Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali3nPredator
Nu när spår är säkrade, så får de anhållna svårt att mörka vad som hänt. Och dessutom vittnet, som sett 3 unga män komma ut från skogen/kalhygget. Det är bara en tidsfråga innan någon pratar eller att hon hittas.

Bara om spåren kan knytas till GM. Efter Quick och fallet Kevin tror jag att det ska mycket till för att någon ska fällas för mord på endast indicier i Sverige.
Citera
2017-05-15, 17:49
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nje det är sällan så sker utan den inblandade pekar ut på kartan eller muntligen säger där ligger kroppen, Vid en rättegång däremot kan man göra en sk vallning med åtalande som gör att man kan fråga etc etc

Då borde en spårhund hitta kroppen ganska så snabbt, jag såg ett exempel från USA där en jycke spårat en som gått flera km tom genom ett bostadsområde och ända fram till dörren där han bodde.
Citera
2017-05-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Nån karta? Vill se hur stor sjön är.

https://minfil.org/ucT2Febbb7 här kanske ja.
Citera
2017-05-15, 17:51
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Om man nu spekulerar att hon har blivit mördad och dom 3 som sitter i förvar har gjort det så kommer dom säkert att skylla på varann och alla blir friade likt Lindome- fallet om nu lagen inte har blivit ändrat
Citera
2017-05-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Å fanken. Så beskrev inte reportern det i alla fall. Tar bort bilden så länge.

När reportern gått frågade jag om det var bortåt naturreservatet. Och då sa han bortanför, mellan bron och reservatet.
Citera
2017-05-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Sluta att ljuga, en hun kan spåra flera dygn efteråt

Och varför skulle jag ljuga om det? Jag har en tränad hund för spårning en Schäfer, så jag vet. Jag pratar inte om tex blodspår, utan människolukt och fotspår.
Senast redigerad av Ali3nPredator 2017-05-15 kl. 17:56.
Citera
2017-05-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Då borde en spårhund hitta kroppen ganska så snabbt, jag såg ett exempel från USA där en jycke spårat en som gått flera km tom genom ett bostadsområde och ända fram till dörren där han bodde.

Hund hsr markerat i sjön
Citera
2017-05-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ak68
FREDRIK HEDMAN ÄR DEN TREJE MANNEN

Han?

https://www.facebook.com/fr*drik.h*dman1 *=e
Citera
2017-05-15, 17:55
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Dom var ej misstänkta fr början utan tigs in till förhör som vittnen om de sett något den aktuella kvällen lixom 7 andra .
De anhållna är en av hennes ex och 2 av hans bästa vänner .
Inga droger eller dyligt finns med i bilden

Expojkvännen har en dom på sig gällande drograttfylla. Och någonstans köper dom väl ditt röka ?
Drograttfyllan var för ett par år sedan och kanske är det annat som gäller nu för tiden.

Annars så är det ingen ovanlighet att det dyker upp objudna gäster på ungdomsfester och ställer till bråk.
Citera
2017-05-15, 17:56
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali3nPredator
Och varför skulle jag ljuga om det? Jag har en tränad hund för spårning en Schäfer, så jag vet.

Då har du en kass spårhund helt enkelt, om den inte kan ta ett spår som legat längre än några timmar.
Citera
Medlem
Huset som är avspärrat är skrivet på exets pappa eller annan släkting med samma efternamn.
Citera
Medlem
Citat:
Dom var ej misstänkta fr början utan tigs in till förhör som vittnen om de sett något den aktuella kvällen lixom 7 andra .
De anhållna är en av hennes ex och 2 av hans bästa vänner .
Inga droger eller dyligt finns med i bilden
Men varför leds denna utredning av Internationella Åklagarkammaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in