Någon som vet vilka/vem som styr Ängelholm i den undre världen idag? Behöver absolut inte veta direkta namn. Utan mer om det är albanerna, kurder ja osv. Någon som har lite koll här på vilka grupperingar som är aktiva idag? Har hört något om en P*err* R*do*f och samt några fler men detta är lösa rykten.
Någon som vet vilka/vem som styr Ängelholm i den undre världen idag? Behöver absolut inte veta direkta namn. Utan mer om det är albanerna, kurder ja osv. Någon som har lite koll här på vilka grupperingar som är aktiva idag? Har hört något om en P*err* R*do*f och samt några fler men detta är lösa rykten.
Va försiktig med vad du frågar min vän. Av vilken anledning är den informationen viktig för dig? söker du något flashbacksnut?
Va försiktig med vad du frågar min vän. Av vilken anledning är den informationen viktig för dig? söker du något flashbacksnut?
Jag är också nyfiken! Bara av intresse för att jag bor i Ängelholm. Men vet inte ett knyst om vem som styr den undre världen i stan. Förekom en del narkotikahandel på Stortorget har jag för mig, var mest afghaner tror jag. Har för mig att polisen fick bort det.
Jag är också nyfiken! Bara av intresse för att jag bor i Ängelholm. Men vet inte ett knyst om vem som styr den undre världen i stan. Förekom en del narkotikahandel på Stortorget har jag för mig, var mest afghaner tror jag. Har för mig att polisen fick bort det.
Mulla det är info vi redan vet Vill gräva djupare i diket så att säga. Men är rätt försiktig ändå som förgående sa. Enbart lite nyfiken samtidigt och tror att flashback skulle kunna ge ett svar. Men vill inte bli outad heller sa att säga.
Jag söker info om ett rån där två minderårigar rånade någon på 30000 tror jag det var då dom tvingade brottsoffert att swisha pengarna har jag för mig.
Tack i förhand.
Senast redigerad av Negerbarn97 2020-02-15 kl. 18:42.
Vet att när jag bodde i Ängelholm så höll iallafall p*err* och hans flickvän på med droger mycket benso och amfetamin någon berättade att de även höll på med opiater men det kan jag inte bekräfta.
Det var dock några år sedan så kan ju ha förändras sen dess! Men utöver det så var dom båda trevliga människor.
Jag söker info om ett rån där två minderårigar rånade någon på 30000 tror jag det var då dom tvingade brottsoffert att swisha pengarna har jag för mig.
Tack i förhand.
Är här verkligen någon som styr i Ängelholm?
Verkar vara olika smågrupper som dealar bara.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!