten caset?

Alla människorov går igenom dom.
Citera
2017-05-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag får det inte av A. E. heller som sagt. Det är lätt att läsa in sådant efteråt, när man VET.

Det är sant, menar givetvis inte att jag eller nån annan för den delen skulle ha kunnat lägga ögonen på A. E. innan och tänkt mördare. Men vad- vem det nu var igen - försökte säga var väl att det finns en skillnad i utseendet. Kanske har det att göra med åldern, att det finns en viss "oskuldsfullhet" och det saknar ju A. E förstås. Jaja, nog om A.E, från mig iaf.
Citera
2017-05-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bojorgen
Mycket tjafsande i denna tråd. Bör finnas anhöriga som följer detta så visa lite respekt.
Ställ hellre frågan om Tova var där på förfest var de "bara" de tre killarna där. Känns inte troligt att hon åker på en förfest till tre ensamma killar.

Jodå. Med 3 vänner kan man det. Ofta har jag vart med om det.. Men hon skulle ju till Hudiksvall. Men kankse förfest med exet kanske ja.
Citera
2017-05-15, 18:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubiconcordia
Håller nog med, men man kan väl i så fall tycka att hon borde följt lite mer av dessa grupper/konton på Twitter då hon skaffade Twitter i Mars 2017. Lite sent, men med tanke på att de i hennes ålder fokuserar mer på Snapchat/Instagram (och som tidigare nämnt, knappt Facebook). Kollar man till det hon följer på Twitter ser det enligt mig normalt ut, något enstaka humorkonto, lite kända tjejprofiler, skönhet etc. Hon har inte många följare heller. Min erfarenhet är att man antingen använder Twitter slaviskt eller så använder man det inte alls. Har vänner som sitter och retweetar allt och jag använder det t.ex aldrig (är ungefär samma ålder som T).
Jag skrev det tidigare idag, att hon kanske är en "late bloomer", delvis på grund av simningen som tar så mycket tid.
Citera
2017-05-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Ex-pojkvännen mördade Tova pga något hedersrelaterat. T.ex hon ville inte ha honom mer än vän. Något som skadade hans heder bland alpha grabbarna i byn. I huset finns två vänner till GM som hjälper honom att göra sig av med kroppen.

Men eftersom de alla är Alpha hanar till max så måste de supa sig redlöst fulla innan de släpar iväg kroppen.

Polisen kommer till huset och påträffar de tre männen och de börjat sjunga direkt. De berättar att de dumpat henne nere vid vattnet. Polisen spärrar av platsen de fått utpekat men kroppen har försvunnit, dragits iväg med strömmen.

Skulle nog inte använda "hedersrelaterat" dock. Det är något heeeelt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in