Citat:
Bilen är silverfärgad och av märket Lexus
https://www.hd.se/2018-10-17/maskera...il-i-angelholm
Någon som vet någonting om vilka GM respektive BO är?
Citat:
Ursprungligen postat av
530
Tror det är yngre lokala förmågor faktiskt. Skulle chansa på att skyldiga finns i kretsen runt grabbarna vid rosa pantern/torget/biblioteket.
Jag känner/är bekant med många om inte till och med nästan alla i de umgängeskretsarna du nämner, det skulle förvåna mig något otroligt om det faktiskt var någon av dem som är GM. Enligt min personliga åsikt och uppfattning är där ingen som har stake, är dum eller desperat nog av dem för att kunna försöka sig på och ännu mindre genomföra en bilstöld. Men som sagt är det min personliga uppfattning och jag kan självklart ha fel.
Motsäger mig dock inte att det finns människor hemmahörande i Ängelholm som är väl kapabla, men tonåringarna, ungdomarna och de unga vuxna som hänger på torget känns som helt fel målgrupp.
Fast om det nu dessutom skulle röra sig om någonting personligt bland "unga vuxna" i staden är det nog ganska så vida känt vem det är som kör denna silvriga Lexus, vilket egentligen är hela grunden till att jag involverar mig i diskussionen då jag själv fått frågan om jag ska ha varit inblandad.