• 1
  • 2
2017-04-27, 23:58
Medlem
Hej.

En tjej jag ser träffar en annan kille samtidigt som mig. Hon berättade precis att hon squirtade för första gången men jag vill frågasätta om det verkligen var på riktigt. Hon är själv osäker.

Så som hon beskrev det pullade han henne ett tag och det var nice, sen stoppade han in ett finger kanske 5 ggr skitsnabbt och sen sprutade hon samtidigt som hon pruttade med fittan. Han liksom bara sköt in ett finger snabbt och sen sprutade det. Det låter väldigt märkligt i mina öron. Låter snarare som om att det var luft som bildats inne i fittan tillsammans med vätskan som kommer när hon blir kåt som sedan kom samtidigt. Eller vad tror ni, var det riktig squirt eller bara en prutt med lite fittvätska?
Det som gör mig fundersam är att han knappt stimulerade g-punkten (om ens något?) som egentligen behöver en stunds stimulans för att bygga upp den här kisskänslan för att sedan kunna spruta.
Citera
2017-04-28, 00:21
Medlem
Det är nog ditt minsta problem om du delar en brud med en annan. Vilka psykiska åkommor har du?
Citera
2017-04-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettknopp1
Det är nog ditt minsta problem om du delar en brud med en annan. Vilka psykiska åkommor har du?
Aldrig hört talas om KK?

Hoppas på proper svar från andra sen
Citera
2017-04-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katharos
Aldrig hört talas om KK?

Hoppas på proper svar från andra sen

När lämnade din far din mor?
Citera
2017-04-28, 00:39
Medlem
Citat:
En tjej jag ser träffar en annan kille samtidigt som mig. Hon berättade precis att hon squirtade för första gången men jag vill frågasätta om det verkligen var på riktigt. Hon är själv osäker.

Så som hon beskrev det pullade han henne ett tag och det var nice, sen stoppade han in ett finger kanske 5 ggr skitsnabbt och sen sprutade hon samtidigt som hon pruttade med fittan. Han liksom bara sköt in ett finger snabbt och sen sprutade det.
Varför berättar hon för dig vad hon gör med den andra killen, går du igång på det? Det verkar som den andra är den hon knullar med och så pratar hon mera med dig. Vad som hände är ju ointressant i sig bara hon gillade det och tyckte det var skönt!
Citera
2017-04-28, 00:54
Medlem
Wow vilka offtopics ni drar pojkar

Hoppas åter igen på proper svar senare om ni tror det var en riktig fontän eller inte. Tackar!
Citera
2017-04-28, 00:59
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Hej.

Så som hon beskrev det pullade han henne ett tag och det var nice, sen stoppade han in ett finger kanske 5 ggr skitsnabbt och sen sprutade hon samtidigt som hon pruttade med fittan. Han liksom bara sköt in ett finger snabbt och sen sprutade det. Det låter väldigt märkligt i mina öron. Låter snarare som om att det var luft som bildats inne i fittan tillsammans med vätskan som kommer när hon blir kåt som sedan kom samtidigt. Eller vad tror ni, var det riktig squirt eller bara en prutt med lite fittvätska?
Det som gör mig fundersam är att han knappt stimulerade g-punkten (om ens något?) som egentligen behöver en stunds stimulans för att bygga upp den här kisskänslan för att sedan kunna spruta.

Jag vet ej, du får väll göra egna experiment med henne och fråga han om tips
Han kanske kan visa på henne hur han gjorde nån dag?

P.S. det låter som ett grymt partytrick
Citera
2017-04-28, 01:03
Medlem
Polyklorfenols avatar
Låter som killen kom åt någon G-punkt med fingret, så visst kan hon ha sprutat. Sitter ju både körtlar och nervpunkter som han kan ha kommit pressat på.
Citera
2017-04-28, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Låter som killen kom åt någon G-punkt med fingret, så visst kan hon ha sprutat. Sitter ju både körtlar och nervpunkter som han kan ha kommit pressat på.
Men så fort? Efter typ 5 snabba beröringar? Anledningen till varför jag frågar är just för att hon och jag har provat att få henne att squirta flera gånger med olika tekniker, olika tempon och olika tryck utan framgång. Och så kommer den här andra killen och lyckas direkt med 5 snabba fingrar hehe. Lät så konstigt men du kanske har rätt.

EDIT
Ska tilläggas att jag fått andra att squirta så jag har tekniken, tydligen, men den funkade ej på henne. Kan 5 snabba fingrar vara det nya hehe?
Citera
2017-04-28, 11:17
Medlem
Citat:
Wow vilka offtopics ni drar pojkar

Hoppas åter igen på proper svar senare om ni tror det var en riktig fontän eller inte. Tackar!

Nej, det var ingen riktig fontän. Hon hittar på allting för att märka din (eventuella) reaktion. Den tycks dock dessvärre utebli och hon kommer tappa intresset för dig.
"Grattis".
Citera
2017-04-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Nej, det var ingen riktig fontän. Hon hittar på allting för att märka din (eventuella) reaktion. Den tycks dock dessvärre utebli och hon kommer tappa intresset för dig.
"Grattis".
Haha
Citera
2017-04-28, 13:10
Medlem
Min fru började squirta för nåt år sen vi testade "bowlinggreppet". Det var lite svårt innan vi båda kom på tekniken men nu går det relativt lätt och det behövs ofta inte mer än några sekunder innan hon squirtar.
Nu kan hon squirta med olika tekniker, t.ex pulla snabbt in och ut, även om jag tar ut kuken och "gnuggar" ollonet precis i öppningen.
En kvinna vi träffade squirtade mig i munnen när jag slickade henne så är dom tillräckligt kåta så är det möjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in