Så en fin tjej har pga den lilla orten beblandat sig med WT pundare precis som svenskor i förorterterna beblandar sig med diverse tredje världen pack. Naturen har sin gång.
När utredningen är klar om 6 månader får vi historien och om 1 år när rättegången är klar får dessa 20-åringar någonstans mellan 4-6 års fängelse pga sin ålder.
Nu har ju PK folket ett fall de kan hänvisa till i 10 år också varje tillfälle det ska diskuteras att tredjevärlden packet gör kaos med Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Halå, ingen är under 21 år!!!
Enl media i 20-årsåldern. Namnen på FB tråden kan vara rätt.. då är det ok, men det ska bekräftas utanför troll-landskapet som fB är.
Inget nämns om en bil där de kom ut ur skogen.
De kan väl knappast haft en kropp med sig så långt.
Kan de ha lämnat kroppen på platsen med båt och sen återvänt till fots när det blev mörk för dölja kroppen bättre?
Dessa WT-pack som finns uppe i skogarna o runt gamla bruksorter.
Känns ju som det fallet med hon "transan" som hade lånat ut pengar till ett WT-gäng och blev mördad för det.
Nu är ju bara frågan varför hon blev tvungen att dö. Ny kille? Våldtäkt som spårat ur?
23.05 redan?! Wtf jahapp. Visade dom var i sjön? Vid stranden eller var? Den där båtfärden alltså. Det är nåt med den.
Lägger vad jag skrev igår eftermiddag i spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Tre anhållna på ett kort bräde ger oftast starka kort vid första utfrågning. Neka i sten är vad yrkeskriminella gör. Dom här killarna... Nä.
Aftonbladet formulerar sig udda;
EDIT
Inga MPS-sök
Helikopter utrustad för vatten-sök tillkallad från Gbg
Hon kommer hittas i sjön tror jag. Snart..
Nej, man visade inte var i sjön. Det var en telefonintervju med Christer Nordström, polisens pp.
Men sett till insatsen och främst att riktade resurser avsatts, skulle jag säga att fyndet gjorts ute på djupt/öppet vatten.
Igår kväll klockan 22.32 skrev någon att h*n mötte räddningstjänst-fordon med en båt på släp, på väg i riktning mot Forsa.
Det kan skvallra om riktningen. Insats dit-kommenderad pga spår/fynd?
EDIT
Christer Nordström uppger (transkriberat);
Citat:
Kroppen hittades i närheten av den gård som är avspärrad.
Senast redigerad av rotesau 2017-05-16 kl. 07:41.
Nej, man visade inte var i sjön. Det var en telefonintervju med Christer Nordström, polisens pp.
Men sett till insatsen och främst att riktade resurser avsatts, skulle jag säga att fyndet gjorts ute på djupt/öppet vatten.
Igår kväll klockan 22.32 skrev någon att h*n mötte räddningstjänst-fordon med en båt på släp, på väg i riktning mot Forsa.
Det kan skvallra om riktningen. Insats dit-kommenderad pga spår/fynd?
EDIT
Christer Nordström uppger (transkriberat);
Jo jag har varit aktiv i tråden sen igår kväll. Såg det inlägget men som jag förstod det så åkte dom ut med båt efter tipset av Ulf som sett grabbarna bete sig jäkligt märkligt på sjön med båt tidigare på lördag.
Polisen tog ju bara in dom här 3 på förhör inledningsvis för att det var dom som sett henne sist. Men snabbt upptäckte polisen något i förhören och anhöll alla jävla 3 och spärrade av gården. Undra ifall dom kikade genom deras telefon eller vad som egentligen hände så fort där i början.
Om det nu är så att ngn såg dessa tre killar redan vid 17 på lördag reka ute vid udden.... ja, då är detta sannolikt ett överlagt mord. Man kan då undra vad som ligger bakom?
Svartsjuka?
Vetskap om ngt som ngn/ngra av dessa killar gjort?
Något uttalande i sociala medier?
Har det ngt med den påstådda misshandeln att göra?
Lider med föräldrarna till flickan, samt även förövarnas. Vilken tragedi för alla inblandade.
De kanska bara var lite på sjön själva. Fulla eller påtända. Ute på äventyr
Det med Tove hände sedan på kvällen när hon träffade exet
Har själv oxå vrt inne på att det skulle kunna va
nåt åt våldtäkts-hållet----=det bekräft nu ?
Det är mer troligt ett svartsjukedrama där hennes ex dödade Tova och fick hjälp av sina kompisar att göra sig av med kroppen.
Citat:
Ursprungligen postat av divinebaal
Förjävligt om det är kroppen efter det försvunna flickebarnet man fann. Men troligt.
Hoppas snuten fixar bra bevis och sen får killarna 12 månaders ungdomsvård på en båt i karibien. För i Sverige får man ganska bra rabatt på ett straff om man är under 21.
Nu väntar vi på nästa steg.
Alla över 21 år och det hade du fått reda på om du läst i tråden istället för att skriva först.
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Makabert om hon är styckad som reportern råkade säga i sändningen.
Jag upplevde inte den kommentaren som att hon var styckad. Du får gärna utveckla vad du menar.