• 1
  • 2
2017-04-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Min fru började squirta för nåt år sen vi testade "bowlinggreppet". Det var lite svårt innan vi båda kom på tekniken men nu går det relativt lätt och det behövs ofta inte mer än några sekunder innan hon squirtar.
Nu kan hon squirta med olika tekniker, t.ex pulla snabbt in och ut, även om jag tar ut kuken och "gnuggar" ollonet precis i öppningen.
En kvinna vi träffade squirtade mig i munnen när jag slickade henne så är dom tillräckligt kåta så är det möjligt.
Äntligen någon som kan diskutera ämnet utan att prata skit.
Då har jag lite mera förståelse för det hela och då kan det ju stämma det som hände henne
Citera
2017-06-19, 10:40
Bannlyst
Det är så det ska kännas, att hon skjuter ut eller bara kramar om din penis extremt hårt. Grattis du är en kung i sängen.
Citera
2017-06-19, 20:27
Medlem
HighwayDelights avatar
Låter som squirt yes..
Hände mig en gång när jag red, helt plötsligt blev det jävligt vått, trodde jag kissat på mig, icke,
å andra sidan blev det ingen sådan stormorgasm som man alltid ser i porr, å andra sidan är säkert det mesta fake gällande kvinnlig njutning..
Citera
2017-06-21, 11:43
Medlem
Vi träffade ett par på BC för några veckor sedan och de hade inte sett någon få fontänorgasm nångång.
Vi åkte tillsammans till en klubb där vi hade partnerbyte och efter ett tag frågar den andra killen om vi kunde visa en fontän.
Jag började pulla min fru och hon kom efter några sekunder eftersom hon var rejält kåt, den andra kvinnan satt och gapade och var helt fascinerad.
De frågade om jag kunde göra på den andra kvinnan och jag instruerade henne att bara slappna av.
Hon kom efter 10-15 sekunder och blev väldigt förvånad.
Börjar faktiskt tro att alla kvinnor kan få det, med rätt teknik...
Citera
2017-06-21, 12:55
Bannlyst
Hon kan bara själv känna om hon har orgasm på riktigt eller inte, men om hon sprutade så sprutade hon oavsett orgasm eller inte, finns inget att diskutera där tyvärr..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in