2017-04-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
En myt alla hört och ingen upplevt. Nån kanske faktiskt har gjort det, vad vet jag, men det är väl de som kommer ut som bögar senare...

Trådstart på felaktiga antaganden, försök igen.

/capmac

Man är inte bög för att man suger av en kompis sägs det.

Nån kanske faktiskt har gjort det? Jadu, det kan jag lova att mänskligheten har gjort konstigare saker.
Citera
2017-04-09, 23:38
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Man är inte bög för att man suger av en kompis sägs det.

Trams, påhittat av nån smygbög. Försök med den i vilket vanligt killgäng som helst får du se.

Du verkar väldigt intresserad av detta, och av att försöka framställa såna här mytologiska bögtendenser som normalt. Hur står det till själv med sexualiteten...?

/capmac
Citera
2017-04-10, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Trams, påhittat av nån smygbög. Försök med den i vilket vanligt killgäng som helst får du se.

Du verkar väldigt intresserad av detta, och av att försöka framställa såna här mytologiska bögtendenser som normalt. Hur står det till själv med sexualiteten...?

/capmac
Citera
2017-04-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvmagnus
möjligtvis för att det är sant att kompisrunk är mer förekommande hos unga killar än hos tjejer
Är det nåt som sker i förorten eller så? För det skedde aldrig när jag var yngre i alla fall.
Citera
2017-04-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Är det nåt som sker i förorten eller så? För det skedde aldrig när jag var yngre i alla fall.

Kanske kompisrunkarna inte gick och berättade för dig vad dom gjort. Och troligtvis inte för andra heller.
Citera
2017-04-11, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Att unga tonårspojkar kan hålla på att explodera av kåthet då hormonerna börjat dansa lambada är väl inte helt okänt. Då tjejer kan vara lite svåra och få till det med så är det ju inte helt ovanligt med ett kompisrunk eller andra sexlekar bland pojkar.

Är det lika vanligt bland unga tjejer? Att de hjälper varandra lite när det kniper? Antar att de inte känner sig som i samma knipa som killarna och att det är ovanligare. Eller?
Har du provat? Du låter väldigt bi om inte gay...
Citera
2017-04-11, 22:58
Medlem
LordCrumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Så här är alla rörande överens om att kompisrunk är vanligt i brist på tjejer. Okej...?

Nya nivåer i detta delforum varje dag.

Har själv aldrig gjort det men det var en hel del kompisar som berättade att de hade typ kollat på porr tillsammans och runkat. Förekom även att någon grabb drog en handtralla när flera befann sig i samma rum på sleepovers. Fann det hela ganska genant.
Citera
2017-04-11, 23:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCrump
Har själv aldrig gjort det men det var en hel del kompisar som berättade att de hade typ kollat på porr tillsammans och runkat. Förekom även att någon grabb drog en handtralla när flera befann sig i samma rum på sleepovers. Fann det hela ganska genant.

Konstigt, jag har också kompisar som hävdar att de också gick hem till varandra och gjorde sånt när de var i tonåren men det var ju för 20 år sedan. Kan fenomenet vara någon slags generationsfråga?
Citera
2017-04-11, 23:36
Medlem
LordCrumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Konstigt, jag har också kompisar som hävdar att de också gick hem till varandra och gjorde sånt när de var i tonåren men det var ju för 20 år sedan. Kan fenomenet vara någon slags generationsfråga?

Det här var alltså ungefär 10 år sedan, vet inte om du anser att det är en annan generation eller ej. Om jag får spekulera så tror jag inte att det är en generationsfråga utan helt enkelt något vissa grabbar gör när de börjar utveckla sin sexualitet. Anledningen till att till exempel jag inte gjorde det var kanske att jag upptäckte onani väldigt tidigt och fick lära mig av mina föräldrar att "ajabaja, så gör man inte" så jag gjorde det i smyg och det blev något privat. Upptäcker man det i tonåren kanske man inte känner likadant.
Citera
2017-04-19, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76

Tonårspojkar är så kåta så dom sätter på hästar till och med läste jag. Fast det är nog inte vanligt ändå. Där känns kompisrunk rätt normalt i jämförelse.
Citera
2017-04-19, 15:09
Medlem
Naaaww.... "kompisrunk" låter lite gulligt. Nästan som om man försöker dölja att man egentligen tänder på andra killar och därmed är BÖG.
Jag lägger ingen värdering i det. Folk får vara precis hur homosexuella de vill, men stå för det.
Citera
2017-04-19, 18:26
Medlem
Spliffmeisters avatar
Alltså, om man runkar tillsammans med sina killkompisar så delar man nog ett gemensamt intresse, BÖGERI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in