Citat:
Ursprungligen postat av
Treshar111
Jag fattar inte hur man under en natt klarar mörda någon, och undanröja alla spår på en flaska sprit och en näve benzo?
Jag hade samma tankar om Idremordet på Magnus Andersson.
Där var det ganska korta tidsintervaller, GM var skitfull, ändå fixade han allt som påstods...
När jag är full i sprit och speciellt benzo, så fattar jag ingenting och klarar inte ens bre en smörgås.
Adrenalinet fick nog honom att "piggna till"? ...när jag var ung (många år sen nu så ingen behöver påpeka hur korkat det var) så hade jag tuggat benzo (clonazepam) och druckit öl när jag fick för mig att köra bil vilket var lite mer än vad jag klarade av men när jag väl hade voltat ut i en hästhage så blev jag spik nykter och ordnade dit en traktor från en kompis farsa, tog kontakt med markägaren så han kunde flytta hästarna och fixade tom hem bilen/vraket med bärgare.
Minns inte så mycket av det själv men tydligen hade jag varit helt väck när jag kört iväg och kommit hem till synes "normal" 2timmar senare och min enda förklaring till hur det kunnat gå till är adrenalinpåslag..
Så omöjligt är det inte och är nu denne Billy lite ingången på alkohol & tabletter så borde det gå ännu lättare att fixa det han fixat under natten.
F.ö så hoppas jag att han får livstid för den där Billy verkar vara en fruktansvärd person!