Citat:
Jag har inte nämnt något om anti-feminister och hade inte dessa män i åtanke även om där möjligtvis är någon i den gruppen som mycket väl vill ha en sexrobot.Jag är väl lika mycket feminist som någon vikingahövding skulle vara feminist när han slår skiten ur sin son som bara vill runka hela dagen och inte ta för sig av livet, eller hur?
Ingen suger väl ständigt på allt (eller mycket få gör det). Är man maskulinist som tror på livet som en hierarkisk tävlan av olika dimensioner mot olika höjder (inom allt från vetenskap, sport, konst, sex, osv) så sitter man alltså i samma båt med radikalfeminister som tror på att alla är offer för denna tävling?
Nej, ifall man vänder lite på spelbrädan ser man att antifeminister som fokuserar på att tycka synd om sig själva sitter mer på samma båt med feminister, bara med en uppochnedvänd analys där män är offer istället för kvinnor.
Denna tävling om offerkappan är patetisk för att börja med och det är vad som ligger bakom den tsunami av psykisk ohälsa som sköljer över landet. Varesig sexrobotar eller metoo kommer stoppa att epidemin fortsätter spridda genom landet.
Ingen suger väl ständigt på allt (eller mycket få gör det). Är man maskulinist som tror på livet som en hierarkisk tävlan av olika dimensioner mot olika höjder (inom allt från vetenskap, sport, konst, sex, osv) så sitter man alltså i samma båt med radikalfeminister som tror på att alla är offer för denna tävling?
Nej, ifall man vänder lite på spelbrädan ser man att antifeminister som fokuserar på att tycka synd om sig själva sitter mer på samma båt med feminister, bara med en uppochnedvänd analys där män är offer istället för kvinnor.
Denna tävling om offerkappan är patetisk för att börja med och det är vad som ligger bakom den tsunami av psykisk ohälsa som sköljer över landet. Varesig sexrobotar eller metoo kommer stoppa att epidemin fortsätter spridda genom landet.
Varför skulle man inte kunna vara en maskulinist och ändå ha en sexdocka? Jag kommer ihåg att du nämnde tidigare(och ursäkta mig som inte styckeindelar inläggen alltid vilket är bra för diskussionerna) att man kan inse att sex inte är allt(för att göra lång historia kort) och kan ersätta med annat mer livsgivande även om sex är för män livsblod så mena jag på att man kan visst ha en sexdocka för att stilla sitt behov och orka med annat som lyfter upp sitt liv. Med sexdockan stillar man denna fittmagnet ett tag vi har i oss och slipper då således vara "sexbesatt" slav åt gynocentrismen och kan fokusera på annat. När denna orättvisa fittmagnet kokar under ytan hos den oattraktiva mannen som förtjänar att leva ett liv i misär enligt feministvärlden som ingen kan ducka för om man nu inte bosätter sig i skogen Unabomberstyleish med noll kontakt med människor eller media kan han dra fram den och "jucka" lite istället för att rulla en sten i uppförsbacke som ändå kommer rulla ned igen och säga "du suger" för du råkade födas med en kuk och är oattraktiv för prinsessorna i västvärlden.
Neh fan, vad sägs om att sluta pissa på män angående sexdocksämnet bara för att du vill knulla någon äcklig feminist härinne?
Kommer ditt white knightande stoppa det då?
? Tröttnar jag på tjejen så byter jag väl bara? Kostar inget