Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-19, 12:34
  #37
Medlem
min 150 mg flaska har anlänt. ska testas om 1 sekund
Citera
2017-05-19, 13:52
  #38
Medlem
10 spray senare och jag känner mig något yttepytte tröttare, dock gör den så förbannat ont att smärtan i halva huvudet efter sprayen gör att den i varjefall inte är särkillt smärtlindrande.

något tröttare men inget mer.. Jag är ledsen TS ni gjorde ett försök!
Denna är i min mening näst intill verkningslös
Citera
2017-05-21, 22:55
  #39
Medlem
Någon som vet vad TS har för plan nu? Höja ytterligare en gång känns ju lönlöst.
Citera
2017-05-22, 07:03
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JeffereyDahmer
Någon som vet vad TS har för plan nu? Höja ytterligare en gång känns ju lönlöst.

Någon testat dem i piller?
kanske är bättre?
Citera
2017-05-23, 11:29
  #41
Medlem
jag rövpannade 20 spray (om det ens går att få effekt) och man blev lite dåsig,

ungefär 20-30 spray ger ett litet dåsande tillstånd, alltså Theralen++

de bör skrota denna analog och se över en ny som funkar
Citera
2017-05-24, 12:44
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
Hallå! Jag provade Nfuef igår. Jag kan inte påstå att jag fick någon direkt effekt tyvärr :/ slutade med att hela flaskan gick åt på en eftermiddag som tidigare skrevs...
Dock går jag på buprenorfin dagligen (laro) så det skulle kunna vara det som blockerade. Men när akrylen fanns tillgänglig fick jag väldigt bra effekt samtidigt som jag käkade buprenorfin. Jag har tidigare testat maf, tetran ,akrylen,butyr och nu Nfuef. Tror också den behöver en starkare blandning...

Jag går själv på metadon och det enda som har fått mig att nodda har varit acryl fentanylen och butyr..Jag går på LARO dagligen och har tollerans så klart. Men jag är riktigt sugen på att testa denna IV någon som vet doseringar?
Citera
2017-05-24, 13:59
  #43
Medlem
Det är ingen effekt av denna. Den kanske har andra kroppsliga effekter på opiat receptorer men inte så stort i hjärnan. Kanske inte passerar BBB?
Citera
2017-05-24, 14:38
  #44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Fan vad tråkigt att det blivit en sådan nedgång på inrikes analogerna. Shoppar som TS t.ex hade förut alltid bra och starka analoger. Nuförtiden verkar dom ta in vad som helst oavsett om det är helt verkningslöst eller t.om skadligt.

Det sjuka är att dom säljer dessa sprayer för exakt samma pris oavsett om 1 sprut räcker för att nodda eller ifall substansen är helt verkningslös.

Verkar tyvärr som att eran för fenta-analoger är påväg att dö ut, det är väl bra på ett sätt men samtidgt så känns det allt lite sorgligt



EDIT: Jag antar att MAF-tabbarna från RCB är det bästa i analog-väg f.n då. Men läser gärna några fler recensioner av denna innan jag ger mig på en beställning=)

De jobbar hårt med att få in stadiga analoger men sen klassningen i Kina och på ett ställe till har dom fått börja om nu och du ska se det kommer komma snart. Vi är bara i början på fenta analogerna och nu när de måste finna nya bra så jobbar dom som fan i Kina. Fast ska lägga till en sak att vissa har redan kommit på riktigt bra/feta fenta och andra opioider men de vill hålla lite på det och försöka få det ännu bättre och mindre giftigt.
En dom borde köra metabolit analog på är ju helt klart akrylfentan vilket jag tror de håller på med för i februari så klassades massor med RC droger i Kina så nu e de på hugget igen att framställa. Sen finns det en som inte är klassad någonstans i värden som ska vara exakt som akrylfentan och furanylfentan. Fast varför de inte gör den och släpper beror nog på att det går göra säkert en 5st till på den med nån liten ändring bara så isf att släppa den vill de ju få fram så mycket som möjligt av varje fentaanalog.
Vet det finns en till som med är kusin med furanylfentan och ska bara vara 20% skillnad än furanylfentan men den kommer väl efter klassningen som närmar sig.
Citera
2017-05-24, 15:38
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
10 spray senare och jag känner mig något yttepytte tröttare, dock gör den så förbannat ont att smärtan i halva huvudet efter sprayen gör att den i varjefall inte är särkillt smärtlindrande.

något tröttare men inget mer.. Jag är ledsen TS ni gjorde ett försök!
Denna är i min mening näst intill verkningslös

Jag tror de som varit svaga som denna handlar om att den inte passerar hjärnblodbarriären vidare bra.
Ta imodium, det är en av värdens starkaste fentanyl men passerar inte hjärnblodbarriären därför blir man endast hård i magen som på alla opioider/opiater.
Det de måste göra är hitta en fenta som ger bra rus redan vid 40-50mg/ml då har man hittat en som passerar bra.
För det borde ju slå tramadol iaf men icke så tror det har med de att göra.
När de kan blanda en opioid 40mg/ml och känna av det hyffsat så har de en bra fenta.
Sitter på några tabbar men inte lönt att testa då antar jag. Synd.
Har sån satans ryggvärk.
De borde kolla efter vad de bra fenta analogerna som acetyl-F, acryl-F, furanyl-F gav för aktiva metaboliter. Som tillexempel diazepam den ger ju oxazepam, nordiazepam eller nordazepam samt 2till men en e så låg så den brukar de inte ens skriva dit.

Ja det tror jag iaf att det är så eller börja tillverka vanliga opioider som oxy mm mm. Den absolut fetaste jag varit med om var ju Krypton blandningen och det var en metabolit av tramadol och den som gör tram skön.

Ni som missade den missade verkligen något. Varför inte göra samma med andra opioider och oftast den som är den minsta metaboliten brukar vara den starkaste.

Här e några som lätt går att fixa.
Herkinorin
kurkinorin Den e nog bäst.
Bara exempel på att de finns. Sen kratom har 2st, 7-Acetoxymitragynine och 7-hydroxymitragynin. Båda oklassade.

Kan fortsätta i tim men nu handlar denna om fuef och var tråkigt den var så dålig. Tror de måste försöka vända blickarna åt de vanliga opioiderna. Tills det kommer en bra fenta analog.

Lite offtop men ville få in helhetsbilden isf att posta lite här och lite där.
Citera
2017-05-24, 15:48
  #46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
Det är ingen effekt av denna. Den kanske har andra kroppsliga effekter på opiat receptorer men inte så stort i hjärnan. Kanske inte passerar BBB?

Hehe, exakt vad jag med tror dom ej gör. Dom måste vända sig till det som finns uppdagat funka men det kan man nog drömma om bara.

Menar finns 100 tals bra opioider att ta fram men det har blivit sån våg att det måste vara fenta analoger.
Kolla på kryptonet det var de tryck i och man behövde inte mycket heller. Samt varje gång gav det ett lika bra rus. Om jag så tog hälften av vanlig dos så slog det lika bra ändå.

Tror som du att det inte passerar hjärnblodbarriären fast som nu sedan 2015 går att öppna. Fast vet ej hur.
Dom säger en lyckades med imodium och han dog direkt. Då han tog överdos.
Citera
2017-05-24, 15:55
  #47
Avstängd
Info till thesmack.
Ta in denna det är en som endast kräft en 30mg/ml tror jag: furanoylfentanyl
Ska vara den starkaste analogen av fenta, No to man sa dom.
Citera
2017-05-24, 20:27
  #48
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
10 spray senare och jag känner mig något yttepytte tröttare, dock gör den så förbannat ont att smärtan i halva huvudet efter sprayen gör att den i varjefall inte är särkillt smärtlindrande.

något tröttare men inget mer.. Jag är ledsen TS ni gjorde ett försök!
Denna är i min mening näst intill verkningslös



Jag var optimist när jag ansåg att denna hade potential, men det var just för att man kände sig dåsig- att man kände någonting, därför jag föreslog doshöjning i mitt test tidigare i tråden. Verkar alltså som det inte hjälpte heller alltså?

Trist för TS som inte hittat rätt sedan MAF och Tetra. Trist för oss som vill ha bra lagliga sprayer vilket vi inte haft sedan MAF och Tetra. Just Tetra diggade jag faktiskt mer än Akryl. Akryl hade tyngre rus, men Tetra hade en mer chill, euforisk effekt.

Nu finns dock potent MAF-spray på marknaden och Akryl fanns på FS... Men det är ju inte lagligt vilket kan vara ett problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback