Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-18, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Skjutsad ut till gården, alltså? Kommer du ihåg var detta stod skrivet, eller har du fått informationen från någon?

Uh. Varför?
Vad?
Citera
2017-05-18, 10:20
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Skjutsad ut till gården, alltså? Kommer du ihåg var detta stod skrivet, eller har du fått informationen från någon?

Uh. Varför?
Ut till gården. Detta har jag inte sett skrivet utan fått reda IRL.
Citera
2017-05-18, 10:21
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaffran
...om jag inte minns helt fel så stod det i en artikel i kvällsblaska att Tova hade kommit överens med föräldrarna att hon skulle ringa NÄR hon ville bli hämtad. Som bekant, ringde hon inte, familjen somnade och vaknade på morgonen såg dem att hon varken var hemma eller väckt dem med en ringsignal - DÅ förstod dem att nåt är fel och började ringa upp vänner och bekanta samt leta.

Kommer bara inte ihåg var jag läste detta....

Detta stämmer. En artikel med den nära vännen till familjen som sa det i en intervju. Han som fått familjens tillåtelse att uttala sig.
Citera
Medlem
Nu ber jag om ursäkt om jag helt enkelt har missat något inlägg med just detta, men det går ju samtidigt så otroligt fort i denna tråd. Denna bild som pojkvännen lagt upp på sin Snapchat story; finns den att tillgå någonstans?
Citera
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Vad?
Du skriver att hon borde haft skydd eftersom dom varit tillsammans länge. Jag undrar varför du tror det, och varför längden på en relation avgör om man har skydd eller inte.

Hon kanske rentav ville ha barn?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Förlåt men jag fattar inte.
Hvad gjorde pappan när han skulle hämta Tova efter festen lørdagskvällen/natten och inte hittade henne?
Går han då rakt hem och väntar tills morgonen med att göra nåt?
Låter mycket märkligt. Jag insinuerar inget, men nånting lär han ha företagit seg, han va ju jätterädd om henne på grund av hennes ex. Ringde han hennes vänner?

Kan han ha åkt ut till gården under natten?
Citera
2017-05-18, 10:22
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Ut till gården. Detta har jag inte sett skrivet utan fått reda IRL.

Okej denna uppgift har jag väntat på. Tack. Fattade inte hur fasen hon tog sig dit. Men sen har ju mgm kastat ut alla ur huset förutom Tova. Undra varför? Hmm.
Citera
2017-05-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaffran
...om jag inte minns helt fel så stod det i en artikel i kvällsblaska att Tova hade kommit överens med föräldrarna att hon skulle ringa NÄR hon ville bli hämtad. Som bekant, ringde hon inte, familjen somnade och vaknade på morgonen såg dem att hon varken var hemma eller väckt dem med en ringsignal - DÅ förstod dem att nåt är fel och började ringa upp vänner och bekanta samt leta.

Kommer bara inte ihåg var jag läste detta....

Tack, så har det nog varit. men jag är förvånad endå.
Citera
2017-05-18, 10:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulprit
Om dom varit ihop så länge så borde hon haft skydd vilket talar emot en ev graviditet, så jag är benägen att tro som du men det är en bra tanke!

Är väl ganska vanligt (har jag fått för mig) att föräldrar ser till att unga tjejer i förhållanden använder p-piller, p-spruta etc. Inte bara kondom.
Citera
2017-05-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnickrarn
Vet inte om det spekulerats om tidigare, men kanske hon upptäckte att hon var gravid
och därför åkte hem till honom för att "prata igenom". Kan ju också förklara varför
polarna blev abrupt och oväntat "ivägkörda".

Och av B***as karaktär att döma har han förmodligen inte emottagit den informationen
med sprudlande glädje

/K

De gjorde väl slut för längesedan? Eller tänker du att de fortsatt ligga ändå?
Citera
2017-05-18, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kan han ha åkt ut till gården under natten?

Jag hade lite misstankar mot pappan i början men efter bilden på pappan från ljusmanifestationen så finns det inte en chans i världen att han är inblandad.
Citera
2017-05-18, 10:27
Medlem
timtaxis avatar
"Mannens försvarare uppger att 22-åringen förnekar brott.

– Han har lämnat en berättelse om vad han gjort under dagen, kvällen och natten och där finns ingenting med som gör honom delaktig i vad Tova råkat ut för, säger advokat Bo Karlsson.

Hans klient uppger sig ha känt till att Tova var försvunnen men informationen om hennes dödsfall fick han under ett polisförhör."

Enligt GD.se

Där sprack många teorier om detta nu stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in