Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Dem där små tjärnarna & kärren KÄNNS lite väl långt för dessa herrar att bära en kropp och sänka BO, Där emot grustaget känns mer av intresse man kan rätt snabbt gömma en kropp där men likväl så borde man se om en bil vart där och vänt samt om ngn grävt runt på ngt ställe där!
Känslan är hon är gömd JA men slarvigt i flykten för att sedan man ska kunna göra av sig med kroppen bättre, Gäller bara få dessa herrar att sjunga en smula i häktet att ngn inser måste göra en deal med polis & åklagare för få strafflindring!
Ger detta till gryningen så är hon funnen med all säkerhet!
Bära? I Trollhättan slängde de in Ida i en bil och körde nästan 20 min innan de slängde henne i ett skogsparti och började göra sig av med kläder (och så småningom även bilen).
Jag tror inte dessa MGM hade dragit sig för lite fyllekörning. Området på kartan med de platser jag markerat är inte speciellt långt bort och eftersom en av dem bor i huset har han garanterat bra lokalkännedom om skogsområdet.
Det jag är lite nyfiken på är varför polisen sökt på så pass avlägsna platser som den där radiomasten, som jag förstår ska finnas någonstans norr om RV84. Frågan är om det är den som har fångat mobilpejlingen och om de kort och gott gör ett cirkelsök utifrån masten bara.