2018-10-16, 16:28
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delight
Någon som har någon vettig information om hon tjejen i Ängelholm som inte mår så bra psykiskt? Skrivs om henne rätt mycket på Facebook men där är det censur som gäller.

Har hon något otalt med sina polare eftersom hon dras till en adress i Ängelholm där dom bor?

Har du något namn?
Citera
2018-10-16, 16:33
Citat:
Någon som har någon vettig information om hon tjejen i Ängelholm som inte mår så bra psykiskt? Skrivs om henne rätt mycket på Facebook men där är det censur som gäller.

Har hon något otalt med sina polare eftersom hon dras till en adress i Ängelholm där dom bor?
Jo, jag läste i de där "Vad händer i Ängelholm"-grupperna igår, men det togs bort. Tror det var för att folk spekulerade o pekade ut folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Har du något namn?
Är också intresserad.
Citera
2018-10-16, 16:38
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jo, jag läste i de där "Vad händer i Ängelholm"-grupperna igår, men det togs bort. Tror det var för att folk spekulerade o pekade ut folk.

Är också intresserad.
Kan det vara detta?
En 22-årig kvinna har löpt amok i bland annat Ängelholm den senaste veckan. Hittills har hennes framfart orsakat ett drygt halvdussin polisanmälningar om bland annat olaga hot och misshandel.
https://www.hd.se/2018-10-15/22-arig...ok-i-angelholm
Citera
2018-10-16, 16:40
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Kan det vara detta?
En 22-årig kvinna har löpt amok i bland annat Ängelholm den senaste veckan. Hittills har hennes framfart orsakat ett drygt halvdussin polisanmälningar om bland annat olaga hot och misshandel.
https://www.hd.se/2018-10-15/22-arig...ok-i-angelholm
Ja, det måste vara det.

Vill inte sprida falska rykten, men inget namn är nämnt. I nån grupp påstods det att hon skulle haft nån mask på sig...
Senast redigerad av Mulla Krekar 2018-10-16 kl. 16:42.
Citera
2018-10-16, 16:57
Medlem
Enligt "BO" i tråden så är hon ute efter hennes pojkvän/sambo och vill ha barn med honom och tror sig vara ihop med honom.
Då är de intressant vad han har för historia med henne och varför han inte försöker lösa situationen?
Citera
2018-10-16, 21:05
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Enligt "BO" i tråden så är hon ute efter hennes pojkvän/sambo och vill ha barn med honom och tror sig vara ihop med honom.
Då är de intressant vad han har för historia med henne och varför han inte försöker lösa situationen?

Namnet börjar kanske s eller a?
Citera
2018-10-17, 21:44
Medlem
Hon håller till vid Tegelmästaregatan en hel del, även nere vid Nya Torg av vad jag har hört. Intressant att veta vem det är..
Citera
2018-10-17, 22:02
Haha... Nä, man ska inte skratta åt psyksjuka, jag är lite knepig själv...

Men är ledig imorgon o tar nog en promenad om Tegelmästaregatan o Nya Torg, för att se om man stöter på denna mystiska typ...
Citera
2018-10-18, 09:41
Medlem
https://www.hd.se/2018-10-17/maskera...il-i-angelholm

Rån igår kväll vid en biltvätt ut mot gamla Willys. Jag har bott i Ängelholm i 20 år, aldrig läst så här mycket skit på kort tid som händer ..är ni eniga? Det var nästan inga kriminella rubriker så här tätt i HD/Ängelholm för ett antal år sedan som det är nu. Är det folk som är ifrån trakten som gör buset eller är det folk som gör ett pitstop här? Då E6 går längs staden tänker Jag speciellt på...
Citera
2018-10-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii

Rån igår kväll vid en biltvätt ut mot gamla Willys. Jag har bott i Ängelholm i 20 år, aldrig läst så här mycket skit på kort tid som händer ..är ni eniga? Det var nästan inga kriminella rubriker så här tätt i HD/Ängelholm för ett antal år sedan som det är nu. Är det folk som är ifrån trakten som gör buset eller är det folk som gör ett pitstop här? Då E6 går längs staden tänker Jag speciellt på...

Tror det är yngre lokala förmågor faktiskt. Skulle chansa på att skyldiga finns i kretsen runt grabbarna vid rosa pantern/torget/biblioteket.
Citera
2018-10-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Haha... Nä, man ska inte skratta åt psyksjuka, jag är lite knepig själv...

Men är ledig imorgon o tar nog en promenad om Tegelmästaregatan o Nya Torg, för att se om man stöter på denna mystiska typ...

Ja, ser du en yngre kvinna med bar överkropp och svart ansiktsmask så behöver du inte leta längre.

Även en kvinna som blev rånad av tre okända män vid stadshuset den 14:e oktober:

Rån, Ängelholm
Citera
2018-10-21, 20:57
Medlem
Assaiahs avatar
Citat:
Bilen är silverfärgad och av märket Lexus

Någon som vet någonting om vilka GM respektive BO är?

Citat:
Ursprungligen postat av 530
Tror det är yngre lokala förmågor faktiskt. Skulle chansa på att skyldiga finns i kretsen runt grabbarna vid rosa pantern/torget/biblioteket.

Jag känner/är bekant med många om inte till och med nästan alla i de umgängeskretsarna du nämner, det skulle förvåna mig något otroligt om det faktiskt var någon av dem som är GM. Enligt min personliga åsikt och uppfattning är där ingen som har stake, är dum eller desperat nog av dem för att kunna försöka sig på och ännu mindre genomföra en bilstöld. Men som sagt är det min personliga uppfattning och jag kan självklart ha fel.
Motsäger mig dock inte att det finns människor hemmahörande i Ängelholm som är väl kapabla, men tonåringarna, ungdomarna och de unga vuxna som hänger på torget känns som helt fel målgrupp.

Fast om det nu dessutom skulle röra sig om någonting personligt bland "unga vuxna" i staden är det nog ganska så vida känt vem det är som kör denna silvriga Lexus, vilket egentligen är hela grunden till att jag involverar mig i diskussionen då jag själv fått frågan om jag ska ha varit inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in