Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-26, 01:28
  #169
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Aha jag tänkte väl. Har du en best över 80 kilo så är det inte många som vill klappa
min hund var nog en varg eller en björn i deras ögon
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nja, egentligen inte. Hon väger närmare 30 kilo men hon är ändå "petit" och inte så skräckinjagande som hon borde vara med de raserna hon är.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2017-08-26 kl. 01:31.
Citera
2019-06-20, 18:11
  #170
Medlem
StefanNolerviks avatar
Anledningen till varför muslimer är så barnsligt rädda för hundar är för att dom klarar såklart inte av att ta hand om hundar. Det vill säga att dom låter hundarna gå lös på gatan istället och sprider sjukdomar som rabies eller så har missfostren inte kommit på att man kan använda koppel.
Citera
2020-07-10, 03:35
  #171
Medlem
-GGs avatar
Tänk på att, när era älskade hundar och katter dör, att det är bäst att kremera dem. Muslimer hatar allt liv och får de chansen att skända hundgravar eller kvarlevor, så kommer primaterna göra det.

Det äcklar mig att svenskar som är djurvänner välkomnar invasionen av undermänniskor, vildar, sadister och psykopater som älskar att plåga djur.
Citera
2020-07-14, 02:24
  #172
Medlem
Skulle någon så mycket som kröka ett hårstrå på mina katter skulle jag flå och slakta dom levande.
Citera
2020-07-14, 09:44
  #173
Medlem
Ghibellinos avatar
Min gissning är att de ogillar hundar eftersom dessa djur inte gärna låter sig utsättas för tidelag. De ogillar djur de inte kan nyttja på önskat sätt.
Citera
2020-07-14, 09:47
  #174
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Jag har bara själv erfarenhet av att vissa mänskor är hundrädda.
Det anses väl av vissa muslimer att hunden är oren som grisen pga hur den lever och äter etc.

Sagt av folk som är totalt inavlade, skaffar barn med sina släktingar och tillber en sten.

Ont. Nacka ungjäveln istället, framtida Jihadterrorist.
Citera
2020-07-14, 09:49
  #175
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Tänk på att, när era älskade hundar och katter dör, att det är bäst att kremera dem. Muslimer hatar allt liv och får de chansen att skända hundgravar eller kvarlevor, så kommer primaterna göra det.

Det äcklar mig att svenskar som är djurvänner välkomnar invasionen av undermänniskor, vildar, sadister och psykopater som älskar att plåga djur.

För att många svenskar tycker att den efterblivna rasiststämpeln är det värsta man kan få på sig.

För min del är dörren och gränserna JÄVLIGT stängda!
Citera
2020-07-14, 11:15
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Sagt av folk som är totalt inavlade, skaffar barn med sina släktingar och tillber en sten.

Ont. Nacka ungjäveln istället, framtida Jihadterrorist.

Ja, när ska svennarna inse att de ihjälplågade och stympade djuren de hittar inne på sina tomter är ett meddelande av som komma skall?

När ska svenne inse att invandrarna hatar hen.
Citera
2020-07-14, 11:18
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Min gissning är att de ogillar hundar eftersom dessa djur inte gärna låter sig utsättas för tidelag. De ogillar djur de inte kan nyttja på önskat sätt.

De har ingen respekt för något liv ö.h.t.
Citera
2020-07-14, 15:06
  #178
Medlem
CptKirks avatar
Har katter högre status i islam än hundar? Kollade lite yt klipp från Istanbul där människor tar väl hand om dom... Tom. Välkomna in i moskéer.. Kanske bara e så i Turkiet.
__________________
Senast redigerad av CptKirk 2020-07-14 kl. 15:10.
Citera
2020-07-14, 15:14
  #179
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja, när ska svennarna inse att de ihjälplågade och stympade djuren de hittar inne på sina tomter är ett meddelande av som komma skall?

När ska svenne inse att invandrarna hatar hen.

Man får väl hoppas på att slippa sådant efterblivet leverne, men med tanke på vilka som står som representanter......
Citera
2023-11-12, 05:42
  #180
Medlem
Ördögs avatar
Finns det intresse för att återuppta diskussionen? Bitte Assarmo har sett saker på nätet, som jag själv inte sett och knappast heller vill se. Men kanske någon annan Flashbackare kan bekräfta det hon skriver?

Islam och människans bästa vän
https://detgodasamhallet.com/2023/11...ans-basta-van/
--- i den muslimska världen anses den [hunden] som oren. Så oren att islamisterna nu belåtet och självrättfärdigt sprider sina egna sjuka videoklipp på sociala medier, som visar hur de torterar hundar till döds för sitt eget höga nöjes skull.

Mainstream-medierna yttrar ingenting om dessa styggelser. De kan ju inte riskera att sprida ”islamofobi”. Hellre då förtiga sanningen och försöka hålla den sedan länge stickade offerkoftan intakt så att det inte blir besvärande maskor och hål i den. Kanske tänker de att det pågår ”där borta”. Det rör inte oss och förresten kanske hundarna är israeliska. Då får man faktiskt ha lite förståelse för våldet.
/---/
Den som själv vill se de vedervärdiga filmer som islamisterna sprider på sociala medier kan gå in på Facebook, X eller någon annan social medieplattform och söka.
__________________
Senast redigerad av Ördög 2023-11-12 kl. 05:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback