Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-04-29, 12:13
  #109
Medlem
Ni bittra offerkoftor som svarat på TS. Nog har jag också agerat i bitterhet ibland, men det är ju inte med stolthet man vaknar upp nästa morgon, det fräter inifrån. Var glad för de människor som agerar ärligt, dessutom med en skvätt humor. Ingen av er vill bli älskade enbart för att ni ex är trevliga, spännade och småroliga, det håller aldrig i längden ändå. Köttsliga och icke rationella lustar måste vara ingredienser i äkta kärlek. Åtrå.
Citera
2017-04-29, 23:41
  #110
Medlem
Boeg.Von.Aersles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av draveldravel
När jag läser det så minns jag tillbaka ca 20 år i tiden. Märkligt fenomen jag upplevde, inte att jag var röv, men när jag mådde dåligt (ex precis efter sprucken romans) och uppträdde och levde självdestruktivt. Ja då blev fler intresserade av mig. Men i retrospektiv, vad var det för relationer som ev inleddes vid de tillstånden? Inget bra.

Min far var kriminell ...

Ska förtydliga att med "röv" i mitt fall så handlade det mest om självdestruktivitet. Något man då tror att man gör bara mot sig själv men som man förstått, alldeles för sent i livet, slår ned som en smutsig bomb mot alla i ens direkta närhet.
Och såklart var de tjejer man hade (vad gäller förhållanden) sådana som fastnat i flugpapperet jag klädde min själ i, i tron att de skulle rädda en.

Skränigt as med kemiskt ego funkade strålande för ONS.

Men för att segla åter mot ämnets breddgrader då.
Har svårt att, genom det filter mitt upplevda jag silar intryckens sand, se annat än att det måste vara ytterst svårt att hitta en man som får innanlår att vätas och samtidigt lämpar sig för vardagens gråmjöliga drev.
Citera
2017-04-30, 06:25
  #111
Medlem
killawifes avatar
De har tröttnat på att vänta och lägger sin energi på annat istället. Tåget har gått.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback