Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-10, 17:23
  #1
Avstängd
Vi alla får hoppas att denna nya analogen är som de skriver, som FU-F.

Deras 2.2.2.xxxx var ju tyvärr ingen höjdare.

"N-Fue-Fentanyl"

Den populära Fu-fentanyl´s lagliga kusin med samma egenskaper och styrka.
Vi kallar den FUEF.
Citera
2017-05-10, 18:29
  #2
Medlem
HentaiMannens avatar
What the fuck, en ny redan? och den gamla är redan borta.

Kul när man beställde en sån gammal igår.. Slöseri med pengar ju om den inte är bra.
Citera
2017-05-10, 18:43
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
What the fuck, en ny redan? och den gamla är redan borta.

Kul när man beställde en sån gammal igår.. Slöseri med pengar ju om den inte är bra.

Maila dem såklart och säg att du är en återkommande kund och att du vill testa den nya.

Är det en ny produkt så vill de väl ha reklam för sin nya produkt.

/E
Citera
2017-05-10, 18:52
  #4
Medlem
HentaiMannens avatar
Ja denna ska testas oavsett. Den låter väldigt bra på pappret!
Citera
2017-05-11, 14:13
  #5
Avstängd
Illuminati13s avatar
Om det är den jag tror så är den starkare än Fu-F och heter 3-m-furanylfentany. Fast ej säker på det, kan ju ha gjort flera kusiner. Fast tror det är den och då alla fenta torskar har ni en stark och bra fenta analog
Citera
2017-05-11, 14:19
  #6
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Om det är den jag tror så är den starkare än Fu-F och heter 3-m-furanylfentany. Fast ej säker på det, kan ju ha gjort flera kusiner. Fast tror det är den och då alla fenta torskar har ni en stark och bra fenta analog

Nej är nog ej den då det står ett N isf M. Synd men tror faktiskt på denna med. Kort namn brukar vara fetare av nån anledning fast nu har jag ju ej hela den kemiska formeln. Fast tror lätt på denna. Kommer lägga en order fast på piller tycker det är bättre och kommer ej piller då väntar jag och ser vad folk säger om den.
Citera
2017-05-11, 15:54
  #7
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Inväntar en flarra från ts och lite norflura. Rapport kommer då det dykt upp.
Citera
2017-05-11, 18:51
  #8
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
Inväntar en flarra från ts och lite norflura. Rapport kommer då det dykt upp.

Blanda dem inte bara!

Även jag väntar en och har relativt höga förhoppningar. Om man nu bara kan lita på posten...
Citera
2017-05-11, 21:48
  #9
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Blanda dem inte bara!

Även jag väntar en och har relativt höga förhoppningar. Om man nu bara kan lita på posten...

Nej nej, aldrig blanda dom 2!!!! Livsfarligt!Har kört med askens 8:er norflura nu ett tag och dom funkar ok faktiskt men vart sugen på något annat än sub, som jag gått på ett tag så jag hittade sprayen hos ts och passade även på att beställa lite norflura så man även kan få testa kvallan på ts norflura om den känns starkare. Har lång erfarenhet av droger och har testat många rc fentanyler så jag väntar med spänning här nu jag med 😎 ta det lugnt med denna alla där ute, det behövs inte mycket för att överlåda...

sköt om er!
mvh Kristoffer-Robin
Citera
2017-05-12, 12:35
  #10
Medlem
HentaiMannens avatar
Har testat denna lite nu. Den är bra mycket bättre än den där andra frätande de hade precis innan. Dock känns den just nu i detta tidiga skede av mitt experiment underdoserad. Har tagit väldigt många sprut nu men effekten hittills är väldigt subtil. Det känns som en go känsla finns men inte riktigt vill bryta ut.

För tidigt för mig att ge betyg, men kan väl säga att den här, till skillnad mot den förra, åtminstone har potential.

Ska noteras att jag tog massor av den där frätande andra sorten igår vilket kan ha gett tolerans eller förstört min näsa då jag fortfarande har ont i den.

Jag återkommer med mer tankar sen...
Citera
2017-05-12, 13:09
  #11
Medlem
Illiaden054s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Har testat denna lite nu. Den är bra mycket bättre än den där andra frätande de hade precis innan. Dock känns den just nu i detta tidiga skede av mitt experiment underdoserad. Har tagit väldigt många sprut nu men effekten hittills är väldigt subtil. Det känns som en go känsla finns men inte riktigt vill bryta ut.

För tidigt för mig att ge betyg, men kan väl säga att den här, till skillnad mot den förra, åtminstone har potential.

Ska noteras att jag tog massor av den där frätande andra sorten igår vilket kan ha gett tolerans eller förstört min näsa då jag fortfarande har ont i den.

Jag återkommer med mer tankar sen...


Låter ju något så lovande, tack för noteringarna från ditt experiment !

också förstört näsan med den äldre så jag avaktar något!
Citera
2017-05-12, 14:23
  #12
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
Nej nej, aldrig blanda dom 2!!!! Livsfarligt!Har kört med askens 8:er norflura nu ett tag och dom funkar ok faktiskt men vart sugen på något annat än sub, som jag gått på ett tag så jag hittade sprayen hos ts och passade även på att beställa lite norflura så man även kan få testa kvallan på ts norflura om den känns starkare. Har lång erfarenhet av droger och har testat många rc fentanyler så jag väntar med spänning här nu jag med 😎 ta det lugnt med denna alla där ute, det behövs inte mycket för att överlåda...

sköt om er!
mvh Kristoffer-Robin

Tror ni kommer bli ganska nöjda med denna sen nästa som kommer om dom tar in den vill säga. Läst att de gjort 2st kusiner till denna och denna ska vara en 20-30% svagare sen finns det en till men säger inte namnet. Hoppas de tar in den då den ska vara 20% starkare än Furanylfentanylen.

Jag vänta lite tills dom får in pixen diggar dom bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback