Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 11:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
3 svenska byfånar som i långshyttan fallet

en tjej på glid som umås med dessa

har jag förstått det rätt?

En fastighet avspärrad?
Citera
2017-05-15, 11:37
Medlem
Troians avatar
Enligt PM anmälde hon sitt ex för misshandel för två månader sen.
Citera
2017-05-15, 11:38
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Enligt PM anmälde hon sitt ex för misshandel för två månader sen.
Är exet en av dessa tre juveler?

Live från fastigheten just nu på hälsingenytt

http://www.helahalsingland.se/
Senast redigerad av Bluebeast72 2017-05-15 kl. 11:41.
Citera
2017-05-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderrs
B*lly ska enligt säkra källor ha lyfta hand mot TM tidigare och det är han och hans vän J*mmy E som idag bor i huset där polis har spärrat av.

Denne J*mmy E (Bumbo) har inte varit aktiv på Facebook/Messenger på 13 timmar.
Citera
2017-05-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag har full förståelse för dig.. Introducera gärna mig till din blonda och söta tonårsdotter så ska jag ta vårda henne ömt med respekt och kärlek

Oftast i såna här situationer så tar det inte lång stund innan någon börjar prata. Vi får se vad som händer helt enkelt.. Troligtvis så är hon inte vid liv och därav tystnaden från de misstänkta GM

Är du säker på att det är killarna som är kåta , kan ju lika gärna vara flickan som är kåt och följer med grabbarna, bara en vinkel från ett annat håll.
Vi ska kanske ej blunda för hur våra ungdomar är när det gäller sexuellt umgänge vilket säkert är lika när det gäller killar/tjejer. Nu säger jag ej att det är så i detta fall MEN.
Citera
2017-05-15, 11:45
Medlem
eight8t8s avatar
Här är den enes fb
https://www.facebook.com/bumbo94
Citera
2017-05-15, 11:46
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
För att hon ville vara med dom? Varför försöker alla så besatt göra tjejen till ett offer som att hon blev tvingad att umgås med dessa drägg och tvingad att vara på en fest med dem? Herregud, bönder och drägg hela bunten. Ingen är bättre än någon. Samma slödder hela umgänget, oavsett "simtränare" eller utseende.

Jag vet inte. Jag tänkte att hon kanske mera hade "råkat ut" för några som inte var hennes närmaste umgänge?
Citera
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Och jag har inte varit aktiv på facebook på 6 år.. (Din kommentar säger totalt ingenting om något)

Nej men uppenbarligen så använder du ju inte facebook och han gör det? Så jo, den kommentaren är ganska relevant i sammanhanget därför att vi som använder facebook vet att dem flesta är aktiva till och från flera gånger under dagarna. Att inte ha varit aktiv på 13 timmar är ganska ovanligt bland facebook användare.

Asså, använder du inte facebook, så håll käften
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Oftast i såna här situationer så tar det inte lång stund innan någon börjar prata. Vi får se vad som händer helt enkelt.. Troligtvis så är hon inte vid liv och därav tystnaden från de misstänkta GM
Det enda motivet att tiga vore väl att satsa på att kroppen aldrig kommer att hittas. Hade hon varit vid liv så är de ju ändå så körda de kan bli nu och det skulle bara kunna bli värre.
Citera
Medlem
Citat:
Och jag har inte varit aktiv på facebook på 6 år.. (Din kommentar säger totalt ingenting om något)

Om denne J*mmy inte heller hade varit aktiv på 6 år så hade det inte sagt något, nej. Är man däremot aktiv regelbundet och detta plötsligt upphör kan det visst betyda något. Att man sitter anhållen exempelvis.
Citera
2017-05-15, 11:47
Medlem
Hamsterbolls avatar
De letar i vattnet under en bro nu, hundarna verkar ha hittat nåt.
Citera
2017-05-15, 11:49
Medlem
Citat:

Han hade ju dock kunnat uteslutas på ett annat sätt om han hade varit aktiv och svarat på mina meddelanden. Han är i vanliga fall aktiv ofta på dessa appar. Speciellt kanske efter att hans bostad blivit avspärrad av polisen och han förekommer på Flashback i samband med ett misstänkt människorov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in