• 1
  • 2
2017-04-18, 05:49
Medlem
Zerops avatar
Hej, jag söker efter tips på hur man drar ifrån polisen men har hittat väldigt lite efter många flashback och google sökningar. Finns det någon erfaren chaffis som har tips på fintningar osv?

Planerar på att köpa en audi a4 quattro 2.0 TFSI automat och chippa den till 260~ hästar. Hur ser mina chanser ut att dra ifrån polisen med detta fordon? Vad är mina styrkor med denna audi; försöka hålla mig till motorvägarna och zig zaga mellan bilar tills jag tappat polisen då jag sitter på quattro? Leta efter mindre vägar där jag och polisen behöver sakta ner i svängar så jag kan utnyttja accelerationen? Vill veta så mycket som möjligt.
Citera
2017-04-18, 05:55
Medlem
SnilleFixs avatar
Du behöver en snabbare bil mannen, dom kommer vara bakom dig i röven, lätt.

Du kan byta regnumret på bilen, svart tonade rutor, klä sig anonymt.
Använda waze appen.
Citera
2017-04-18, 05:56
Medlem
Pretorian1s avatar
Ska du råna en bank eller? Varför är du angelägen om att polisen inte ska haffa dig?

Om du bara ute efter att köra som en idiot så rekommenderar jag att du åker till Nürburgring istället.
Citera
2017-04-18, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Ska du råna en bank eller? Varför är du angelägen om att polisen inte ska haffa dig?

Om du bara ute efter att köra som en idiot så rekommenderar jag att du åker till Nürburgring istället.

Han är en edgelord som tror att han lever i GTA.

Till TS: Testa att åka till en repair shop och färga om bilen. Kommer garanterat att få alla stjärnor att försvinna.
Citera
2017-04-18, 06:07
Medlem
Zerops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1

Bara en adrenalin junkie som har en grej för farter och har inga planer på att flytta, men tack för tipset.
Citera
2017-04-18, 06:09
Medlem
Zerops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Du behöver en snabbare bil mannen, dom kommer vara bakom dig i röven, lätt.

Du kan byta regnumret på bilen, svart tonade rutor, klä sig anonymt.
Använda waze appen.

Kan förstå att hästarna inte är optimala, därför är jag intresserad utav fintningar. ^^

Ska kika på waze appen!
Senast redigerad av Zerop 2017-04-18 kl. 06:12.
Citera
2017-04-18, 06:11
Medlem
Zerops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettknopp1
Han är en edgelord som tror att han lever i GTA.

Till TS: Testa att åka till en repair shop och färga om bilen. Kommer garanterat att få alla stjärnor att försvinna.

Något i den stilen.

Hittar jag repair shopsen med iphone GPS system?
Citera
2017-04-18, 06:12
Medlem
Grejen är att aldrig ha ljuset på, har man det är man rökt. Och du måste vara maskerad
Citera
2017-04-18, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerop
Hej, jag söker efter tips på hur man drar ifrån polisen men har hittat väldigt lite efter många flashback och google sökningar. Finns det någon erfaren chaffis som har tips på fintningar osv?

Planerar på att köpa en audi a4 quattro 2.0 TFSI automat och chippa den till 260~ hästar. Hur ser mina chanser ut att dra ifrån polisen med detta fordon? Vad är mina styrkor med denna audi; försöka hålla mig till motorvägarna och zig zaga mellan bilar tills jag tappat polisen då jag sitter på quattro? Leta efter mindre vägar där jag och polisen behöver sakta ner i svängar så jag kan utnyttja accelerationen? Vill veta så mycket som möjligt.

En vanlig sak som 14-åringar glömmer är att dom dels inte har körkort samt att "Polisen" är ett samlingsnamn för mer än en Polis och mer än en Polisbil. Dessutom talar dom med varandra över sådan där radio som gör det så rackarns jobbigt för dig att dra ifrån dom.

En annan vanligt förekommande sak här på FB är just troll
Citera
2017-04-18, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katten55
Grejen är att aldrig ha ljuset på, har man det är man rökt. Och du måste vara maskerad

Tror du sett för mycket av dokumentären fransk maffia.
Citera
2017-04-18, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xherinshalla
Tror du sett för mycket av dokumentären fransk maffia.

Väldigt bra dokumentär förövrigt om det är någon som inte sett den.
Citera
2017-04-18, 06:28
Medlem
Fotanglar.
En lucka som öppnas o skjuter ut 2000 fotanglar.
Automatiska nummerplåtsbytare.
Rök
Kamouflage
Skjuta poliserna?
Magi.

Välj någon o kör på den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto