2020-02-06, 22:05
Medlem
megasinned1s avatar
Någon som vet vilka/vem som styr Ängelholm i den undre världen idag? Behöver absolut inte veta direkta namn. Utan mer om det är albanerna, kurder ja osv. Någon som har lite koll här på vilka grupperingar som är aktiva idag? Har hört något om en P*err* R*do*f och samt några fler men detta är lösa rykten.
Citera
2020-02-08, 02:15
Medlem
Viggen99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Någon som vet vilka/vem som styr Ängelholm i den undre världen idag? Behöver absolut inte veta direkta namn. Utan mer om det är albanerna, kurder ja osv. Någon som har lite koll här på vilka grupperingar som är aktiva idag? Har hört något om en P*err* R*do*f och samt några fler men detta är lösa rykten.

Va försiktig med vad du frågar min vän. Av vilken anledning är den informationen viktig för dig? söker du något flashbacksnut?
Citera
2020-02-08, 13:14
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen99
Va försiktig med vad du frågar min vän. Av vilken anledning är den informationen viktig för dig? söker du något flashbacksnut?
Jag är också nyfiken! Bara av intresse för att jag bor i Ängelholm. Men vet inte ett knyst om vem som styr den undre världen i stan. Förekom en del narkotikahandel på Stortorget har jag för mig, var mest afghaner tror jag. Har för mig att polisen fick bort det.
Citera
2020-02-13, 12:52
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen99

Nej, inte så viktigt. Tack för varningen är lite rädd för outning. Men kan eventuellt skippa svaret på frågan. Annars pma.
Citera
2020-02-13, 12:55
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag är också nyfiken! Bara av intresse för att jag bor i Ängelholm. Men vet inte ett knyst om vem som styr den undre världen i stan. Förekom en del narkotikahandel på Stortorget har jag för mig, var mest afghaner tror jag. Har för mig att polisen fick bort det.

Mulla det är info vi redan vet Vill gräva djupare i diket så att säga. Men är rätt försiktig ändå som förgående sa. Enbart lite nyfiken samtidigt och tror att flashback skulle kunna ge ett svar. Men vill inte bli outad heller sa att säga.
Citera
2020-02-15, 18:10
Medlem
Negerbarn97s avatar
Jag söker info om ett rån där två minderårigar rånade någon på 30000 tror jag det var då dom tvingade brottsoffert att swisha pengarna har jag för mig.
Tack i förhand.
Senast redigerad av Negerbarn97 2020-02-15 kl. 18:42.
Citera
2020-02-15, 19:22
Medlem
Negerbarn97s avatar
Citat:
Vet att när jag bodde i Ängelholm så höll iallafall p*err* och hans flickvän på med droger mycket benso och amfetamin någon berättade att de även höll på med opiater men det kan jag inte bekräfta.
Det var dock några år sedan så kan ju ha förändras sen dess! Men utöver det så var dom båda trevliga människor.
Citera
2020-02-16, 00:11
Medlem
Vad gör Fitim Batiri nu för tiden han härjade en hel del i Ängelholm.
Citera
2020-02-17, 00:26
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerbarn97
Jag söker info om ett rån där två minderårigar rånade någon på 30000 tror jag det var då dom tvingade brottsoffert att swisha pengarna har jag för mig.
Tack i förhand.
(FB) Två män åtalas för pistolrån mot 19-åring i Ängelholm
Den här tänker du på eller?
Citera
2020-02-18, 10:40
Medlem
Citat:

Är här verkligen någon som styr i Ängelholm?
Verkar vara olika smågrupper som dealar bara.
Citera
2020-02-19, 20:28
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Är här verkligen någon som styr i Ängelholm?
Verkar vara olika smågrupper som dealar bara.

Kanske, kanske inte. Tror dem har olika områden som du säger, vissa stan, vissa villan, vissa ängavången, och osv osv
Citera
2020-02-24, 00:23
Medlem
Ecstasy130s avatar
Vet någon vem D*nn*s H*dzi* är? Träffade honom en gång under sensommaren 2017
Senast redigerad av Ecstasy130 2020-02-24 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in