Fullvuxen man...., 6"9´höh;12´e nog ShoeSz!!? Lugn Du vänjer Dej, kan ev bli beroende....., om Vi tänjer på D ställen som Vill/vågar!!? Du kan väl Salsa, om det gives på Havana Social Club, ta Dina Cho Sandals High........,Du kommer i vart fall att falla; got U´re Back and front, Framifrån o BakD

!!?
Intn´l managementSeniorConsult med inr mot "Moneymarkets o Monetarism in Dev Regions", 23 land på tre kontinenter på min bevaknlista för WB. Bostäder på två och Hem f n i Havsnära ort på kusten.
Hoppas på ny familj vid 50+, Hem invid ngt Hav inom EU, med flera större hus o Plats för Familjer, Barn o de följande resp som vill samlas, utan att bo för trångt.....! Vänner, Hästar, Hundar o Höns!!Sic. Om Du delar intresset??! En brygganl för Egna o tillresta flytetyg, vattenlek o den obligatoriska Havsnära lyxen av Kräsen Bastu/RelaxAvdeln...,Que? Frågor på´D...., Vi löser D under gång... till havs, i luften eller på vandring(bike)
Hoppas Du finns o Fit the Bill...., Kanske Du vill anpassa mej..., helt Ok!!? var bara inte Likasinnad,, D klarar jag Inte...., Man E jag själv..., Du får gärna va´Kvinna...., Fullt ut!! Välkommen till Vårt Nya LiwowWoW!?!