• 1
  • 2
2017-04-08, 00:43
Medlem
Att unga tonårspojkar kan hålla på att explodera av kåthet då hormonerna börjat dansa lambada är väl inte helt okänt. Då tjejer kan vara lite svåra och få till det med så är det ju inte helt ovanligt med ett kompisrunk eller andra sexlekar bland pojkar.

Är det lika vanligt bland unga tjejer? Att de hjälper varandra lite när det kniper? Antar att de inte känner sig som i samma knipa som killarna och att det är ovanligare. Eller?
Citera
2017-04-08, 00:53
Medlem
smellyproofs avatar
Man brukar väl säga att killar är kåtast i tonåren och tjugoårsåldern, tjejer är kåtast i trettioårsåldern.
Citera
2017-04-08, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Man brukar väl säga att killar är kåtast i tonåren och tjugoårsåldern, tjejer är kåtast i trettioårsåldern.

Tjejer kanske har sin kåtaste period i trettioårslåldern, men kåtare än killar blir de i varje fall inte. (generellt) Där vinner killarna oavsett ålder.
Citera
2017-04-08, 01:37
Medlem
Jo, det är klart att dom gör.
Citera
2017-04-08, 08:18
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Fast tjejer är minst lika kåta som killar.

Bara det finns en afrikan i rummet, så blir det andra bullar.
Citera
2017-04-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankaka12
Jo, det är klart att dom gör.

De är ju ofta varandra närmare om man tänker på att kramas och till och med gå och hålla varandra i handen. Men just det sexuella undrar jag. Det handlar nog mer om romantik i deras hjärnor, medan killar är mer panikkåta.
Citera
2017-04-08, 17:46
Medlem
Ziayas avatar
Så här är alla rörande överens om att kompisrunk är vanligt i brist på tjejer. Okej...?

Nya nivåer i detta delforum varje dag.
Citera
2017-04-08, 22:14
Medlem
korvmagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Så här är alla rörande överens om att kompisrunk är vanligt i brist på tjejer. Okej...?

Nya nivåer i detta delforum varje dag.
möjligtvis för att det är sant att kompisrunk är mer förekommande hos unga killar än hos tjejer
Citera
2017-04-08, 22:29
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvmagnus
möjligtvis för att det är sant att kompisrunk är mer förekommande hos unga killar än hos tjejer
Är det så? Det är ju fantastiskt skojigt i så fall. Med tanke på beundran kring män och hjältedyrkan i vårt samhälle förvånar det mig inte att många killar är bi. Kalla det gärna kompisrunk om ni vill.

Svar: Det är ingenting jag har upplevt är vanligt bland tjejer men vad vet jag? Jag tänker att tjejer är bättre på att tillfredsställa sig själva, om det är så vanligt att killar runkar av varandra.
Senast redigerad av SvartChili 2017-04-08 kl. 22:32.
Citera
2017-04-08, 23:51
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvmagnus

Det är det möjligen, men det känns som det fortfarande är extremt ovanligt? I min värld är det mer en myt, typ runka bulle, att snubbar skulle kompisrunka.
Citera
2017-04-09, 02:55
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
så är det ju inte helt ovanligt med ett kompisrunk eller andra sexlekar bland pojkar.

En myt alla hört och ingen upplevt. Nån kanske faktiskt har gjort det, vad vet jag, men det är väl de som kommer ut som bögar senare...

Trådstart på felaktiga antaganden, försök igen.

/capmac
Citera
2017-04-09, 16:45
Medlem
korvmagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Är det så? Det är ju fantastiskt skojigt i så fall. Med tanke på beundran kring män och hjältedyrkan i vårt samhälle förvånar det mig inte att många killar är bi. Kalla det gärna kompisrunk om ni vill.

Svar: Det är ingenting jag har upplevt är vanligt bland tjejer men vad vet jag? Jag tänker att tjejer är bättre på att tillfredsställa sig själva, om det är så vanligt att killar runkar av varandra.
ja jag har själv ingen erfarenhet av det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in