Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 12:48
  #1
Medlem
pampussas avatar
Dette kan da ikke være sant? Og hvem er det som lar seg overvåke frivillig? Jeg fikk kaffen i halsen nå.

Det er nok fornuftig å tagge bikkja, kuene og saueflokken, men hvor mange vil la seg tagge av arbeidsgiveren? Allerede er det flere selskaper som har trackere på firmabilene. Jeg hadde selv to vindusinstallatører som satt i varebilen utenfor huset i en halvtime før de kunne reise forleden, selv om de var ferdige før tiden. For de skulle jo ikke avslutte arbeidet før klokken 16.30, så bilen måtte pent stå parkert på min adresse frem til da. Slik blir det når tilliten i samfunnet blir borte – da må kontrollen inn istedet. Og resultatet er at vi alle blir ufrie.

https://www.document.no/2017/04/07/s...crochippe-dem/
Citera
2017-04-07, 13:36
  #2
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pampussa
Dette kan da ikke være sant? Og hvem er det som lar seg overvåke frivillig? Jeg fikk kaffen i halsen nå.

Det er nok fornuftig å tagge bikkja, kuene og saueflokken, men hvor mange vil la seg tagge av arbeidsgiveren? Allerede er det flere selskaper som har trackere på firmabilene. Jeg hadde selv to vindusinstallatører som satt i varebilen utenfor huset i en halvtime før de kunne reise forleden, selv om de var ferdige før tiden. For de skulle jo ikke avslutte arbeidet før klokken 16.30, så bilen måtte pent stå parkert på min adresse frem til da. Slik blir det når tilliten i samfunnet blir borte – da må kontrollen inn istedet. Og resultatet er at vi alle blir ufrie.

https://www.document.no/2017/04/07/s...crochippe-dem/

Hahah

1. Flera år gammal nyhet
2. Helt frivilligt
3. Kul grej
4. Du kan inte "övervaka" någon. Räckvidden är några millimeter, kortare än vanligt passerkort
Citera
2017-04-07, 13:44
  #3
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Hahah

1. Flera år gammal nyhet
2. Helt frivilligt
3. Kul grej
4. Du kan inte "övervaka" någon. Räckvidden är några millimeter, kortare än vanligt passerkort

Flott, men ikke passet dette med datoen til en aprilspøk heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback