Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-16, 12:41
  #157
Medlem
Hundar är utmärkta på att märka om någon vill dig illa, de har ett "sjätte sinne" för sådant och litar inte på vem som helst. Inte lika naiva som svenskar skulle man kunna säga. Alltså inte så konstigt att vissa inte gillar dom
Citera
2017-07-16, 14:25
  #158
Medlem
Den dagen mooslim kommer å ifrågasätter min hund blir dagen min hund får gå på fri attack.
Citera
2017-07-16, 16:54
  #159
Medlem
GenesisPs avatar
En del hundar gillar inte när man har på sig något heltäckande som täcker hela huvudet, halsen och nacken, t ex hjälm, slöja eller en vanlig huvtröja. Det triggar hundar att känna fara eller att något är konstigt/annorlunda med personen. Särskilt om denna person närmar sig dem och går förbi.

Jag har själv varit med om det flera gånger, med mina egna hundar och andras.

Så när det kommer muslimer i stora tyg om hela kroppen så reagerar många hundar. Att muslimerna sedan ofta är rädda och utstrålar "dålig energi" som hundar på mindre än en sekund känner av, bidrar till problematiken om muslimer och hundar.

I mitt hus finns det flera muslimer som nästan får panik när jag kommer gående med hunden. Och jag märker att min hund blir direkt misstänksam gentemot dessa, och att en viss upprördhet infinner sig hos henne.
__________________
Senast redigerad av GenesisP 2017-07-16 kl. 16:57.
Citera
2017-07-16, 16:59
  #160
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Hundar är utmärkta på att märka om någon vill dig illa, de har ett "sjätte sinne" för sådant och litar inte på vem som helst. Inte lika naiva som svenskar skulle man kunna säga. Alltså inte så konstigt att vissa inte gillar dom

Sant. Hundar vet folks riktiga intentioner långt innan människor gör det. Hundar är helt fantastiska på att känna av sådant som inte syns eller är verbalt uttalat.
Citera
2017-07-16, 17:13
  #161
Medlem
Västkustskts avatar
Det roligaste är att smyga upp bakom muslimerna när vi är ute och går. Fy fan vad rädda de blir när en stor jävla Ridgeback går om dom.
Citera
2017-07-19, 20:58
  #162
Medlem
GenesisPs avatar
http://www.breitbart.com/london/2017...-dogs-unclean/

Citat:
Dogwalker Hospitalised After Attack By Somalian Migrant Who Said ‘Dogs are Unclean’
Citera
2017-08-06, 15:09
  #163
Medlem
Fick denna historia berättat för mig idag.
En kvinna möter en muslimska och hon påstår att det lukar illa i trapphuset.
Det luktar hund. Hon blir alltid snuvig när hon känner lukten av hunden.
Kvinnan berättar att hon älskar hunden som bor i trapphuset, tycker om alla djur.
Kvinnan berättar vidare att hon är livrädd för människor
för att dem slaktar, mördar, skjuter och dödar varandra.
Den muslimska kvinnan bytte snabbt ämne.
Citera
2017-08-26, 00:51
  #164
Medlem
GenesisPs avatar
Min hund på tåget i dag rensade vagnen vi satt i. Alla Allahu Akbars soldater lyfte på röven och gick när vi kom in, och då sitter vi alltid i vagnarna märkta för husdjur.

Varför kommer man till ett land som dyrkar och tar hand om sina husdjur om den egna livsåskådningen säger att hundar är orena?

En bra muslim stannar i Mellanöstern. Precis som en bra ateist som jag själv lever i en världsdel som går ihop med min "tro".

Och muslimer inbillar sig att de är bättre än oss. Hycklare!
Citera
2017-08-26, 00:58
  #165
Avstängd
En stor hund är ett bra *skydd*
Nästan alla invandrare har sneddat över vägen när jag kom med min hund
Muslimer, eller vilket dom nu är?

Bra om man är tjej *tipsar*

Varför är dom så rädda för hundar?
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2017-08-26 kl. 01:12.
Citera
2017-08-26, 01:13
  #166
Medlem
GenesisPs avatar
Hundar är ett bra mått på civilisation i ett land. Hur och om man använder hundars fantastiska förmågor för att underlätta och hjälpa oss människor. Arabvärldens allmänna förakt mot djurliv och natur visar vilket grepp religion och inbillad storhet har om den delen av världen.

Dock ska det sägas att genom åren har en del muslimska barn kommit fram till mig och frågat om de får klappa min hund. Jag märker en helt annan nyfikenhet, och rädsla, än hos svenska barn. Vissa har börjat tjuta rakt ut trots att ingenting särskilt har hänt. Andra unga muslimer har typ tusen frågor om hundar.

Ett par gånger har jag blivit nekad att åka buss med hunden när det har varit invandrarchaufförer, men då har jag stått på mig och sagt att hundar får följa med. Sedan har jag klagat hos Skånetrafiken. En gång i Lund hamnade jag i ett riktigt upprört samtal med chauffören.
Citera
2017-08-26, 01:20
  #167
Avstängd
Har du en liten söt hund?

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hundar är ett bra mått på civilisation i ett land. Hur och om man använder hundars fantastiska förmågor för att underlätta och hjälpa oss människor. Arabvärldens allmänna förakt mot djurliv och natur visar vilket grepp religion och inbillad storhet har om den delen av världen.

Dock ska det sägas att genom åren har en del muslimska barn kommit fram till mig och frågat om de får klappa min hund. Jag märker en helt annan nyfikenhet, och rädsla, än hos svenska barn. Vissa har börjat tjuta rakt ut trots att ingenting särskilt har hänt. Andra unga muslimer har typ tusen frågor om hundar.

Ett par gånger har jag blivit nekad att åka buss med hunden när det har varit invandrarchaufförer, men då har jag stått på mig och sagt att hundar får följa med. Sedan har jag klagat hos Skånetrafiken. En gång i Lund hamnade jag i ett riktigt upprört samtal med chauffören.
Citera
2017-08-26, 01:24
  #168
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Har du en liten söt hund?

Nja, egentligen inte. Hon väger närmare 30 kilo men hon är ändå "petit" och inte så skräckinjagande som hon borde vara med de raserna hon är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback