Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-15, 07:20
  #1
Medlem
Här är de deltagarna jag fått bekräftade för denna säsong:

Haidar Juma
Johan Kervall
Jonathan Hermansson
Robin "Mos" Andersson (tidigare vinnare)
Pierre Louis (norska paradise, tidigare vinnare)
Kristian Täljeblad
Jesper Johansson

Denna är osäker, men Eric Hagberg.

Sen vet jag också att INGEN tjej tackade ja, helt sjukt ändå?

Viktiga frågan, vem tror ni är programledare? Jag tänker rent spontant att Tilde De Paula hade varit bra, vacker och duktig. Men hon har ju varit i Sverige inspelningsperioden (säsongen blev färdiginspelad för drygt en vecka sen), så hon är det ju inte.
Citera
2017-04-15, 10:39
  #2
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiaik
Här är de deltagarna jag fått bekräftade för denna säsong:

Haidar Juma
Johan Kervall
Jonathan Hermansson
Robin "Mos" Andersson (tidigare vinnare)
Pierre Louis (norska paradise, tidigare vinnare)
Kristian Täljeblad
Jesper Johansson

Denna är osäker, men Eric Hagberg.

Sen vet jag också att INGEN tjej tackade ja, helt sjukt ändå?

Viktiga frågan, vem tror ni är programledare? Jag tänker rent spontant att Tilde De Paula hade varit bra, vacker och duktig. Men hon har ju varit i Sverige inspelningsperioden (säsongen blev färdiginspelad för drygt en vecka sen), så hon är det ju inte.

klart att tjejer måste vara med. antar programmet har mindre avsnitt i Danmark hade deras allstar säsong 20 avsnitt.
Citera
2017-04-15, 11:12
  #3
Medlem
Arons avatar
olinda måste vara med
Citera
2017-04-18, 21:54
  #4
Medlem
Kul ändå! Håller i så fall på Johan, tycker han var grym spelare utan att vara en skithög Lex Jeppe J. Men Jeppe har tydligen blivit en god meditationsmänniska och vegan, så vem vet.

Galet att Olinda har blivit 40 år.

Och galet om Eric får vara med igen?? Han har ju blivit inskickad örti gånger redan. Men om de kör den strategin kanske Claudia får komma in igen. Hon verkar vara en produktionfavorit.

Hoppas även på Ewe, tycker hon är rätt skarp när det kommer till spelet ändå.

Emelie som fick bollen i fiffi kanske vill vara med? Hon har ju varit med på Ex on the beach och verkar trivas framför kameran.

Jesper Fröjdh?
Citera
2017-04-18, 23:14
  #5
Medlem
Rebecca Stella är programledare för nästa säsong
Citera
2017-04-19, 03:52
  #6
Medlem
Tilde de Paula är ju på TV4... Omöjligt att hon skulle kunna vara programledare. Rebecca Stella låter kul i alla fall. Finns det nån källa på det?
Citera
2017-05-03, 01:04
  #7
Medlem
Hunden007s avatar
låter dock jäkligt fel att INGEN TJEJ skall vara med.

kom igen varför ens försöka ha PH utan tjejer. är du inte säker på du blandar ihop detta med något annat program?
Citera
2017-05-29, 17:31
  #8
Medlem
Hunden007//
Helt klart är det så att tjejer kommer att vara med. Kan dock hända att inga "allstar" tjejer ska vara med, alltså tjejer som varit med tidigare.

Hade jag fått välja fem tidigare tjejer att vara med igen hade jag valt Saga Scott, Ylva, Jossan, Ewe och Bettina.
Citera
2017-06-16, 09:30
  #9
Medlem
namerlesss avatar
https://www.facebook.com/paradisehot...type=3&theater

Kristian officiellt klar för nästa säsong.
Citera
2017-06-16, 10:12
  #10
Medlem
NickLidstroms avatar
Prinsessan Sofia kanske är sugen?
Citera
2017-06-17, 17:36
  #11
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickilychi
Hunden007//
Helt klart är det så att tjejer kommer att vara med. Kan dock hända att inga "allstar" tjejer ska vara med, alltså tjejer som varit med tidigare.

Hade jag fått välja fem tidigare tjejer att vara med igen hade jag valt Saga Scott, Ylva, Jossan, Ewe och Bettina.

då är de ingen allstar säsong ju. antar siffrorna gått ner totalt senaste säsongerna.
Citera
2017-06-17, 20:18
  #12
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Prinsessan Sofia kanske är sugen?
Får inte hon redan tillräckligt med uppmärksamhet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback