Citat:
Ursprungligen postat av
Imastrangerhere
Du är något på spåret här
Gamla islamofober, järnrörsfighters, och nazister i maktens korridorer skulle bidra till en sund samhällsutveckling tror jag.
Kanske skulle vi få tillfälle att skratta åt judeskämt direkt från talarstolen? Och med en islamofob som justitieminister skulle terroristerna terrorisera folk i alla länder utom Sverige.
Vilket trött jävla svar. Hur orkar du som verklighetsfrånvänd pajas fortsätta trycka på "järnrörsfighters" bland SD-politiker? Det var, vadå, 2-3 jävla pajaser och du menar att de utgör hela SD? Tröttsamt. Ju större de blir (för de kommer), desto mer rumsrena blir de eftersom folk inser att det enda de vill är att ta ansvar för sverige och svenskarna, inte att de är rasister. Fler politiker med huvudet på skaft kommer söka sig till SD. Sen kan jag hålla med dig om att det är många oönskade kvar i partiet som gärna hade fått söka sig någon annanstans. Vissa fortsätter att dra ner partiet i smutsen.
Men titta på stolpskotten i miljöpartiet och hos socialdemokraterna. Hade det varit upp till dumjäveln Romson så hade Sverige fortsatt med öppna gränser vilket hade resulterat i massivt kaos med integration, bostadsbrist och ökad brottslighet. Alice Bah Kunhke satt i direktsänd tv och ljög om framgångsrikt arbete med återvändande terrorister i en ort som inte ens hade sådana fall registrerade, vilket ledde till att hon blev av med uppdraget. Innan dess satt Mona Sahlin på den positionen och det finns så mycket illa man kan säga om henne så det är svårt att veta var man ska börja. Behöver jag fortsätta? Känns det bra att ha röstat in sådana här människor för att styra vårt land?
SD är Sveriges sista hopp att få ordning på allt som är fel med det här landet. Både moderaterna och sossarna har haft många år på sig. Och det enda de gör är att förvärra. Så ta reda på fakta.