2021-04-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du får mig att le trådar som du varit med och dragit i jo tjenna.
Skiter liksom ganska klart i vem du är kan jag påpeka. Singha vad ska man dricka det ens för.
Som jag sa till dig hitta en annan tråd eller så starta en skoj tråd som alla kan grina åt.

Haha, du tror för att du har skrivit fler meddelanden än mig på en skvallertråd på FB att du har högre status än mig? Åh herrejösses, om du bara visste. Och dom som isåfall tycker det, ja dom ligger väl på samma nivå som dig.

God natt på dig.
2021-04-07, 21:45
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Haha, du tror för att du har skrivit fler meddelanden än mig på en skvallertråd på FB att du har högre status än mig? Åh herrejösses, om du bara visste. Och dom som isåfall tycker det, ja dom ligger väl på samma nivå som dig.

God natt på dig.
Vem har ens diskuterat om hur många meddelande man har skrivit?
Fantisera nu inte ihop en massa håll dig till fakta. Sedan ska du inte förutsätta att du är bättre än alla andra. Tagga ner pöjk och kom in i matchen.
2021-04-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vem har ens diskuterat om hur många meddelande man har skrivit?
Fantisera nu inte ihop en massa håll dig till fakta. Sedan ska du inte förutsätta att du är bättre än alla andra. Tagga ner pöjk och kom in i matchen.

Kom in i matchen? Hahahaha, det var jag som ens plockade in dig på banan din otacksamme ¨pip¨...
Och var det inte du själv som började med att jag var ny i tråden = hur många meddelanden man skrivit.

Nej nu har du tagit tillräckligt av mig tid, njut du av en till Singha istället.
2021-04-07, 21:50
Medlem
Det här verkar vara en tråd tillägnad mätning av E-penis. Anyway, vad har ni kommit fram till i tråden? Är det enkelt att tjäna pengar på detta? Är det bra betalt? Jag är eventuellt sugen på några timmar extra. Hur mycket måste man lägga?
2021-04-07, 22:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Komiskt hur alla sitter och avgudar killen som uppmuntrar alla till att göra ett sämre jobb.
I nästa sekund sitter man och kliar sig i skallen och undrar varför det finns mindre mess tillgängliga lol

Lycka till i framtiden, ni kommer behöva det, företagen jobbar på att sortera bort folk med det mindsetet.
Gurkis kan väl öppna sin egen platform? Den hade säkert svämmat över med kunder och meddelanden
Vem är det ens som missköter sig? Dom som gör det blir uppenbarligen inte långlivade.
Fint att du kliver in i tråden med dina stora klumpiga fötter och försöker styra och visar med hela handen hur det ska skötas.
2021-04-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vem är det ens som missköter sig? Dom som gör det blir uppenbarligen inte långlivade.
Fint att du kliver in i tråden med dina stora klumpiga fötter och försöker styra och visar med hela handen hur det ska skötas.

Uhm, var det inte stående ovationer när Gurkis alltid klampar in och säger att man i princip allt handlar om att skicka iväg meddelandet så fort som möjligt. Om man driver en restaurang i jämförelse, och anställda bara pumpar ut hamburgare och skiter i hur dom smakar, hur länge tror du den restaurangen skulle klara sig?

Och ja visst, jag är helt ny i "gamet" och bara hoppar in och har åsikter från ingenstans.
Nu skiter jag i att försöka få er en tankeställare innan det är försent.

Hur länge tror ni O4U kommer hålla, tror ni på riktigt att dom inte fått ögonen på sig nu? Speciellt efter alla kommentarer här inne...
2021-04-07, 22:41
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Uhm, var det inte stående ovationer när Gurkis alltid klampar in och säger att man i princip allt handlar om att skicka iväg meddelandet så fort som möjligt. Om man driver en restaurang i jämförelse, och anställda bara pumpar ut hamburgare och skiter i hur dom smakar, hur länge tror du den restaurangen skulle klara sig?

Och ja visst, jag är helt ny i "gamet" och bara hoppar in och har åsikter från ingenstans.
Nu skiter jag i att försöka få er en tankeställare innan det är försent.

Hur länge tror ni O4U kommer hålla, tror ni på riktigt att dom inte fått ögonen på sig nu? Speciellt efter alla kommentarer här inne...
Så bara för att man välkomnar någon som inte har skrivit här på länge, så betyder det att man missköter sitt jobb?
Personligen så skiter jag i vad som händer på andra företag och hur andra arbetar.
Mitt arbete= mitt ansvar.
2021-04-08, 01:40
Medlem
frekkinheads avatar
Amir är Jesus som återuppstått haha, det är ju perfekt eller hur?!
Han sprider kärlek vart han än går
2021-04-08, 03:36
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shreksmorsa
Det här verkar vara en tråd tillägnad mätning av E-penis. Anyway, vad har ni kommit fram till i tråden? Är det enkelt att tjäna pengar på detta? Är det bra betalt? Jag är eventuellt sugen på några timmar extra. Hur mycket måste man lägga?
Yep, precis så är det. Alla är bättre än alla andra och skriver flest mess snabbast. Lite så det funkar i denna tråden, välkommen!

Det är ett bra extrajobb som du kan ha vid sidan av studier eller ett vanligt jobb. Beroende på vilket företag du går med i så har de olika krav. JH har 200 som krav varje vecka, och för att få utbetalning som sker veckovis, så måste du ha tjänat in €50. Och det mostsvarar <500 mess. Sen finns O4U som har som krav att du ska ha gjort minst 251 mess per vecka. Också där är minimumbetalningen €50.

Lycka till!
2021-04-08, 04:59
Medlem
Respone ratio samma oavsett, så förklara för mig vad för vits det är att kämpa och fixa och dona? Ingen säger att man ska skriva 150 utropstecken, men pärlor för svin är ett uttryck man kan betänka i detta sammanhanget.

Varför är det så viktigt att allt är perfekt och bra? När det har noll och ingen effekt på antalet svar som genereras. Det är definitionen av dumhet.
2021-04-08, 06:05
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Respone ratio samma oavsett, så förklara för mig vad för vits det är att kämpa och fixa och dona? Ingen säger att man ska skriva 150 utropstecken, men pärlor för svin är ett uttryck man kan betänka i detta sammanhanget.

Varför är det så viktigt att allt är perfekt och bra? När det har noll och ingen effekt på antalet svar som genereras. Det är definitionen av dumhet.

Inget du behöver tänka på utan dom kan få komma på vilka konstiga saker dom vill. Jag kan anställa någon att blåsa mig i örat med ett sugrör. Vill du ha jobbet är det bara att göra det. Vad spelar det för roll varför jag vill att du gör det?

Coacherna är inte på en för småsaker och 150 tecken tar 2 sekunder att skriva om man inte har falukorvar till fingrar så vad är problemet?
2021-04-08, 06:52
Medlem
Tar det längre tid att skriva, torskar man pengar. Det oroar mig att detta konceptet inte når fram till vissa. Jag hade gått miste om flera hundratusen kronor om jag varit tvungen att bekymra mig om feedback och dylikt, det är rätt tragiskt att sitta och vara duktig och inte få varken mer betalt eller beröm. Men för fan grabbar och tjejer, kör på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in