2017-04-08, 05:45
Medlem
RadioDDR1s avatar
Q: Hur kommer terrordådet i stockholm påverka svenska politiken/samhället?
A: 87-procentarna kommer bli färre till antal.
Citera
2017-04-08, 06:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Ett är säkert, det kommer mera - tunnelbanan är ett hett tips, ur ett överlevnadsperspektiv skulle jag avråda från folktäta platser.

Problemet är att vissa måste använda sig av tunnelbannor eller liknande för att kunna ta sig till skola/jobb vilket gör det omöjligt att undvika folktäta områden.

Dock så lär vi se en extrem ökning av tungbeväpnade vakter/poliser runt Centralstation och andra folktunga områden i innerstaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Stigvandrare
detta var förutspått redan på 80-talet av ett fåtal intellektuella individer, men dessa blev utskrattade av sina egna landsmän och media, och de fick titeln foliehattar och dumma i huvudet.

Kan det vara för att de som spådde i tebladen då pratade om kristna Assyrier och finländare?
Citera
2017-04-08, 06:13
Medlem
karlejdemyrs avatar
Låt oss fokusera på problemet. Det är vår egen naivitet. Om vi fixar det fixar vi lätt resten. Så länge vi inte fixar det kommer eländet bestå.

Jag har aldrig sett fördelen med en muslims närvaro. För det mesta känns det bättre med deras frånvaro.
Citera
2017-04-08, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det finns ingen chans att Sverige bara har 160 000 muslimer. Vi tog emot över 160 000 asylsökare bara år 2015, varav 99% var muslimer.

Vi har ytterst dålig koll på hur många muslimer det finns i Sverige skulle jag säga. Vi för mycket dålig befolkningsstatistik överhuvudtaget. Vi vet bara att minst 37% av befolkningen 0-44 år har utländsk bakgrund.
Din dumma jävla svensk. Tror du att alla människor från mellanöstern är muslimer?
Citera
2017-04-08, 06:16
Medlem
karlejdemyrs avatar
Om SD haft egen majoritet i 20 års tid hade mitt liv sett bättre ut på väldigt många sätt, för att inte tala om mina barns.
Citera
2017-04-08, 06:23
Medlem
Det här är då andra gången som utvisad person utan flykting-skäl totalt skiter i detta, blir kvar med fulla bidrag och mördar Svenskar.

Inte ett ord om att i fortsättningen förpassa dessa omgående från landet och därigenom rädda livet på oskyldiga människor.

I handling, så finns inte minsta lilla tvekan om vilken sida som makthavarna står på.
Ingen människa kan vara så handfallen, utan maktens män har valt sida och den är inte den Svenska sidan.
Citera
2017-04-08, 06:28
Medlem
FlamingBacons avatar
Hat är bra, hoppas själv innerligt att nästa terrorattentat lyckas döda fler PK-människor. Förrädarna förtjänar döden.

Kan riktigt föreställa mig hur de döda "offren" har facebook-konton fyllda med "vi gillar olika" och "bygg inga murar".

Det är för övrigt givetvis förrädarna själva som är aktivt medverkat till att orsaka denna situation, inte de hederliga människorna som ogillar dem på grund av deras aktiva roll. Klassisk vänsterprojektion.

Främmande soldater på svensk mark (alltså samtliga mörkermän bosatta i landet) har för övrigt inget människovärde eller mänskliga rättigheter.
Citera
2017-04-08, 06:28
Medlem
Europes avatar
Jag vet inte hur det kommer att påverka, om det ens påverkar, förutom att det eventuellt kan marginellt minska stödet för regimen och PK-etablissemanget beroende lite på vem/vilka som är GM, om det är enbart islamistiskt motiverat o.s.v. Liknande terrordåd, speciellt de vi kommer att få se i framtiden, samt även det övriga våldet och inte minst det dödliga samhällshaveri vi kommer att få uppleva (t.ex. lär den självvalda svenska vårdkrisen resultera i bra många fler tusentals svenskars död än alla enskilda, framtida kriminella och terrorismmotiverade våldsdåd tillsammans, så länge den förda svenska politiken inte har ännu resulterat i en mer omfattande väpnad konflikt, ett regelrätt inbördeskrig eller en eventuell invasion från främmande makt), är ju bara det helt förutsedda resultatet av den politik som har bedrivits de senaste dryga 20 åren.

Däremot kan jag med säkerhet förutsäga att min syn på svenskarna som det utan någon jämförelse mest degenerade och efterblivna folket bland alla folk i i-länderna lär i alla fall förbli orubbad, precis som varje dag hittills de senaste årtiondena, oavsett utveckling. Jag menar, vilket av alla tänkbara scenarion får inte de regimlojala PK-svenskarna att framstå som antingen gravt efterblivna, psykotiska eller som psykopatiska lögnare och hycklare? Att de under det ökande våldet och samhällshaveriet fortsätter med sin PK-förnekelse? Eller att enskilda våldsdåd får dem att helt ändra uppfattning, trots att det handlar om enskilda fall som var rätt förväntade, som av naturliga skäl har förutsetts av flera som de naturliga konsekvenserna av den förda svenska politiken, samt trots att exakt samma PK-svenskar har i ett par årtionden antingen deltagit i, eller åtminstone applåderat, att man har använt offentliga medel för att förfölja och bestraffa många av de som påpekat eller varnat för att den förda politiken kommer att få dessa konsekvenser?
Senast redigerad av Europe 2017-04-08 kl. 06:33.
Citera
2017-04-08, 06:37
Medlem
deltoros avatar
Eftersom jag är en del av samhället så vill jag berätta hur det här kommer att påverka mig:

Jag känner att jag inte vet hur jag kommer att känna för mina muslimska kollegor på måndag. Den kvinnliga kollegan vars hijab alltid gjort mig illa till mods kommer göra mig ännu mer illa till mods.
Den manliga muslimska kollegan vars ögon blir svarta av hat om en kvinna säger emot honom kommer ge mig en ännu större klump av obehag i magen.

När mina svenska kollegor som först av allt kommer att säga (eftersom de är pk så är det tyvärr vad de kommer att göra) "nu är det viktigt att inte ge alla muslimer skulden" kommer jag inte kunna vara tyst. För jag ger fullkomligt FAN i "oskyldiga muslimer" & jag SPYR på de svenskar vars omedelbara empati går till dem & inte till anhöriga till de terrordrabbade!!!

Jag gick & la mig ledsen, drömde mardrömmar & vaknade ledsen. Kollade mailen & erbjudandet om medlemsrabatt från Åhléns kändes overkligt makabert.

Aldrig har jag känt starkare att muslimer inte ska vara här. Och ja. jag hatar allihopa för de finns inga muslimer som har svenska värderingar, så enkelt är det.
Citera
2017-04-08, 06:37
Bannlyst
Ni ska veta att det bara är en tidsfråga tills något liknande sker i Göteborg, kanske inom den kommande veckan? Säg att de lyckas få med 50st.. jävlar, då kommer det nog iallafall komma förändringar.
Citera
2017-04-08, 06:40
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag vet inte hur det kommer att påverka, om det ens påverkar, förutom att det eventuellt kan marginellt minska stödet för regimen och PK-etablissemanget beroende lite på vem/vilka som är GM, om det är enbart islamistiskt motiverat o.s.v. Liknande terrordåd, speciellt de vi kommer att få se i framtiden, samt även det övriga våldet och inte minst det dödliga samhällshaveri vi kommer att få uppleva (t.ex. lär den självvalda svenska vårdkrisen resultera i bra många fler tusentals svenskars död än alla enskilda, framtida kriminella och terrorismmotiverade våldsdåd tillsammans, så länge den förda svenska politiken inte har ännu resulterat i en mer omfattande väpnad konflikt, ett regelrätt inbördeskrig eller en eventuell invasion från främmande makt), är ju bara det helt förutsedda resultatet av den politik som har bedrivits de senaste dryga 20 åren.

Däremot kan jag med säkerhet förutsäga att min syn på svenskarna som det utan någon jämförelse mest degenerade och efterblivna folket bland alla folk i i-länderna lär i alla fall förbli orubbad, precis som varje dag hittills de senaste årtiondena, oavsett utveckling. Jag menar, vilket av alla tänkbara scenarion får inte de regimlojala PK-svenskarna att framstå som antingen gravt efterblivna, psykotiska eller som psykopatiska lögnare och hycklare? Att de under det ökande våldet och samhällshaveriet fortsätter med sin PK-förnekelse? Eller att enskilda våldsdåd får dem att helt ändra uppfattning, trots att det handlar om enskilda fall som var rätt förväntade, som av naturliga skäl har förutsetts av flera som de naturliga konsekvenserna av den förda svenska politiken, samt trots att exakt samma PK-svenskar har i ett par årtionden antingen deltagit i, eller åtminstone applåderat, att man har använt offentliga medel för att förfölja och bestraffa många av de som påpekat eller varnat för att den förda politiken kommer att få dessa konsekvenser?

Stort tack för ett både klokt och sorgligt inlägg. Du har dessvärre helt rätt
Citera
2017-04-08, 06:41
Medlem
MrWins avatar
Det skall bli intressant att följa hur GM kommer att behandlas i fängelset. Får han i likhet med Breivik isolering och dagliga visitationer i analen? Samt brev- och besöksförbud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in