Citat:
Ursprungligen postat av
Waldschrat
Du babblar om annan attityd. Då undrar jag om det också gäller hardcore-nazister, revisionister, pedofiler, knarkare, religiösa dårar osv som blir ifrågasatta och förlöjligade på respektive delforum.
Ser ingen skillnad mot hardcorefeminister som vill ha frikort, kräver förändringar så det passar deras agenda, vill bestämma riktlinjer för "trams" och "seriös" debatt.
Det är helt klart så att Merapi, Disciplina och andra femilillfittor inte är vana att bli kritiserade och förlöjligade. Har för lite skinn på näsan.
Jämför deras debatteknik med några klassiska revisionistdiskussioner här på Fb.
De som gapar mest har dessutom inte en gnista av självironi, blir kränkta direkt. Det passar inte här på Flashback.
https://www.youtube.com/watch?v=pdK5uTkcNI4
Du har ingen aning om vad jag menar, eftersom du uppenbarligen inte kan tolka min text korrekt.
Sen, vad gäller de som varit mest drivande i denna diskussionen, iaf från början, så har det inte handlat om några feminazis utan om nykomlingar som inte förstått vad Flashback är för ett forum.
Det jag sagt är att de kan glömma att det kommer ändras, Flashback är Flashback och det spelar ingen roll hur mycket man gnäller, det är fortfarande Flashback. Oavsett vad någon tycker och tänker om det.
Men det var ingen som ville lyssna, trots att jag hade rätt, nu kommer du och tror att du var först på bollen och ska läxa upp andra... Det, om något, är löjligt